Olimme miettineet putkiston sukitusta ja kysyneet jo tarjouksiakin. Hinta toistakymmentä tonnia kerättiin kasaan ja tilasimme sukituksen ja tarkastuksen.
Kosteutta löytyi melkoisen paljon. Sukitus tehtiin.
Yhteys vakuutusyhtiöön ja todella isot mittaukset ympäri taloa. Vuotokohta löytyi viemäristä. Eivät olisi olleet korvausvelvollisia jos se olisi ollut käyttövesiputki.
Oklkaa siis tarkkoja kun otatte kotivakuutusta!
Pitkään veivaamista. Tuota odotellessa luin kotivakuutuksen sopimustekstit todella tarkkaan. Mietin korvaako vai ei.
Loppupelissä tekivät päätöksen, että korvaavat.
Tilapäinen asunto löytyi läheltä ja muutto kohta.
Meillä käyneet Pohjolan ja tarkastusyrityksen ihmiset ovat olleet asiallisia ja siat edenneet.
Lupasivat, että päästään ennen jolulua takaisin kotiin.
Maksavat asunnosta, mahdollisesta tavaroiden säilytyksestä ja muutosta 90%
Kertokaa omista vesivahinkojen korjauksista ja perhe-elämästänne korjausten aikana.
Nyt tuli iso kosteusvaurio.
8
552
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä ei siat edenneet eikä korvanneet.
- Anonyymi
Olivatko edes asiallisia?
Anonyymi kirjoitti:
Olivatko edes asiallisia?
Olivat asiallisia. Auttoivat monessa asiassa kuten tilapäisasunnon hommaamisessa ja pois- ja takaisin muuttojen järjestelyissä.
Tilapäisasunto muutot ja ehkä tarvittava tavaroiden varasto joista maksavat 90% kuluista.
Korjaus menee siten, että olemme tilaajia. Vakuutusyhtiö tekee tilaukset ja maksaa laskut. Vakuutusyhtiö laittaa projektipäällikön työmaalle. Minä kommunikoin tuon projektipäällikön kanssa. Hän kommunikoi raksan mestarin kanssa. Kaikki välitarkastukset teemme kimpassa. Tarkaustuksissa myös vakuutusyhtiön edustaja.
Annamme remppafirmalle työrauhan. Lupasin jo, että olen 15min päässä tilapäisasunnossa ja tarvittaessa tulen työmaalle.- Anonyymi
Aktivisti kirjoitti:
Olivat asiallisia. Auttoivat monessa asiassa kuten tilapäisasunnon hommaamisessa ja pois- ja takaisin muuttojen järjestelyissä.
Tilapäisasunto muutot ja ehkä tarvittava tavaroiden varasto joista maksavat 90% kuluista.
Korjaus menee siten, että olemme tilaajia. Vakuutusyhtiö tekee tilaukset ja maksaa laskut. Vakuutusyhtiö laittaa projektipäällikön työmaalle. Minä kommunikoin tuon projektipäällikön kanssa. Hän kommunikoi raksan mestarin kanssa. Kaikki välitarkastukset teemme kimpassa. Tarkaustuksissa myös vakuutusyhtiön edustaja.
Annamme remppafirmalle työrauhan. Lupasin jo, että olen 15min päässä tilapäisasunnossa ja tarvittaessa tulen työmaalle.Ei kannattaisi jättää rauhaan. Kannattaisi palkata oma valvoja. Nämä vakuutus yhtiöiden "luottourakoijat" ei poikkea millään tavalla rakennusalan muista toimijoista. Päinvastoin, vahinkovakuuttajat ei ole hyviä maksajia.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannattaisi jättää rauhaan. Kannattaisi palkata oma valvoja. Nämä vakuutus yhtiöiden "luottourakoijat" ei poikkea millään tavalla rakennusalan muista toimijoista. Päinvastoin, vahinkovakuuttajat ei ole hyviä maksajia.
Olen itse se palkaton valvoja. Palkattu Valvoja kertoi käyvänsä työmaalla vähintäänm kerran viikossa itse jaksan tulla tuolta alle kilometrin päästä tilapäisasunnolta useammankin kerran viikossa tänne työmaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannattaisi jättää rauhaan. Kannattaisi palkata oma valvoja. Nämä vakuutus yhtiöiden "luottourakoijat" ei poikkea millään tavalla rakennusalan muista toimijoista. Päinvastoin, vahinkovakuuttajat ei ole hyviä maksajia.
Olin joskus hetken töissä valuutusyhtiön "luottourakoijalla" ihan vitun huijareita ja työmiehiä vaihtui niin että oven saranat alkoi punottaa.
Vahvistaa väitettä että vakuuttajat maksaa huonosti. Luonnollisesti työn jälki oli mitä sattui ja kunnolla ei oikein saanut tehdäkään. Joka paikassa fuskattiin mitä voi.
- Anonyymi
Tämä video kannataa katsoa>>> vastaa moneen kysymykseen. https://youtu.be/USw59X5PwC0?si=zU_xw9OcAU7A9wXt
- Anonyymi
Putkiston sukitus on aikalailla väliaikainen ratkaisu. 50 %:n mahdollisuus, että se epäonnistuu jostain syystä. Lisäaikaa tulee ja jos on vanhoja omistajia se saattaa käydä heille hyvin, mutta uusimistarvetta sukitus ei poista. Jos on vanha talo, niin saattaa olla purkukunnossa jo muutenkin 10 - 20 vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673