Olimme miettineet putkiston sukitusta ja kysyneet jo tarjouksiakin. Hinta toistakymmentä tonnia kerättiin kasaan ja tilasimme sukituksen ja tarkastuksen.
Kosteutta löytyi melkoisen paljon. Sukitus tehtiin.
Yhteys vakuutusyhtiöön ja todella isot mittaukset ympäri taloa. Vuotokohta löytyi viemäristä. Eivät olisi olleet korvausvelvollisia jos se olisi ollut käyttövesiputki.
Oklkaa siis tarkkoja kun otatte kotivakuutusta!
Pitkään veivaamista. Tuota odotellessa luin kotivakuutuksen sopimustekstit todella tarkkaan. Mietin korvaako vai ei.
Loppupelissä tekivät päätöksen, että korvaavat.
Tilapäinen asunto löytyi läheltä ja muutto kohta.
Meillä käyneet Pohjolan ja tarkastusyrityksen ihmiset ovat olleet asiallisia ja siat edenneet.
Lupasivat, että päästään ennen jolulua takaisin kotiin.
Maksavat asunnosta, mahdollisesta tavaroiden säilytyksestä ja muutosta 90%
Kertokaa omista vesivahinkojen korjauksista ja perhe-elämästänne korjausten aikana.
Nyt tuli iso kosteusvaurio.
5
111
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä ei siat edenneet eikä korvanneet.
- Anonyymi
Olivatko edes asiallisia?
Anonyymi kirjoitti:
Olivatko edes asiallisia?
Olivat asiallisia. Auttoivat monessa asiassa kuten tilapäisasunnon hommaamisessa ja pois- ja takaisin muuttojen järjestelyissä.
Tilapäisasunto muutot ja ehkä tarvittava tavaroiden varasto joista maksavat 90% kuluista.
Korjaus menee siten, että olemme tilaajia. Vakuutusyhtiö tekee tilaukset ja maksaa laskut. Vakuutusyhtiö laittaa projektipäällikön työmaalle. Minä kommunikoin tuon projektipäällikön kanssa. Hän kommunikoi raksan mestarin kanssa. Kaikki välitarkastukset teemme kimpassa. Tarkaustuksissa myös vakuutusyhtiön edustaja.
Annamme remppafirmalle työrauhan. Lupasin jo, että olen 15min päässä tilapäisasunnossa ja tarvittaessa tulen työmaalle.- Anonyymi
Aktivisti kirjoitti:
Olivat asiallisia. Auttoivat monessa asiassa kuten tilapäisasunnon hommaamisessa ja pois- ja takaisin muuttojen järjestelyissä.
Tilapäisasunto muutot ja ehkä tarvittava tavaroiden varasto joista maksavat 90% kuluista.
Korjaus menee siten, että olemme tilaajia. Vakuutusyhtiö tekee tilaukset ja maksaa laskut. Vakuutusyhtiö laittaa projektipäällikön työmaalle. Minä kommunikoin tuon projektipäällikön kanssa. Hän kommunikoi raksan mestarin kanssa. Kaikki välitarkastukset teemme kimpassa. Tarkaustuksissa myös vakuutusyhtiön edustaja.
Annamme remppafirmalle työrauhan. Lupasin jo, että olen 15min päässä tilapäisasunnossa ja tarvittaessa tulen työmaalle.Ei kannattaisi jättää rauhaan. Kannattaisi palkata oma valvoja. Nämä vakuutus yhtiöiden "luottourakoijat" ei poikkea millään tavalla rakennusalan muista toimijoista. Päinvastoin, vahinkovakuuttajat ei ole hyviä maksajia.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannattaisi jättää rauhaan. Kannattaisi palkata oma valvoja. Nämä vakuutus yhtiöiden "luottourakoijat" ei poikkea millään tavalla rakennusalan muista toimijoista. Päinvastoin, vahinkovakuuttajat ei ole hyviä maksajia.
Olen itse se palkaton valvoja. Palkattu Valvoja kertoi käyvänsä työmaalla vähintäänm kerran viikossa itse jaksan tulla tuolta alle kilometrin päästä tilapäisasunnolta useammankin kerran viikossa tänne työmaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010