Toki varmasti ehdokas on Ikonen ja muut eivät tiedä tai heistä ei tiedetä mitään. Hmmm siinäpä dilema.
Onkohan makkara sentään hyvää, kannattaa käydä syömässä vaikka kaffetta ei olekaan tarjolla.
Ilmaista makkaraa ei ole vaan joutuu sitten kuuntelemaan, mitä paasaavat - tulisiko lyhyesti "paikalla" tai " läsnä" kuten muidenkin puolueiden valtuutetut kiteyttävät näkemyksensä valtuuston kokouksissa.
Kokoomus tarjoaa makkaraa vaaliteltalla
31
571
Vastaukset
- Anonyymi
Kait sentään pöllikuski tulee teltalle? Kykypuolue toi kokoomus.
- Anonyymi
- - - makka rako vetää vetää kansaa puoleensa - - -
- Anonyymi
Muut konkarit pitää korttinsa piilossa viime metreille saakka, ettei jää mustapekka kouraan. Niiden nyt vaan on ihan pakko jatkaa piiiiiiiiiiiiitkän syntilistansa peittelyä.
- Anonyymi
Oliskos tarjolla ees pientä " terästystä" mehun joukkoon? Varmaankin häneltä, joka ei vielä tiedä - onko vai eikö - siis jotain vielä jäljellä.
- Anonyymi
Mulle maistuu oikeistonacci. Nam.
- Anonyymi
Puuseppää aina tarvitaan, trallalaa.
Hän striimaukset valtuuston poistaa puukol haluaa ja vanhat hyvät salaisuuden ajat vuolee kuntaa koskemaan, Jot puolueensa jatkaa saa vanhaa sala, salatarinaa. Hän vuolee Martil kolpakon, kas päissään puhe politiikan soljukoon.
Ken kätkee puheet päätösten hän vankina on menneiden summain rahojen ja miljoonain tyhjään, tyhjään valuneen.- Anonyymi
Ketä puuseppää tämä koskee
- Anonyymi
Pitäähän Martin pyrkiä luottamushenkilöksi uudestaan.
Jäi vielä oma Päijänteen rantapuisto saamatta, vaikka oli kunnanjohtajakin värvätty mukaan puhemieheksi ja lobbariksi. - Anonyymi
Hävettäisi olla kokoomuslainen Kuhmoisissa.
- Anonyymi
Niin hävettäisi!
- Anonyymi
Kokoomustaa makkaraa.
- Anonyymi
Missä oli kaikki makkaran syöjät ? Varmaan, kun ei ollut kaffetta tarjolla.
- Anonyymi
No mitäs muut tarjoo ?
- Anonyymi
Ne oottelee, kun ei ooo hätä vielä. Kokkareilla taitaa olla jo kokkarit housuissaan.
- Anonyymi
Toivakassa kerrottiin että Kuhmoisista tulee vasemmistovetoinen kunta.
- Anonyymi
Ai? Mä olen kyllä kuullut että vihervahemmisto ottaa vallan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai? Mä olen kyllä kuullut että vihervahemmisto ottaa vallan.
Eiköhän persut, kun ovat nyt harjoitelleet!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Joku holtti sentään kun PS johtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Joku holtti sentään kun PS johtaa.
Niinpä. Täällähän on eletty koko maassa ihan holtittomasti ja opetettu ihmiset siihen että kaikille on kaikkea vaikka ei laittaisi tikkua ristiin. Velaksi. Että kotisohvan elätin kuuluu saada kaikki samat asiat valtiolta kuin mitä työssäkävijä hankkii itse tienaamillaan varoilla. Nyt perussuomalaiset saa vihat päälleen kun yrittää palauttaa kauan miten sattuu kaahannutta junaa raiteilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Täällähän on eletty koko maassa ihan holtittomasti ja opetettu ihmiset siihen että kaikille on kaikkea vaikka ei laittaisi tikkua ristiin. Velaksi. Että kotisohvan elätin kuuluu saada kaikki samat asiat valtiolta kuin mitä työssäkävijä hankkii itse tienaamillaan varoilla. Nyt perussuomalaiset saa vihat päälleen kun yrittää palauttaa kauan miten sattuu kaahannutta junaa raiteilleen.
Ootas kun korkeatasoiseen täysihoitoon tottuneilta tulijoilta aletaan vastikkeetonta hyvää karsimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juna raiteilla on, mutta raideleveys ei passaa SDP:n politiikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät täällä ole saaneet yhtään mitään aikaan tähänkään asti, ihan kädestä pidettävien ja perässä vedettävien turha porukka. Ne voi hyvin sulauttaa mihin tahansa puolueeseen eikä kukaan huomaisi yhtään mitään. Mikä olisi oikea ryhmä mitä äänestää oikeita suomalaisia perus-arvoja kunnioittaville ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät täällä ole saaneet yhtään mitään aikaan tähänkään asti, ihan kädestä pidettävien ja perässä vedettävien turha porukka. Ne voi hyvin sulauttaa mihin tahansa puolueeseen eikä kukaan huomaisi yhtään mitään. Mikä olisi oikea ryhmä mitä äänestää oikeita suomalaisia perus-arvoja kunnioittaville ?
Enpä usko, että kokoomus ainakaan, kun heillähän ( valtuutetuilla) on se oma napa lähempänä kuin kuntalaisten etu. Kepun äänenpaine on ollut mollaava - ei rakentava, eikä sieltäkään suunnasta ole mitään hyviä aloitteita kuultu tai faktaa.
- Anonyymi
Hyvä että joku edes jotain tarjoaa.
- Anonyymi
Mie luulen, et sie saat kyllä makkaraa kyllikses syödä, kuha vaalit lähenevät.
- Anonyymi
Liekö siinä perrää notta Ville Lehtonen loikkaa Persuista Kokkareihin?
- Anonyymi
Perräähä siinä tok jos sen kerran nuin sanot. Er assii onk aiemmin sammoo eänestänneet sammoo mieltä housuje kiännöst. Ylleesä aesa yl loikanneiille hillotolopa mettästjäjille ei o hyvin käynt. Kannattee kopissa miettii hyvinnii tarkkaa kenen asialla ehokas iha oikkeesti onpi. Kokkareissa ny on muutenki duunareit jotka ei siihe seätyy etes mitenkää syntperältää, koulutukseltaa tai duuneiltaa kuulu mutta ku niin kovast voan itsekkeäst ”wannabe.”
- Anonyymi
Isompi ryhmä saattaa vaikuttaa helpommalta kähmimisjoukolta. Oliskohan ilmainen laituripaikka muuten katkolla?
- Anonyymi
Paikalliset persut nyt on muutenkin aivan nolla-porukka. Tärkeintä on kaikille nuolla tulevia valtuuston ja hallituksen puheenjohtajia niinkuin tähänkin asti että olisi edes jonain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikalliset persut nyt on muutenkin aivan nolla-porukka. Tärkeintä on kaikille nuolla tulevia valtuuston ja hallituksen puheenjohtajia niinkuin tähänkin asti että olisi edes jonain.
Onkos siellä äänessä Kokoomuksesta pois potkittu partasuu. Oma ääni paras ääni-meiningillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos siellä äänessä Kokoomuksesta pois potkittu partasuu. Oma ääni paras ääni-meiningillä
Partasuu on Harmoisissa, älä turhaan yritä taas hämmentää ja sotkea kokoomustalaisia tähänkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030