Menee hermot tän kanssa Upo c 330k. Vuokralla olen joten vaihtaa en voi. Ainoadtaan pelkkää vettä jaksaa kiehuttaa kokoajan, muita keittäessä välillä kiehuu ihan täysillä ja sitten simahtaa. Paistinpannu ainoastaan kuumuu niin, että polttaa helposti kaiken. Jatkuvasti pitää vahtia vieressä että ruoka kypsyy tai ei pala. Edellisessä asunnossa samoilla välineillä ei koskaan ollut tällaisia ongelmia!
Keraaminen liesi
Anonyymi-ap
4
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kuin ilmoitus vuokranantajalle että hommaappa uusi liesi.
- Anonyymi
Sellaisia ne on, rautahellat yhä parempia.
- Anonyymi
Jotkut liedet ovat liian "älykkäitä". Minullakin Rosenlewin keraaminen liesi säätä itsekseen tehoa pienemmälle kun vesi alkaa kiehua. Mutta kun se säätää niin pienelle, että vesi juuri ja juuri kiehuu. Onkohan aloittajan liedessä sama ongelma.
- Anonyymi
Joo'o :D
Eipä tulisi mieleenkään laittaa itselle keraamista liettä, onhan ne huonoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391849En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81171
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919