Viikko ja 2 päivää sitten ympärileikattu ja edelleen vuotee verta , eilen käyty lääkärissä eikä tulehdusta.
Jostain tikkien välist vissiin sen verran hankaa että vuotaa. Apteekista ostettu intiimiöljyä jos sen kans alkais vähän paremmin parantua ….
Eka yön jälkeen ku kävi vessas niin kalu oli ku hevosella ja väriä oli joka lähtöön 🤣🤣
Kipua ei leikkauksen jälkeen ollut yhtäkää ja nyt sit viikon jälkeen alkanut olemaan , riippuu tietenkin paljon mitä tekee ja miten ( lahkees liikkuu)
Muutamat yöt saanut nukkua kylmäpaketti boxsereis ja 3 päiväs särkylääkettä täs ekan viikon
Mitä näistä lukenut niin visiiin jollain paranee viikos ja jollain jopa kuukausia
Syy leikkaukseen oli 1,5 kärsitty liian kireä nahka joka ei venyttämisestä ja 10 eri rasvasta huolimatta auttanut ja seksin harrastamisen jälkeen oli kans sen näköinen et olis raadeltu ….
Ympärileikkaus
Anonyymi-ap
0
641
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3921476- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38737Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29684- 52652
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht383609- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474