Nyt kun meitä kahlitsee EU-direktiivit haluaisin tilata tavaraa euroopan alueelta.
ebay ei enää salli rajata aluetta.
Kun tavara tulee USAsta, Japanista, Kiinasta riesa on tullit ja verot.
Vielä lisäksi CE-direktiivi.
Uusien osalta ymmärrän, mutta entä käytetyt laitteet?
Maahantuonti ja VE-vaatimuten vakuutus
9
373
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat ihan tekemällä keksiä itsellesi ongelmia. 😁😂🤣
- Anonyymi
vaati-muten käyttöä? Kokeilepa vaihtaa kodensaatori!
- Anonyymi
Jos tilaan EU-alueelta laitteita tavara liikkuu paitsi autot.
Jos tilaan EUn ulkopuolelta joudun maksamaan tullin ja alvn.
Uusissa laitteissa tulee olla CE-vaatimustenmukaisuus todistus ja CE-merkki.
Mutta miten on käytettyjen laitteiden laita?
Kun haen esirakastettuja tuotteita ebaystä en enää pysty valitsemaan lähtömaata. - Anonyymi
Johan taas MGn trillit iski tähänki aiheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun haen esirakastettuja tuotteita ebaystä en enää pysty valitsemaan lähtömaata.Mitäpä se CE(China Export) merkki nyt taas tähän liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun haen esirakastettuja tuotteita ebaystä en enää pysty valitsemaan lähtömaata."Kun haen esirakastettuja tuotteita ebaystä en enää pysty valitsemaan lähtömaata."
Miten niin et pysty -minä ainakin pystyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun haen esirakastettuja tuotteita ebaystä en enää pysty valitsemaan lähtömaata."
Miten niin et pysty -minä ainakin pystyn."Miten niin et pysty -minä ainakin pystyn"
tuo oli ns. sikailukommentti.
JOS se olisi ollut asiallinen kommentti, siinä olisi samalla neuvottu, MITEN sen pystyy valitsemaan, että haluaa nähdä vain EU -alueelta toimitettavia tuotteita.
Kun tuo jätettiin mainitsematta, kyseessä on ns. sikailukommentti.
En ole alkuperäinen kysyjä, mutta tunnistan kyllä sikailukommentin, kun sellaisen näen.
Noita sikailukommentteja on nähty suomi24:llä aiemminkin. Tosin elektroniikkapalstalla harvemmin, ohjelmointipalstoilla sensijaan lähes jatkuvasti.
Ei kai vaan ollut taas M Kar in kirjoitus tuo ns. sikailukommentti?
- Anonyymi
Kun on ostamassa jotain, kyllä siinä ennen "osta" -napin painamista näkee missä maassa tavara on. Jos se maa ei miellytä, älä paina osta nappia.
- Anonyymi
Älä ainakaan EU:n ulkopuolelta tilaa. Posti näyttää yhteistyössä Tullin kanssa rajoittavan tavaraliikennettä
https://www.reddit.com/r/arkisuomi/comments/1irfcal/paketit_jumissa_postin_varastolla_tullissa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586