Jännä tämä sotkamon töitten tarjoaminen kun niitä ei ole saatavilla vaikka kuinka hakisi ja kyselisi..Mutta pakko kait se on sitten päiväraha + sossun rahat kuitata kun ei kelpaa antaa töitä työttömälle..Ai niin mutta kuntahan aina ennemmin ne sakot maksaa valtiolle siitä kun ei halua työllistää työtöntä.
Mistä niitä töitä voi saada Sotkamossa joka sisäsiittoinen kupla.
21
757
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvistä työntekijöistä kilpaillaan.
- Anonyymi
Joopa joo.
- Anonyymi
Herra on herra ja työtön sylkykuppi ei ne sitä ajattele isommin...
- Anonyymi
Perustappa työtön yritys ja työllistä ihtesi.Ei tarte olla kade ja näät mitä se yrittäjänä olo on oikeasti.Ei se kuntakaan jokaista pysty työllistämään.
- Anonyymi
Ei kenenkään velvollisuus voi olla työllistää. Jokaisen velvollisuus on työllistyä.
- Anonyymi
Osaatko mitään? Pelkkä työpaikalle ilmestyminen ei riitä mihinkään.
- Anonyymi
Ei ne sieltä työllistä muita kuin omia tuttuja, jossai aikonaa sanoi joku et mitä tutumpi sen v...... saattaa päteä
- Anonyymi
Ryhdy yrittäjäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhdy yrittäjäksi.
Onhan se työttömänäkin aikaa viettäminen yrittämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti töiden etsisimisen yrittämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kait sitä vasta työtä onkin, että pärjää ilman työtä ja palkkaa nyky-yhteiskunnassa!
- Anonyymi
Yrittänyttä ei laiteta
- Anonyymi
Yrittäjänä saat paljon töitä, vähän rahaa ja vähän vapaa-aikaa. Mitä muuta voisi enää toivoa.
- Anonyymi
Hanki jymyn jäsenkortti ja liity keskusta puolueeseen, niin työnsaanti mahdollisuudet paranevat Sotkamosssa.
- Anonyymi
Neuvoisin sinua työtön tarkkaan miettimään, millaista työtä haluat tehdä. Sitten vain alat pyrkimään tavoitettasi kohti.
Näin itse tein joskus. Irtisanouduin työstä, jossa oli huono palkka ja joka oli minulle vastenmielinen. Menin jatkokoulutukseen ja se kesti puolitoista vuotta.
Opiskeltuani toisen ammatin olin vielä kolme kuukautta työttömänä. Etsin ja etsin ja lopulta minulla oli kaksi työpaikkaa. Toinen oli osa-aikainen. Sitä taistelua kesti pitkälti toista vuotta kunnes toisesta työpaikasta tuli minulle vakituinen ja ihan kohtuu palkkainenkin. Ilman lisäkoulutusta en olisi juuri tuota paikkaa saanut.
Tosin työnvälitys ei minua kannustanut. Mentyäni jatkokoulutukseen olin ensin kuusi viikkoa että en saanut rahaa mistään. Kas kun työkkäri ei tykännyt minun urahaaveistani. Jatkoin itsepäisesti ja laskujen maksut tahtoivat tökkiä, mutta kun itsellä oli oma tavoite, niin ei siinä muiden estelyt enää haitanneet.
Koeta jaksaa taistella. Jos tiedät olevasi enempi iltaihminen, hakeudu töihin, jossa voit tehdä iltatöitä. Etätyötkin ovat nykyisin mahdollisia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvoisin sinua työtön tarkkaan miettimään, millaista työtä haluat tehdä. Sitten vain alat pyrkimään tavoitettasi kohti.
Näin itse tein joskus. Irtisanouduin työstä, jossa oli huono palkka ja joka oli minulle vastenmielinen. Menin jatkokoulutukseen ja se kesti puolitoista vuotta.
Opiskeltuani toisen ammatin olin vielä kolme kuukautta työttömänä. Etsin ja etsin ja lopulta minulla oli kaksi työpaikkaa. Toinen oli osa-aikainen. Sitä taistelua kesti pitkälti toista vuotta kunnes toisesta työpaikasta tuli minulle vakituinen ja ihan kohtuu palkkainenkin. Ilman lisäkoulutusta en olisi juuri tuota paikkaa saanut.
Tosin työnvälitys ei minua kannustanut. Mentyäni jatkokoulutukseen olin ensin kuusi viikkoa että en saanut rahaa mistään. Kas kun työkkäri ei tykännyt minun urahaaveistani. Jatkoin itsepäisesti ja laskujen maksut tahtoivat tökkiä, mutta kun itsellä oli oma tavoite, niin ei siinä muiden estelyt enää haitanneet.
Koeta jaksaa taistella. Jos tiedät olevasi enempi iltaihminen, hakeudu töihin, jossa voit tehdä iltatöitä. Etätyötkin ovat nykyisin mahdollisia!Luin lehdestä, että presidentti kehotti lukiolaisia unelmoimaan isosti. Minä kehoittaisin kaikkia ihmisiä unelmoimaan ja pyrkimään kohti tavoitteitaan.
Ei täällä taida kenekään elämässä liika helppoa olla. On ainakin sen hetken helpompaa, kun antaa unelmansa elää kävi tuossa sitten miten kävi.
Työttömän unelma on tietenkin saada hyvä työpaikka! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin lehdestä, että presidentti kehotti lukiolaisia unelmoimaan isosti. Minä kehoittaisin kaikkia ihmisiä unelmoimaan ja pyrkimään kohti tavoitteitaan.
Ei täällä taida kenekään elämässä liika helppoa olla. On ainakin sen hetken helpompaa, kun antaa unelmansa elää kävi tuossa sitten miten kävi.
Työttömän unelma on tietenkin saada hyvä työpaikka!Sotkamossa ei saa töitä se on aika varma juttu..
Nytkin työkkärin horo ehdotti että siirry toimeentulotuki asiakkaaksi kun ei näy löytyvän mitään töitä tai muutakaan..Et kivaa kannustamista heidän suunnaltaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotkamossa ei saa töitä se on aika varma juttu..
Nytkin työkkärin horo ehdotti että siirry toimeentulotuki asiakkaaksi kun ei näy löytyvän mitään töitä tai muutakaan..Et kivaa kannustamista heidän suunnaltaan.No vähän vaikea se on sen työkkärin horon muuttua sulle sopivaksi työpaikaksi,jos niitä sopivia paikkoja ei ole.
- Anonyymi
Tämän sukusiittoisuuden, näin ulkopaikkakuntalaisena, voisin monenkin sotkamolaisen naisen kanssa mielelläni hoitaa. Tosin menisi muutama vuosikymmen, ennen kuin tämä geenien jalostus alkaisi näkyä, mutta joskushan se on aloitettava.
- AnonyymiUUSI
Golfii pelaa punasil palloilla koirat ehtii ne
- AnonyymiUUSI
Ees taas ajan pitkin kainuuntietä päivät pitkät tekemättä mitään muuta kuin välillä tankataan diisseliä tankkiin että taas päästään lasilaavulle ja takaisin kainuuntielle ajamaan ees taas. Tämmönen se on kunnan raskaan työn raatajan työpäivä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030