Viime aikoina on alkanut tuleen valtuutetuille lempinimiä. Voisiko joku laittaa tähän keskusteluun valtuutettujen lempinimiä ilman oikeita nimiä. Lempinimestä kyllä keksii kenestä kyse.
Valtuutetut lempinimillä
18
407
Vastaukset
- Anonyymi
Ei valtuutettu, mutta tiktok-pelle viranhaltija.
- Anonyymi
Kyllä 2000 luvulla oli valtuutettuja lempinimillä, muun muassa Veikon enkelit. Heidät tunnistettiin hyvin lehtikirjoituksista nimimerkin takaa.
- Anonyymi
Kotilounas, taksari, kotipäiväkoti, kirppari, persu-rouva, pöllikuski, kyyppari, kotailta, sukeltaja, metsuri, sivukylän opo, tiakoni, maajussi, metsuri 2, ingenjör, (harmaa-) partasuu, pankki-rosvo, rantapalstan kärkkyjä.
- Anonyymi
Nyt on monissa kodeissa tänään pähkäilyä, että kuka kukin on. Jos toi on se, niin kuka sitten on toi? Pakko ton on olla se. Mutta sitten toi ei voi olla kukaan.
Tää on hauska visa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on monissa kodeissa tänään pähkäilyä, että kuka kukin on. Jos toi on se, niin kuka sitten on toi? Pakko ton on olla se. Mutta sitten toi ei voi olla kukaan.
Tää on hauska visa.Aivan kuin istumajärjestys …
- Anonyymi
Oot jostain syystä keksinyt joillekin aika epäedustavia lempinimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot jostain syystä keksinyt joillekin aika epäedustavia lempinimiä.
Historian havinaa …
- Anonyymi
Mä en oo nimennyt muita kuin Kultamussukan. Arvatkaa kuka se on ?
- Anonyymi
Niin paljon tuttavallista että täytyy kuulua perheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin paljon tuttavallista että täytyy kuulua perheeseen.
Ei todellakaan. On vaan mun mielestä niin mussukan oloinen. Semmoinen leppoisan ja ystävällisen oloinen aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan. On vaan mun mielestä niin mussukan oloinen. Semmoinen leppoisan ja ystävällisen oloinen aina.
Taidan tietää tyypin mutta kun oikeastaan on kaksikin sellaista niin en ole ihan varma kumpi on Kultamussukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan tietää tyypin mutta kun oikeastaan on kaksikin sellaista niin en ole ihan varma kumpi on Kultamussukka.
Kyllä ne sitten täytyy olla valtuuston puheenjohtajat, entinen ja nykyinen, eli oikea vastaus on MK.
- Anonyymi
Me tehtiin miehen kanssa peli, jossa lempinimet vasemmalla ja valtuutetut oikealla. Oikeastaan neljä epävarmaa. Muut varmoja. Mutta saattaa olla, että rivi on ihan oikein. Varmoja ei olla.
- Anonyymi
Valtuutetut->Ärsyttääkö toi nimittely teitä?
- Anonyymi
Mitä väliä, kohta entisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä, kohta entisiä.
Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin yli puolet jatkaa. Tällä kertaa myös uusissa pyrkijöissä aika outoja nimiä eikä välttämättä ainesta vallankumoukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin yli puolet jatkaa. Tällä kertaa myös uusissa pyrkijöissä aika outoja nimiä eikä välttämättä ainesta vallankumoukseen.
Valitettavasti mikään ei tule muuttumaan.
- Anonyymi
Ainaski mun nimi kuvaava eikä loukkaa yhtään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030