Olen jehovantodistaja äiti ja koulu terkkari oli määrännyt 13v pojalleni. Liosta mitä pitää laittaa terskaan ja esinahan alle, luki että punoitus johtuu hiertävistä vaatteista ja on tullut tulehdus. Höpö höpö Raamattu ei tunne sanaa pippeli tulehdus joten sellaista olekkaan. Kysyin pojalta kumpaa se haluaa että saatana katsoo ja voitelee sen pippeliä vai jehovan huomioo. Poika valitsi Jehovan, rangaistukseksi siitä että oli näyttänyt pippwlin, se pestään etikkavedellä ja wc harjalla niin että sattuu. Pojalla oli myös kirja jossa luki kuinka ihminen on kehittynyt, olen kieltänyt poikaa ei saa lukea sillä raamatuasa lukee Nooa on hänen isänsä ja Nooan tyttö äitinsä. Kova mutta oikea kuri. Sunnuntaina poika joutuu antamaan pippelin vanhemmiston tutkittavaksi, oileuskomissiossa, voi saada koivuniemen herra rangaistuksen
Jehovantodistaja äiti
3
364
Vastaukset
- Anonyymi
Poika pitäisi ottaa huostaan ainakin siihen asti, kun tulehdus on parantunut. Poika näyttää olevan uskonnon uhri.
- Anonyymi
Miksi pitäisi ottaa huostaan yhdestä tulehduksesta
Pyydä, että tutkivat samalla rektumin. Etenkin sen, ettei ryppynaru ole päässyt virttymään. On harvinaista, mutta ei mahdotonta, että näin olisi päässyt käymään. Virttynyt ryppynaruhan voi aiheuttaa pahoja ogkelmia nuoren kirkasotsan kehityksessä.
Näinhän kävi raamatun mukaan myös marialle Peetlehemissä seimessä. Mutta onneksi enkeli laskeutui rektumin huoltoarkun kanssa yöllä kiristämään marian ryppynarun. Ja aamulla maria kertoi iloisena majatalon isännälle asiasta, Ja isäntä antoi marialle iiiison panaanin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82941
- 78920
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815