Ongelma vain on että sille tuntuu kelpaavan vain 18v-korkeintaan parikynppiset :'(
Unelmien mies: Danny!
42
405
Vastaukset
- Anonyymi
Nuori piika on jaksavampi kuin vanha.
- Anonyymi
Ei kiinnostanut edes nuorempana, vaikka samoilla tienoilla elettiin ja kohdattiin.
Oma oli silloinkin komeempi! - Anonyymi
On tullut mieleen ,että onkohan se Danny jotenkin vinksahtanu, kun ensin asui Eerikan kanssa ja nyt 24vuotiaan tyttösen kanssa. Ikäero saa olla , mutta jotain rajaa!
- Anonyymi
Armi Aavikon elämän D pilasi. Tämä uusin ei ole edes mitään opiskellut, ollut vain seuraneitinä. Maine mennyt .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armi Aavikon elämän D pilasi. Tämä uusin ei ole edes mitään opiskellut, ollut vain seuraneitinä. Maine mennyt .
Eipä ymmärrä yleensäkkää
mikä siinä dänyssä kiinostaa,
eihän se näytä edes kunnon mieheltäkää,
siinä ei ole miehistä vetovoimaa
ilmeisesti nuoret naiset käyttää sitä hyväkseen r a h a n vuoksi . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin pilasi. Eiköhän jokainen aikuinen ihminen vastaa itse omasta elämästään .
Kukaan ei täällä ole ollut heidän mukanaan ja nähnyt millaista heidän elämänsä on. Ämutta juorulehtien juttujen perusteella ollaan tuomitsemassa.
Ja kukaan ei tiedä mitään nytkään miten asiat ivat, ainoastaan he kaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin pilasi. Eiköhän jokainen aikuinen ihminen vastaa itse omasta elämästään .
Kukaan ei täällä ole ollut heidän mukanaan ja nähnyt millaista heidän elämänsä on. Ämutta juorulehtien juttujen perusteella ollaan tuomitsemassa.
Ja kukaan ei tiedä mitään nytkään miten asiat ivat, ainoastaan he kaksiAinakin tekevät somessa parhaansa esitellessään elämäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukaan ei tiedä mitään nytkään miten asiat ivat, ainoastaan he kaksiKaiken järjen mukaan Dany oli naimisissa oleva mies ja Armi ressukka
rakstui siis Danny oli Armille e n s i -rakkaus
siis nuoruun rakkaus,
ei semmonen suhde voi ikinä onnistua, ainostaan jos Dany olisi ollu vapaa siis sinkku mies,
jos Armilla olisi ollu terve jämäkkä järkevä itsekäski persoonaltaan,
ei hän olisi tuohon rakkuteen kuollu,
kuvitteln itseäni vastaavan tilanteeseen
en ikinä oli kuollu ensi-rakuden pettymykseen,
koska tiedän , itselläki oli todella hankala tilanne nuoruuden rakkauteni kanssa,
olin jo itsekseni päättäny, mä lähden yksin
muutan eripaikkakunnalle,
alotan ihan oman elämän , ihan alusta,
olin siis niin itsevarma ja itsekäski, olin päättäny pärjätä ja kehittää ihan oma elämän jos suhde ei olisi jatkunu,
mutta toisin kävi,
puolisoniki oli yhtä nuori joten meistä tuli pariskunta nuoruuden rakkauden kanssa,
meikä ei ikinä miehen takia kuolis, sen verran itsekäs ja i t s e l l i n e n osaa olla,
harmi vaan kun Armi ei kestäny pettymystä . - Anonyymi
Kuka sen rajan laittaa toisille. Jokaisella on oma tyylinsä elää. Ja kukaan ei tiedä tästäkään suhteesta yhtään mitään , vaan jokinen ajattelee millainen on itse. Siis usein omaa itseään jotenkin käytetään sinä oikeana .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin tekevät somessa parhaansa esitellessään elämäänsä.
Lehdistö on kiinnostunut .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehdistö on kiinnostunut .
Lehdistö itse ei ole kiinnostunut, mutta tietää, miten vähä-älyisiltä huijataan rahat pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se olisikin niin kuin entisellä piikalikalla, kun tiineeksi tuli: "Kunnia meni, mutta maine vain kasvaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se Armi ollut aikuinen ihminen. Itse hänen olisi pitänyt elämästään vastuussa olla, se ei ole ulkopuolisen tehtävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukaan ei tiedä mitään nytkään miten asiat ivat, ainoastaan he kaksiAikuinen? Kyllähän alle 30 v on niin säälittävän naiiveja, ollut aina. Ei mikään ole tuolta osin muuttunut. Eikös Aavikko ollut jotain parinkympin luokkaa? Kokematon tyttöhän se oli. Uskoi "eroan muijastani hetu" -jutut, jonka moni tytöntyllerö uskoo vieläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen? Kyllähän alle 30 v on niin säälittävän naiiveja, ollut aina. Ei mikään ole tuolta osin muuttunut. Eikös Aavikko ollut jotain parinkympin luokkaa? Kokematon tyttöhän se oli. Uskoi "eroan muijastani hetu" -jutut, jonka moni tytöntyllerö uskoo vieläkin.
Well, elämässähän on oppirahat maksettava. Eikä se tarkoita, että lakataan / lopetetaan elämästä jonkun asian takia, joka ei mene / mennyt oman mielen mukaan.
- Anonyymi
Maine mennyt? Kunniako kasvaa?
- Anonyymi
Näinkö on?...
- Anonyymi
Seuraa tuntuu olevan, käykö kateeksi?
- Anonyymi
ei todellakaan käy kateeksi,
naisia käy sääliksi,
menettävät paljon nuoruudestaan vanhan horiskon takia,
tulevat katumaan sekoiluaan,
höh, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei todellakaan käy kateeksi,
naisia käy sääliksi,
menettävät paljon nuoruudestaan vanhan horiskon takia,
tulevat katumaan sekoiluaan,
höh,He eivät vuorenvarmasti ole tilanteessaan vastoin omaa tahtoaan. Juurikin aivan päinvastoin.
- Anonyymi
Kateudellakin on ikäraja. Hahhahhaaaa..
Muistaktko tän edesmennee Ann-Nicolen, joka nai melkeen 100 vuotiaan ukon? Voi jesdus perkele. Oli varmaan vauhdikas liitto? Ihan aikuisten oikeesti. Jos mun tytär toisi 80 v äijän näytille, vois vähän aikaan haukkoo henkeensä ja likka on sentään vähän vanhempi, kun tuo Helmukka.
- Anonyymi
On se. Vanhaa riippuvaa.
- Anonyymi
jooo heh heh, jos olisi minun lapsen lapsen lapsi tuo tyttö
antaki korville kumpaaki,
törkeetä vanhan ukon pitata nuoren ihmisen elämä,
kyll olisin vihanen kummallekki
pitäsin melkosen saarnan molemmille ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitäsin melkosen saarnan molemmille !Miten pilata? Kaiken kokenut ikähemmo kouluttaa nuorta, estradille ja julkisuuteen janoavaa naista. Eka koulutettu pääsi juuri osatavoitteeseensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitäsin melkosen saarnan molemmille !Minä taas en menisi vastaavassa tilanteessa puuttumaan toisten asioihin . Jokaisella meillä on oma tie vaeltaa. Ja jokainen tekee sen omilla ehdoillaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pilata? Kaiken kokenut ikähemmo kouluttaa nuorta, estradille ja julkisuuteen janoavaa naista. Eka koulutettu pääsi juuri osatavoitteeseensa.
"Koulutuksesta" on jo yksi esimerkki, joka ei "koulusta" päässyt läpi, kun "taitoja" katsoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Koulutuksesta" on jo yksi esimerkki, joka ei "koulusta" päässyt läpi, kun "taitoja" katsoo.
Mitä horiset? Eivätkö ne taidot vieneet hänet Suomen viisuedustajaksi. Henkilökohtainen mielipiteesi on aivan eri asia kuin se, mitä ja miten hän on koulutettu eli saanut tietoja ja taitoja, joita julkisuudessa tarvitaan. Jos ja kun tahtoo siellä olla ja esittää itseään ja osaamistaan.
Kannattaisiko joskus miettiä vähän avarammin kuin oman navan ympäriltä.
- Anonyymi
Oletteko kaikki kirjoittajat ihan oikeasti 80-.vuotiaita? Oikeesti!
- Anonyymi
Aikusten oikeesti ollaan paitsi moni meistä on jo 90+ tai jopa 100+ ja meitä syrjitään koska ei omaa palstaa grrrrr
- Anonyymi
Niin sitähän sanotaan ,kerran miesnä kahdesti lapsena, no Dannylle on nyt käynyt näin toisen kerran ja mielikuvat senmukaiset, siinä se. Eli kuvittelee olevansa teini! Mikä sitten näitten nuorien naisten pään sekoittanut ,? Nin ehkäpä helpon euron toiveissa ! ??
- Anonyymi
En usko että kuvittelee olevansa teini. On vaan nuorekkaan luontoinen , kaikilla oma makunsa Toiset kysyy henkilötodistuksia kun kohtaavat jonkun josta pitää , koska kirjoittamattomissa säännöissä lukee että miehen tulee olla kaksi vuotta vanhempi naista.
Joten olen nähnyt yhden parin jossa nainen oli 35 vuotta nuorempi miestään. Eikä ollut rahasta kysymys Ainoastaan että pitivät toisistaan kovasti. Joten miksi pitäisi ajatella ikää koska jokainen nuorempi nainen tietää että 99% varmuudella hän tulee olemaan leski.
Tämä pariskunta nauttivat toisistaan niin kauan kun mies kuoli , ja nainen si ole hommannut uutta tilalle, sanoi ettei kukaan tule korvaamaan hänen miestään
Mies si siinäkään suhteessa kuvitellut olevansa teini, ainoastaan mies joka rakasti naistaan .
- Anonyymi
Kummallista elämänkokemusta elämänkokemusta omaavilla kokeneilla kaiken nähneillä.
- Anonyymi
Ettekö mistään muusta ole enää kiinnostuneita kuin Dannyn lesboystävistä ?
- Anonyymi
Haloo
jos Dany haluaa olla noitten nuorten tyttöjen ISO-ISÄ eli VAARI
tai iso-isän iso-isä heh heh,
jotapauksessa jos lapsen lapsen lapseni olisi noista jompi kumpi pitäsin kyllä melkosen puhuttelu
ja vaortuksen merkit !- Anonyymi
Kiittäkäämme Luojaa, että nykyajan tytöt ja nuoret naiset eivät enää kuuntele papparaisten puheita ja 'neuvoja'. Tai vaikka kuuntelisivat, eivät ota vaarin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiittäkäämme Luojaa, että nykyajan tytöt ja nuoret naiset eivät enää kuuntele papparaisten puheita ja 'neuvoja'. Tai vaikka kuuntelisivat, eivät ota vaarin.
paitsi jos vaarilla on iso saari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saaressa huvla ja ökyvene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono vitsi, joka osoittaa, ettet tiedä, mitä "vaarin" edellisessä kommentissa tarkoittaa.
- Anonyymi
Jo tuon dannyn ulkonäkö on aina tehnyt minuun epäluotettavan oloisen vaikutuksen, suorastaan luikeron. Eikähän se osaa laulaakaan.
- Anonyymi
Osaa laulaa, on aina ollut rautainen show mies. Komeakin on, tukka vaan saisi olla vanhalla miehellä lyhyt.
- Anonyymi
ei danny koskaan ole ollu oikean miehen näkönen,
vaan pikkusen napsun näkönen,
siitä on aina puuttunu mihekkys,
mutta jos joku tykkää napsun näkösistä miehistä sehän on pelkästään hänen asiansa, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei danny koskaan ole ollu oikean miehen näkönen,
vaan pikkusen napsun näkönen,
siitä on aina puuttunu mihekkys,
mutta jos joku tykkää napsun näkösistä miehistä sehän on pelkästään hänen asiansa,Mikä / mitä on "napsu" ? Ihan hän mieheltä näyttää. Mielestäni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903416Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3443000Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1921608Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2451421Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791027
- 741020
- 117980
- 72944