Oho, Ella Kanninen on myös mökki- ja remppaihminen, kuten moni suomalainen. Ja kohta se mökkikausi taas alkaa!
Oletko itse remppaaja ja tykkäät mökin laittelusta? Vai tykkäätkö enemmän huoltovapaasta vapaa-ajan asunnosta?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ella-kanninen-jakoi-kuvia-remontoidusta-mokistaan-katso-upeat-kuvat-70-luvun-pyorohirsimokista?s24
Oletko remppaaja ja tykkäät kesämökin laittelusta? Vai tykkäätkö enemmän huoltovapaasta mökistä?
![](https://keskustelu.suomi24.fi/uploads/63/76/20/48x48_20201029135103441.jpg)
9
307
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En ole remppareiska pätkän vertaa, siksi asun kerrostalossa ettei tarvi juurikaan vasaraan tarttua. Ja mitään vapaa-ajan asuntoa en riesoikseni edes kaipaa.
- AnonyymiUUSI
Ei möksälle.
Vuokrata voi joskus jos silloinkaan. - AnonyymiUUSI
Paskaa saa tilaamattakin, ei vittu kiinnosta kannisen mökkiremppa!!!!!, siveyden sipuli menköön "ukkohalliin", jo se siveys katoaisi ja nautinto alkaisi.
- AnonyymiUUSI
Huh huh, mökki rempalle ja jo sanakin, mökki , ei herätä muuta kuin että ei enää koskaan mitään mökkiä. Aikanaan tuli iso sellainen kunnostettua, sitten oli voimat loppu, hengissä mutta vaivasena selvisin ja sain sen myytyä. Yhdelläkään kenenkään mökillä en ole sittemmin käynyt.
- AnonyymiUUSI
Olen rakentanut mökin itse hirsistä veistämällä ja asun omakotitalossa. Tykkään tehdä kaikenlaista. Aika ei kulu jouten.
- AnonyymiUUSI
80-luvun lopulla itse rakennettu mökki, erillinen sauna, aitta ja luhtiaitta, kaavamääräysten mukaisesti rakennettu ulkosaaristossa. Odotan jo jäiden sulamista ja kevättä, että pääsen mökille kalastelemaan ja puuhastelemaan työleirilleni.
Kyllä sitä vaan kummasti 73 vuotiaana piristyy kun mökille pääsee viettämään aikaa ja katselemaan kevään- ja muuttolintujen tuloa.
Kesämökki yksi parhaista asioista elämässäni. - AnonyymiUUSI
Kiva mä piristyn toisinaan täällä stadissa kun remontoin omaan lukuun ja tahtiin 5 kpl talvikänppiä luonnostaan hrhm
- AnonyymiUUSI
Äsch 6 niitä vaan tavallaan onkin oijoi kun hyvä tulee ja hinnat kohta taas nousee nam, nam hunajata heh.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän on taas jokaisen julkkiksen saatava oma remppaohjelma toosaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28123266
Miika elomo
Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni12916484Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va486631- 4365220
- 964543
- 1184459
Olet paljon ajatuksissani
Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimo654114- 923568
Taas yksi aamu kun et noussut tuhisten vierestäni
Saat anteeksi. Ensi vuonna näihin aikoihin herätään lusikassa joka aamu ja et lähde mihinkään ennen kuin on rakasteltu.543418- 993374