Oletko remppaaja ja tykkäät kesämökin laittelusta? Vai tykkäätkö enemmän huoltovapaasta mökistä?

Oho, Ella Kanninen on myös mökki- ja remppaihminen, kuten moni suomalainen. Ja kohta se mökkikausi taas alkaa!

Oletko itse remppaaja ja tykkäät mökin laittelusta? Vai tykkäätkö enemmän huoltovapaasta vapaa-ajan asunnosta?

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ella-kanninen-jakoi-kuvia-remontoidusta-mokistaan-katso-upeat-kuvat-70-luvun-pyorohirsimokista?s24

9

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En ole remppareiska pätkän vertaa, siksi asun kerrostalossa ettei tarvi juurikaan vasaraan tarttua. Ja mitään vapaa-ajan asuntoa en riesoikseni edes kaipaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ei möksälle.
      Vuokrata voi joskus jos silloinkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Paskaa saa tilaamattakin, ei vittu kiinnosta kannisen mökkiremppa!!!!!, siveyden sipuli menköön "ukkohalliin", jo se siveys katoaisi ja nautinto alkaisi.

• Anonyymi
      UUSI

Huh huh, mökki rempalle ja jo sanakin, mökki , ei herätä muuta kuin että ei enää koskaan mitään mökkiä. Aikanaan tuli iso sellainen kunnostettua, sitten oli voimat loppu, hengissä mutta vaivasena selvisin ja sain sen myytyä. Yhdelläkään kenenkään mökillä en ole sittemmin käynyt.

• Anonyymi
      UUSI

Olen rakentanut mökin itse hirsistä veistämällä ja asun omakotitalossa. Tykkään tehdä kaikenlaista. Aika ei kulu jouten.

• Anonyymi
      UUSI

80-luvun lopulla itse rakennettu mökki, erillinen sauna, aitta ja luhtiaitta, kaavamääräysten mukaisesti rakennettu ulkosaaristossa. Odotan jo jäiden sulamista ja kevättä, että pääsen mökille kalastelemaan ja puuhastelemaan työleirilleni.
      Kyllä sitä vaan kummasti 73 vuotiaana piristyy kun mökille pääsee viettämään aikaa ja katselemaan kevään- ja muuttolintujen tuloa.
      Kesämökki yksi parhaista asioista elämässäni.

• Anonyymi
      UUSI

Kiva mä piristyn toisinaan täällä stadissa kun remontoin omaan lukuun ja tahtiin 5 kpl talvikänppiä luonnostaan hrhm

• Anonyymi
      UUSI

Äsch 6 niitä vaan tavallaan onkin oijoi kun hyvä tulee ja hinnat kohta taas nousee nam, nam hunajata heh.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllähän on taas jokaisen julkkiksen saatava oma remppaohjelma toosaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miika Elamo kuoli

En tiedä kuka on mutta oli kuollut pariisi
      Maailman menoa
      281
      23266
    2. Miika elomo

Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni
      Turku
      129
      16484
    3. Hyvää huomenta miehelle

Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va
      Ikävä
      48
      6631
    4. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi nyt
      Ikävä
      436
      5220
    5. Ootko täällä, J-mies?

Kerropa, onko sulla suunnitelmia mulle huomenna?
      Ikävä
      96
      4543
    6. Saako hän helposti sinut syttymään?

Kysymys ihanalle tutulle naiselle. Intohimo, erotiikkaa...
      Ikävä
      118
      4459
    7. Olet paljon ajatuksissani

Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimo
      Ikävä
      65
      4114
    8. Omista biisi kaivatullesi

Ystävänpäivänä.
      Ikävä
      92
      3568
    9. Taas yksi aamu kun et noussut tuhisten vierestäni

Saat anteeksi. Ensi vuonna näihin aikoihin herätään lusikassa joka aamu ja et lähde mihinkään ennen kuin on rakasteltu.
      Ikävä
      54
      3418
    10. Sano nyt vieläkö

Sä tykkäät kaivatustasi?
      Ikävä
      99
      3374
    Aihe