Eminem

elohiiri

Eminem on lahjakas artisti, jonka biiseissä on todellakin järkeä ja niillä on selvä sanoma. Miksi Eminemiä siis kritisoidaan kaikesta mitä hän tekee - ei hänen musiikistaan? Mies näyttää keskisormeaan jokaiselle joka tulee sanomaan vastaan, se kiroilee kappaleissaan, sanoo vihaavansa homoseksuaaleja, sanoo haluavansa tappaa vaimonsa ja mitä kaikkea. Mutta kuunnelkaa sen lyriikoita! Eihän sitä miestä pidä tuomita, jos ei edes tiedä mitä lauluissaan sanoo. "But if we can hump dead animals and antelopes then there's no reason that a man and another man can't elope" hän sanoo biisissään The real slim shady, eikö se jo kerro jotain? Ja kuinka moni Eminemin kriitikoista ja homofobioksi haukkuvista tiesi tuosta? "Jos me voimme panna kuolleita eläimiä ja antilooppeja, silloin ei ole syytä miksi kaksi miestä ei voisi avioitua". Eminem antaa ristiriitaisen sanoman ex-vaimostaan Kimberlystä, mies sanoo haluavansa tappaa hänet, mutta silti rakastavansa ex-vaimoaan, yrittävänsä saada kaiken toimimaan vain Hailien takia ja Eminem vihaa vaimoaan, koska tällä on muita miehiä, hän rakastaa vaimoaan, koska he olivat rakastuneita jo teini-ikäisinä, Kim oli välillä Eminemin ainoa ystävä nuoruudessa, varsinkin silloin kun Eminemin äiti oli haluton ottamaan vastuuta pojastaan. Eminem on kokenut kovia, elänyt paskoissa olosuhteissa ja selvinnyt kaikesta vain unelmansa turvin. Unelman, josta lopulta tuli totta. Eminem nousi tähdeksi hip hop musiikin taivaalle, hän on ensimmäinen valkoihoinen rap-artisti, jota musta hip hop väestö todella kunnioittaa. Siltikin löytyy vielä niin monta vihamiestä. Tottahan on, että Eminem on omalla käytöksellään hyökkäävä ja rasistinen, mutta se on kauppatavaraa, sillä vain hyvin hyvin harvat tuntevat todellisen Marshall Bruce Mathers III:n. Eminem on pelkkä roolihahmo, enkä minä tai sinä tai melkein kukaan koko maailmassa voi sanoa rakastavansa Eminemiä. Eminem myy musiikkiaan väkivaltaisilla ja rasistisilla sanomilla, mutta sehän onkin mahtava kauppakeino. Toimintaelokuvissakin tapetaan ihmisiä, räjäytetään taloja, niissä näkyy aseita ja väkivaltaa. Miksei niihin puututa? Eminem on vain yksi ihminen miljardeista, jotka ovat täällä selviytymässä omasta elämästään ja toteuttamassa unelmiaan.

6

3474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse omaan kysymykseesi

      totta helvetissä ketä tahansa kritisoidaan jos haukuu homoja, uhkaa tappaa ex-vaimonsa ym. paskaa.

      • -HeeiJ-

        Mut onhan maailmassa muitakin sellaisia ihmisiä ketkä haukkuu homoja ja uhkaavat tappaa jonkun.


      • meebu83
        -HeeiJ- kirjoitti:

        Mut onhan maailmassa muitakin sellaisia ihmisiä ketkä haukkuu homoja ja uhkaavat tappaa jonkun.

        en ymmärrä miksi jotkin ihmiset arvostelee eminemiä tietämättä hänestä mitään, kuullut vaan jonkun biisin pätkän radiosta. kannattaisi tutustua hänen taustoihinsa ja ennen kaikkea musiikkiin ennen kuin arvostelee. minun mielestä eminem on todella taitava show-mies.


      • meebu83 kirjoitti:

        en ymmärrä miksi jotkin ihmiset arvostelee eminemiä tietämättä hänestä mitään, kuullut vaan jonkun biisin pätkän radiosta. kannattaisi tutustua hänen taustoihinsa ja ennen kaikkea musiikkiin ennen kuin arvostelee. minun mielestä eminem on todella taitava show-mies.

        ei niitä kannata ottaa vakavasti!Itse käytän eminemin musiikkia silloin kun ottaa päähän..


    • epfsjse
    • Anonyymi

      👍🏻👍🏻Jep

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe