https://cerwinvega.com/products/xls-215
Mikä genu ylittää otsikon kaiuttimen vahvuuden vakuuttavuuden tunnelman ?
Äänenlaadussa monetkin mutta mikä kokonais auktoriteeltitaan?
Genelec malli Cerwin Vega XLS-215 ylittävä
10
541
Vastaukset
Genelec 1234A, jos on varaa :P
- Anonyymi
Ei ole edes hinnoiteltu noita ? 99999999999€ on vitsi.
No ylittyy varmasti mutta ei ole pienintäkään järkeä noissa. Joku muu ?
- Anonyymi
Varman genelec aktivi kaiuttimet missä on 15" basso tai pienemmät genelec kaiuttimet ja genelec 15" subbari niin luulisin että olis suurin piirtein sama auktoriteetti kun xls-215 kaipa xls-115 ja xls-215 on sama auktoriteetti en muista noitta malleja.
- Anonyymi
Max 10 tuuman basso niin saa napakat saundit.
- Anonyymi
Kuuntele itse ja päätä sen mukaan. Nää on makuasioita.
- Anonyymi
Ei mikään genelec pärjää. Laske paljonko 15" siirtää ilmaa ja laske se 4x. Genelecejä voi verrata johonkin cerwin vegan halvempiin malleihin.
- Anonyymi
Äänen laadussa monet, mutta ei äänen voimakkuudessa. Gerwin vegatkaan eivät ole äänen voimakkuudessa parhaat. Hifi messuilla oli kaiutin minkä suurin äänen voimakkuus oli 143db. siinä kaiuttimessa oli 22,5 tuuman basso.
- Anonyymi
Laadukkaat kaiuttimet soivat hyvin myös hiljaisella äänenvoimakkuudella.
- Anonyymi
Kova äänen voimakkuus on yksi tärkeimmistä kaiuttimen laadun kriteereistä. Alle 120 db äänen voimakkuuteen yltävät ovat huonoja kaiuttimia. Normaali kuuntelu voimakkuus on 100db tai hieman yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova äänen voimakkuus on yksi tärkeimmistä kaiuttimen laadun kriteereistä. Alle 120 db äänen voimakkuuteen yltävät ovat huonoja kaiuttimia. Normaali kuuntelu voimakkuus on 100db tai hieman yli.
Melkoinen provo. Normaali kuunteluvoimakkuus on monella huomattavan hiljainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165113HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2134681Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu653880Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833250- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291654- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221282- 161238
- 421155