Profiilit on tyhjennetty kirjoituksista

Anonyymi-ap

Mitä tämä oikein nyt tarkoittaa?

23

248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sahan purut on vaihdettu enään asian tuntian toimesta

• Anonyymi

vai niin...

• Anonyymi

Loistavaa. Toivottavasti lakataan vatvomasta vanhoja vuosien takaisia kirjoituksia ymmärtämättä että ihmisellä on oikeus vaihtaa mielipidettään. Se on ehkä enemmän hyve kuin pahe, ainakin jos muuttaa parempaan suuntaan, joka sekin, parempi vai huonompi, on kuulijan korvissa, muuten voidaan leimata paikallaanpysyväksi juntiksi.

• Anonyymi

Häh? Ei vanhoja juttuja ole mihinkään poistettu.
        Et tainnut ymmärtää koko aloitusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa kohta loputkin kirjautuneet jättää palstan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa kohta loputkin kirjautuneet jättää palstan.

Miksi jättäisi? Monihan oli itsekkin estänyt sen, ettei heidän palstakirjoittelu siellä näkynyt.
        Yhä heillä näkyy itsensä esittely siellä, sikäli heillä sellainen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi jättäisi? Monihan oli itsekkin estänyt sen, ettei heidän palstakirjoittelu siellä näkynyt.
        Yhä heillä näkyy itsensä esittely siellä, sikäli heillä sellainen on.

Minulla ainakin on tyhjä profiili.
        Kun kirjaudun sinne, on kaikki poistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko sulla sitten joku vapaa kuvaus itsestäsi siellä?

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä näkyy minullakin lukevan:
        "Käyttäjä ei ole kirjoittanut yhtään viestiä".
        Vaikka on kai niitä muutamakin tullut näpyteltyä näitten vuosien aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ymmärrän koska olen kirjautunut. En vain kirjoita rekattuna koska pidän kurjana sellaista että vatvotaan vanhoja kirjoituksia. Toki hyppään niistä yli ja muut noin periaatteessa saavat kirjoitella mitä lystäävät. Mutta on hyvä jos tuollaiseen kaivelemiseen on ylläpito puuttunut ja joko poistanut kirjoitukset tai antanut rekatuille mahdollisuuden poistaa ne. En voi itse tarkistaa, koska joutuisin kirjoittamaan yhden viesti rekattuna, enkä halua tehdä sitä yhtäkään. Näin olen parhaaksi katsonut. Kirjoittelemisiin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ymmärrän koska olen kirjautunut. En vain kirjoita rekattuna koska pidän kurjana sellaista että vatvotaan vanhoja kirjoituksia. Toki hyppään niistä yli ja muut noin periaatteessa saavat kirjoitella mitä lystäävät. Mutta on hyvä jos tuollaiseen kaivelemiseen on ylläpito puuttunut ja joko poistanut kirjoitukset tai antanut rekatuille mahdollisuuden poistaa ne. En voi itse tarkistaa, koska joutuisin kirjoittamaan yhden viesti rekattuna, enkä halua tehdä sitä yhtäkään. Näin olen parhaaksi katsonut. Kirjoittelemisiin!!

Mitään ei ole arkistosta poistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri luin vanhaa ketjua vuodelta 2005

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri luin vanhaa ketjua vuodelta 2005

Eihän siitä olekaan kysymys, etteikö vanhoja ketjuja voisi lukea/vatvoa edelleenkin, vaan siitä, ettei ne rekattujen omat kommentit enää ole jokaisen rekatun omassa profiilissa näkyvissä edes itselleen.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Eihän siitä olekaan kysymys, etteikö vanhoja ketjuja voisi lukea/vatvoa edelleenkin, vaan siitä, ettei ne rekattujen omat kommentit enää ole jokaisen rekatun omassa profiilissa näkyvissä edes itselleen.

Vastasin hänelle, joka kaivelusta
        kirjoitti, että yhä voi kaivella, jos on tarvetta siihen. :)

• Anonyymi

Osa muuttaa mieli pidettään asian tuntiana aamuisin kun hesari ilmestyy

sitten ne kirjotaa
      raamattu sanoo
      eiku hs.fi

• Anonyymi

Itsekin teet niin....

• Anonyymi

Siihenkin meillä on oikeus. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä useammin arvon mitä milloinkin teen. Siinä mielipidekin vaihtuu asioista. Työaikana olin jämäkämpi.

• Anonyymi

Mielipide voi muuttua jos fakta muuttuu, mistä oikea tieto tullut mistä tahansa.

• Falunin naisten perinteinen kymppi äsken, voittaja selvisi kilpailun lopussa, ennakko veikkauksessa voittajasta joka oli lopulta vasta yhdeksäs.
      Uusi tieto saattaa kumota vanhan riippuen mistä kysymys, tai onko sillä väliä riippu mistä kyse.

• Anonyymi

Veikkaus ei ole sama, kuin tieto.

• Anonyymi

Kolujakämätön e-lämänsävetelehtinyt yrittää selittää ettei opiskelusta ole hyötyä kun hänen kopiomansa hesari ilmestyy joka aamu Idi Aminien ja Oottien tietolähteeksi

• Anonyymi kirjoitti:

Kolujakämätön e-lämänsävetelehtinyt yrittää selittää ettei opiskelusta ole hyötyä kun hänen kopiomansa hesari ilmestyy joka aamu Idi Aminien ja Oottien tietolähteeksi

Ilman muuta opiskelusta hyötyä, opiskelu antaa mahdollisuuden uran alkuun ' työ tekijäänsä opettaa '

• Anonyymi

Eipä haittaa.
      Palsta on muutenkin menettänyt kiinnostavuutensa.
      Poistohomma on muutenkin täällä ihmeellistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2973
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1376
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1316
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1181
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1140
    6. 37
      1011
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1001
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe