Profiilit on tyhjennetty kirjoituksista

Anonyymi-ap

Mitä tämä oikein nyt tarkoittaa?

23

230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sahan purut on vaihdettu enään asian tuntian toimesta

• Anonyymi

vai niin...

• Anonyymi

Loistavaa. Toivottavasti lakataan vatvomasta vanhoja vuosien takaisia kirjoituksia ymmärtämättä että ihmisellä on oikeus vaihtaa mielipidettään. Se on ehkä enemmän hyve kuin pahe, ainakin jos muuttaa parempaan suuntaan, joka sekin, parempi vai huonompi, on kuulijan korvissa, muuten voidaan leimata paikallaanpysyväksi juntiksi.

• Anonyymi

Häh? Ei vanhoja juttuja ole mihinkään poistettu.
        Et tainnut ymmärtää koko aloitusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa kohta loputkin kirjautuneet jättää palstan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa kohta loputkin kirjautuneet jättää palstan.

Miksi jättäisi? Monihan oli itsekkin estänyt sen, ettei heidän palstakirjoittelu siellä näkynyt.
        Yhä heillä näkyy itsensä esittely siellä, sikäli heillä sellainen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi jättäisi? Monihan oli itsekkin estänyt sen, ettei heidän palstakirjoittelu siellä näkynyt.
        Yhä heillä näkyy itsensä esittely siellä, sikäli heillä sellainen on.

Minulla ainakin on tyhjä profiili.
        Kun kirjaudun sinne, on kaikki poistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko sulla sitten joku vapaa kuvaus itsestäsi siellä?

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä näkyy minullakin lukevan:
        "Käyttäjä ei ole kirjoittanut yhtään viestiä".
        Vaikka on kai niitä muutamakin tullut näpyteltyä näitten vuosien aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ymmärrän koska olen kirjautunut. En vain kirjoita rekattuna koska pidän kurjana sellaista että vatvotaan vanhoja kirjoituksia. Toki hyppään niistä yli ja muut noin periaatteessa saavat kirjoitella mitä lystäävät. Mutta on hyvä jos tuollaiseen kaivelemiseen on ylläpito puuttunut ja joko poistanut kirjoitukset tai antanut rekatuille mahdollisuuden poistaa ne. En voi itse tarkistaa, koska joutuisin kirjoittamaan yhden viesti rekattuna, enkä halua tehdä sitä yhtäkään. Näin olen parhaaksi katsonut. Kirjoittelemisiin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ymmärrän koska olen kirjautunut. En vain kirjoita rekattuna koska pidän kurjana sellaista että vatvotaan vanhoja kirjoituksia. Toki hyppään niistä yli ja muut noin periaatteessa saavat kirjoitella mitä lystäävät. Mutta on hyvä jos tuollaiseen kaivelemiseen on ylläpito puuttunut ja joko poistanut kirjoitukset tai antanut rekatuille mahdollisuuden poistaa ne. En voi itse tarkistaa, koska joutuisin kirjoittamaan yhden viesti rekattuna, enkä halua tehdä sitä yhtäkään. Näin olen parhaaksi katsonut. Kirjoittelemisiin!!

Mitään ei ole arkistosta poistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri luin vanhaa ketjua vuodelta 2005

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri luin vanhaa ketjua vuodelta 2005

Eihän siitä olekaan kysymys, etteikö vanhoja ketjuja voisi lukea/vatvoa edelleenkin, vaan siitä, ettei ne rekattujen omat kommentit enää ole jokaisen rekatun omassa profiilissa näkyvissä edes itselleen.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Eihän siitä olekaan kysymys, etteikö vanhoja ketjuja voisi lukea/vatvoa edelleenkin, vaan siitä, ettei ne rekattujen omat kommentit enää ole jokaisen rekatun omassa profiilissa näkyvissä edes itselleen.

Vastasin hänelle, joka kaivelusta
        kirjoitti, että yhä voi kaivella, jos on tarvetta siihen. :)

• Anonyymi

Osa muuttaa mieli pidettään asian tuntiana aamuisin kun hesari ilmestyy

sitten ne kirjotaa
      raamattu sanoo
      eiku hs.fi

• Anonyymi

Itsekin teet niin....

• Anonyymi

Siihenkin meillä on oikeus. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä useammin arvon mitä milloinkin teen. Siinä mielipidekin vaihtuu asioista. Työaikana olin jämäkämpi.

• Anonyymi

Mielipide voi muuttua jos fakta muuttuu, mistä oikea tieto tullut mistä tahansa.

• Falunin naisten perinteinen kymppi äsken, voittaja selvisi kilpailun lopussa, ennakko veikkauksessa voittajasta joka oli lopulta vasta yhdeksäs.
      Uusi tieto saattaa kumota vanhan riippuen mistä kysymys, tai onko sillä väliä riippu mistä kyse.

• Anonyymi

Veikkaus ei ole sama, kuin tieto.

• Anonyymi

Kolujakämätön e-lämänsävetelehtinyt yrittää selittää ettei opiskelusta ole hyötyä kun hänen kopiomansa hesari ilmestyy joka aamu Idi Aminien ja Oottien tietolähteeksi

• Anonyymi kirjoitti:

Kolujakämätön e-lämänsävetelehtinyt yrittää selittää ettei opiskelusta ole hyötyä kun hänen kopiomansa hesari ilmestyy joka aamu Idi Aminien ja Oottien tietolähteeksi

Ilman muuta opiskelusta hyötyä, opiskelu antaa mahdollisuuden uran alkuun ' työ tekijäänsä opettaa '

• Anonyymi

Eipä haittaa.
      Palsta on muutenkin menettänyt kiinnostavuutensa.
      Poistohomma on muutenkin täällä ihmeellistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe