ja lisäävät reikiä vyöhön. "Kiitos" Riikka ja Petteri, kun pidätte rikkaitten ressukoitten puolta. Ootte niin vahvoja (pienituloisten sortotoimissanne)
ja välittäviä (rikkaita kohtaan).
Huonommin ei ole koskaan mennyt Suomessa kuin nyt - mutta rikkaat porskuttavat
9
205
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin eliittihallitus suojelee eliittiä !
- Anonyymi
Johtajia on enemmän kuin johdettavia?
- Anonyymi
Tilastokeskus 14.02.2025
''Työllisten määrä on viimeisten kahden vuoden aikana laskenut.
Erityisesti työt ovat vähentyneet asiantuntijoilla ja erityisasiantuntijoilla.
Johtajien luokassa työllisten määrä on kuitenkin kasvanut jopa yli 50 prosentilla eli 33 000:lla vuoden 2022 loppuun verrattuna.''
- Anonyymi
Julkiseen terveydenhuoltoon ei hyvinvointialueille anneta lisää rahaa. Sen sijaan yksityisiä lääkäriasemia tuetaan valtion varoin. Kiitti vaan v#tusti.
- Anonyymi
Katselin varsin iltapäivälehden ilmoittamia verotietoja rikkaimmille . Kyllä, pääomaverotusta voisi aivan hyvin nostaa 40% :iin ja palkkaverotusta vähentää 45% :iin ainakin näin aluksi.
- Anonyymi
Ja sitten varakkaat entistä enemmän siirtäisivät pääomatulojaan ulkomaille vähäveroisiin maihin. Minä en niin tekisi kun mulla on niin vähän pörssiosakkeita. Mutta tajuan miten talouselämä toimii. Ei pidä ahnehtia ja tappaa lypsävää lehmää.
- Anonyymi
Ei rikkaat veroja maksa. Niitten rahat siirtyvät verottajalta piiloon
veroparatiiseihin.- Anonyymi
Vain pieni osa tässä vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5111908Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3791586Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181377- 113982
- 51939
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19936Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66773Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11764