Jos ei konetta vaihda välissä.
Liikenteessä näkyy vielä vanhempia Fordeja enemmän kun näitä ensimmäisiä ecoboosteja .
Litraset päätyy paaliin kun 10 v täynnä
17
669
Vastaukset
- Anonyymi
Maantiet ovat täynnä juuri noita litraisella koneella liikkuvia Fordeja ja kestävät ajoa siinä missä kaikki muutkin.
Turha provoilla tyhmistä asioista. - Anonyymi
Hauska avaus ja aika nolo.
Ei vuodet moottoria hajota, vaan paljon ajetut kilometrit ja huoltojen laiminlyönti. - Anonyymi
Kyll ne saattaa sen 10 v kestää oikein huollettuna mut 15 v alkaa olemaan maximi ikä ...
- Anonyymi
Melkein kaikki litran turbot on kuraa.
- Anonyymi
https://www.is.fi/autot/art-2000010859323.html
Yksi korjaaja kehui vaihtaneensa 100 konetta 5 vuodessa. - Anonyymi
Ja ilmasto kiittää , ei mitään järkeä , iso vapari kestää moninkertaisesti .
- Anonyymi
Kolme pyttyinen turbokone ei ole lähtökohdiltaan mikään kestävyyden perikuva. Ilman mitään turpoavia hihnojakaan.
- Anonyymi
Ei,itseasiassa kaikista pahin ja sama se on minkä merkkinen auto kyseessä. Olen vierestä katellu kun tutun Inkun 3 pyttynen on hätää kärsimässä niin isossa autossa ja vuotaa sieltä sun täältä mutta vuotoa on vaikea havaita :D
- Anonyymi
Osta Toyota niin kestää helposti 20 vuotta. Muun merkkiset poistuvat aiemmin käytöstä, koska laatu on huonompi.
- Anonyymi
Osta tojota niin kestää helposti pari kuukautta ja palaa sen jälkeen poroksi. eikä kukaa voi asialle mitään. Valmistaja syyttää omistajaa. ihan oma vika !
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/4e591d74-b846-4264-bcb2-2590d0fae408
- Anonyymi
Toyota Carina mulla kesäautona vm 1981.
- Anonyymi
paska puhetta
- Anonyymi
Ei ole totta
- Anonyymi
Se onkin 82 vm
- Anonyymi
Tojotti ei ole auto
- Anonyymi
Ei ole vieläpaalissa. 12 vuotta ja 180 tuhatta kilsaa. 1.0 Fiesta ecoboost.
- Anonyymi
Ikä siis tappaa auton, mielenkiintoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038