... tavallaan toimii Internetissä. Miksi GPS-sovellus antaa samalle hiihtomatkalle peräkkäisinä päivä 8,5 km ja 9,5 km. Aika iso ero, itse tekniikkahan ei heitä näin paljon. Ja itse asiassa aiempina (hiihto)vuosina tällaisia heittoja en ole havainnut. Onko syy Peskov tai Lavrov?
Kai GPS ...
3
591
Vastaukset
- Anonyymi
GPS ei toimi internetin kautta vaan laitteessa pitää olla gps-vastaanotin,,,
- Anonyymi
kännykässä oleva karttaohjelmani heittelehtii aika paljon omaa sijaintia.... oma piste kuvassa liikkuu sivuttain sinne tänne aina välillä varsinkin jos oon jonkun isom puun tai kallion vierellä. Tää voi laskea sitten ylimääräisiä metrejä.
Tohon karttaohjelmaan on just saatavilla sellainen gps-vastaanotin joka on sitten tarkempi sijainnista, se ei sitte taida heittää sijaintia sinne tänne sivuttain...- Anonyymi
Jos tarkkaa paikannusta haluaa pitää käyttää lisänä kiihtyvyysanturia ja korjata paikkatietoa sen avulla. GPS-paikannus perustuu laskennan keskiarvoistamiseen aikavälillä, jotta saadaan tarkempia tuloksia. Jos kohde liikkuu, ei pystytä laskemaan niin tarkasti kun mittaustulokset tulee eri kohdista. Esim. vuorokauden verran mittaamalla paikkaa ja laskemalla paikannuksesta keskiarvo se alkaa olla hyvinkin tarkka. Mittauksen voi tosin pilata, jos satelliittien ratojen paikkoja korjataan kyseisenä aikana - voi aiheuttaa systemaattista virhettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026