Ei meinaa oikein perässä pysyä, niin tehdäänpäs pieni kopio-kooste Senssu-tyyliin1
Ajatuksen virtaa lähipäiviltä, suoraan kylästä Simojen https://ibb.co/JwCZY2FB
"thaikut ovat mitä ovat, hyvin kaunis nainen on yleensä leidari, koreassa on kaikki toisin, naiset ovat kauniita, siis todella pitkiä ja pitkä säärisiä, upeita ilmestyksiä..."
"toinen taas kertoo harrastavansa pentuna luistelua, jopa taito sellaista, hokkareilla... ja olleen hyvä siinä, siis luistelutaidossa"
"Minäkin olen ollut tyttöporukassa.
Tapahtui nimittäin hieman mielenkiintoisempia juttuja kuin poikien kanssa.
Pojat vain haaveilivat, minä koin."
"olin erittäin hyvä luistelemaan, siis todella.. pyysivät pelaamaan lätkää, en lähenyt..."
"ensimmäiset muistikuvat tulee mieleen 13-15 vuotiaana, jolloin kävin taitoluistelemassa, muutaman tytön kanssa, minua ei kiinnostanut lätkä paskaakaan, mutta olin tosi hyvä luistelemaan, hokkareilla, jopa talvipäivä käytiin...
poika porukoihin asetuin 17-18 vuotiaana, keräsin melkoisen kaveripiirin aikapaljon kuljin tyttöporukoissa, enemmin tyttöjen kanssa kuin poikien, kaveri tuli vähän myöhemmin"
"minulle riittää se että oikaisen ruodon joka aamu, liikunnalla saadaan vain aikaa kipujen pahenemista"
"vuodessa olen hyvässä kuñnossa, liika nestekertymä vain pois, se on noin vuoden homma... Olen nyt jos sinua paremmassa kunnossa, huomattavasti."
Pasanen on palstan suola ja alkuvoima
40
426
Vastaukset
- Anonyymi
Etelä-Korean miesten keskipituus on 170,7 cm (5 jalkaa 7 tuumaa), kun taas naisten se on 157,4 cm (5 jalkaa 2 tuumaa).
https://www.youngpioneertours.com/average-height-koreans/
Thaimaalaiset miehet 171cm ja naiset 159cm.
Pohjoiskorealaisten miesten keskipituus on alle 160cm. Heikko ravinto sukupolvesta toiseen.
Thaimaalaiset siis pidempiä.
Mistä kohtaa siis ne on ne korealaiset naiset pitkäsäärisiä? Kauniita sieltä kyllä löytyy kuin myös Thaimaasta ja myös vähemmän kauniita.- Anonyymi
Maasta se pienikin ponnistaa.
T: Simonkylän jätti - Anonyymi
Joo jos leikut lasketaan naisiksi, Koreassa ei lasketa.
- Anonyymi
Alkaa hieman huolestuttaa millainen elämän tämä 2010 tarjoaa perheelleen kun noita kirjoituksia tulee alvariinsa. Ensin kuvittelin että Laiffila on eri henkilö nyt on varmaa että 2010 on noidenkin takana, todella omalaatuinen osamaksu miljonääri, luojan armosta.
- Anonyymi
Ja mitä tulee korealaisiin naisiin googlaa Korean girls, tulee pitkiä ja pitkäsäärisiä todella upeita naisia, Thaimaasta tulee leikkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä tulee korealaisiin naisiin googlaa Korean girls, tulee pitkiä ja pitkäsäärisiä todella upeita naisia, Thaimaasta tulee leikkuja.
Aloita vaikka tuosta https://m.youtube.com/shorts/h5oxNT05htc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloita vaikka tuosta https://m.youtube.com/shorts/h5oxNT05htc
Ja kuten sanoin Thaimaasta todella upeita naisia on harvoin, en ole montaakaan nähnyt, toki on mutta en on melkein poikkeuksetta thaikku Galle perheiden tyttöjä, tai sitten leidareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuten sanoin Thaimaasta todella upeita naisia on harvoin, en ole montaakaan nähnyt, toki on mutta en on melkein poikkeuksetta thaikku Galle perheiden tyttöjä, tai sitten leidareita.
Kyllä ne eksoottiset thaikuttaret suomalaisille kelpaavat.
- Anonyymi
Tiu tau tulkku, hyvin luistaa https://ibb.co/JwCZY2FB
- Anonyymi
Possonderille terveisiä ettei ole minun aloitukseni ja se että ei ne thaimaalaiset kaunottaret tule sinne sinun vuokrahuoneeseesi jossa lusit sisätiloissa kymmenen vuotta.
Valokuvissa ja videoissa pituutta on vaikeaa arvioida, jos ei ole vertailukohtaa. Jos on hyvin hoikka tai sopusuhtainen, voi olla minkö mittainen tahansa ellei kuvassa vieressä ole esimerkiksi tuttua autoa tai henkilöä jonka mitan tiedät.
Urheiluhommissa oppii arvioimaan painoja ja pituuksia hyvin, jos on silmää. Kasvoista voi jo päätellä paljon. Pitkillä on pidemmät luisevammat kasvot ja lyhyillä leveämmät mallia Diandra tai Annan Abreu.
Hobitin kasvoiset on lyhyitä ja Abraham Lincolnin kasvoiset jättiläisiä, karkeasti arvioituina.
Etelä-Koreassa on nukkekasvoisia erittäin hoikkia tyttösiä paljon, mutta vastaavasti on myös, ikävä sanoa, apinakasvoisia ylipainoisia naisia enemmistössä.
Kun nuori nainen painaa 37 kiloa ja pituutta on 159 senttiä, hän näyttää kuvissa pitkältä, mutta jos meikäläinen menee seisomaan siihen rinnalle, hän ulottuu kainaloon saakka.
2010- Anonyymi
Sanon vielä sen mielipiteeni että leidareita on useampaa sorttia. Jotkut on naisia syntyneenä miehen vartaloon kun jotkut on sitä lähinnä shown takia saadakseen huomiota ja tienatakseen rahaa.
Jälkimmäisen ryhmän tunnistaa kilometrin päästä ja heitä ei kokenut mies edes kännissä yhdistä naiseksi mielessään.
Olemuksesta erottaa myös ne väärään vartaloon syntyneet, enkä ole kokenut heitä koskaan seksuaalisesti kiinnostaviksi, vaikka olisivat kuinka hyvin tunattuja hyvänsä.
Hauskaa seuraa he kyllä ovat, hauskoja ja älykkäitä, mutta rosvon vikaa monissa niissä, jotka miehiä bongailee esimerkiksi kujilla ja walkkarilla. Niiltä saa äkkinäinen myös turpaan.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon vielä sen mielipiteeni että leidareita on useampaa sorttia. Jotkut on naisia syntyneenä miehen vartaloon kun jotkut on sitä lähinnä shown takia saadakseen huomiota ja tienatakseen rahaa.
Jälkimmäisen ryhmän tunnistaa kilometrin päästä ja heitä ei kokenut mies edes kännissä yhdistä naiseksi mielessään.
Olemuksesta erottaa myös ne väärään vartaloon syntyneet, enkä ole kokenut heitä koskaan seksuaalisesti kiinnostaviksi, vaikka olisivat kuinka hyvin tunattuja hyvänsä.
Hauskaa seuraa he kyllä ovat, hauskoja ja älykkäitä, mutta rosvon vikaa monissa niissä, jotka miehiä bongailee esimerkiksi kujilla ja walkkarilla. Niiltä saa äkkinäinen myös turpaan.
2010Ei lähes kaikki viestit tulee sinun koneesta, kenellä muulla on motivaatio moiseen, sinä rakas lapsi saat mitä tilaat, jos joku tosiaan kirjoittelee ilman mitään motivaatiota on psykiatrin tarpeessa olen sen verran kuluttanut aikaani Thaimaassa että tiedän lähes kaikki kauniimmat naiset on miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lähes kaikki viestit tulee sinun koneesta, kenellä muulla on motivaatio moiseen, sinä rakas lapsi saat mitä tilaat, jos joku tosiaan kirjoittelee ilman mitään motivaatiota on psykiatrin tarpeessa olen sen verran kuluttanut aikaani Thaimaassa että tiedän lähes kaikki kauniimmat naiset on miehiä.
En muuten ymmärrä ajatuksiasi, miten kuvittelet että sinun aikasi käyttö Thaimaassa olisi ollut jotenkin laadukkaampaa kuin minun, sinun aktiviteettisi pitäisi sitoa se korealainen perheesi, etkä pysty tosin se 400 maksukaatoa on äärettömän huolestuttavaa... Sinun olisi pitänyt tajuta että jotain on pielessä, ja hakea apua itsellesi...
Todennäköisesti aiheutit itsellesi ongelmia vuosiksi, osakaslainat yms. Selviä manian oireita, kontrolli katosi täysin... Ja niitä makselet edelleenkin. Sinä et ole tyhmä, bipot harvoin ovat, mutta tuosta maksettava hinta on hirmuinen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muuten ymmärrä ajatuksiasi, miten kuvittelet että sinun aikasi käyttö Thaimaassa olisi ollut jotenkin laadukkaampaa kuin minun, sinun aktiviteettisi pitäisi sitoa se korealainen perheesi, etkä pysty tosin se 400 maksukaatoa on äärettömän huolestuttavaa... Sinun olisi pitänyt tajuta että jotain on pielessä, ja hakea apua itsellesi...
Todennäköisesti aiheutit itsellesi ongelmia vuosiksi, osakaslainat yms. Selviä manian oireita, kontrolli katosi täysin... Ja niitä makselet edelleenkin. Sinä et ole tyhmä, bipot harvoin ovat, mutta tuosta maksettava hinta on hirmuinen...Bipot harvoin huomaavat tekemisiään, ja sitä miten sairasta ne ovat... Maaninen kausi voi kestää kuukausia, ellei osaa katsoa oireita, yleensä hyvät kaverit huomaavat, että jotain on pielessä, ja pahasti... Sinulla todennäköisesti ei ollut kavereita silloin, jos ei niitä hännystelijöitä oteta huomioon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bipot harvoin huomaavat tekemisiään, ja sitä miten sairasta ne ovat... Maaninen kausi voi kestää kuukausia, ellei osaa katsoa oireita, yleensä hyvät kaverit huomaavat, että jotain on pielessä, ja pahasti... Sinulla todennäköisesti ei ollut kavereita silloin, jos ei niitä hännystelijöitä oteta huomioon...
Meilahden Missituomari Posso Makunen on myös mahtava lääkäri sekä psykiatri sen lisäksi että on rakettimaisen nopea porraskiipijä, oikea tornitalojen tornado.
Me on tänään ehditty jo käydä kalassa, syöty kahdesti ravintolassa ja käyty uimassa.
Retkeilyviikonloppu. Pieni huilinki ja illalliselle hyvinkin luonnolliseen ravintolaan.
https://aijaa.com/Xwy09Z
2010
PS: Jos aiot vastata "vaan eipä.."- alkavilla sanoilla niin anna olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meilahden Missituomari Posso Makunen on myös mahtava lääkäri sekä psykiatri sen lisäksi että on rakettimaisen nopea porraskiipijä, oikea tornitalojen tornado.
Me on tänään ehditty jo käydä kalassa, syöty kahdesti ravintolassa ja käyty uimassa.
Retkeilyviikonloppu. Pieni huilinki ja illalliselle hyvinkin luonnolliseen ravintolaan.
https://aijaa.com/Xwy09Z
2010
PS: Jos aiot vastata "vaan eipä.."- alkavilla sanoilla niin anna olla.Voi rakas sovellan vain osaamistani, tässä tapauksissa kertomaasi, sait siis vaimolta 500 bahtia noin 15 euroa että pääsit korealaisten kanssa uimaan, ja nauttimaan ravintolaruokaa... tiedätkö mekin käytiin tänään lidl kun alkoi jääkappi olla tyhjä, massia meni 45 euroa, nyt se ei enää ole tyhjä, riittää taas muutaman päivän. Hinnat ovat nousseet aivan samperisti tuon 10 vuoden aikana mitä siellä asuin, pidä hauskaa.. lastesi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas sovellan vain osaamistani, tässä tapauksissa kertomaasi, sait siis vaimolta 500 bahtia noin 15 euroa että pääsit korealaisten kanssa uimaan, ja nauttimaan ravintolaruokaa... tiedätkö mekin käytiin tänään lidl kun alkoi jääkappi olla tyhjä, massia meni 45 euroa, nyt se ei enää ole tyhjä, riittää taas muutaman päivän. Hinnat ovat nousseet aivan samperisti tuon 10 vuoden aikana mitä siellä asuin, pidä hauskaa.. lastesi kanssa.
Hitto kun säälittää tuo karvattomuus, hommaa nyt se peruukki, tuo nahkakuula palaa tosi nopeasti, ja sitten pukkaa melanoomaa. 555555
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto kun säälittää tuo karvattomuus, hommaa nyt se peruukki, tuo nahkakuula palaa tosi nopeasti, ja sitten pukkaa melanoomaa. 555555
Pasanen. Sinun naamallasi ja kuontalollasi ei säälitä kyllä ketään.
https://aijaa.com/m6Ienx Kuka on leikannut tukkaasi nuo lovet? Olet lisäksi ohimokalju, jos kaljuista puhutaan ja mikä kumman pallo sinulla on tuolla paidan alla? Miten olet edes hengissä tuon pallon kanssa?
Tulee tämä kaveri mieleen olemuksestasi ja hiuksistasi https://aijaa.com/R05XJg
Hänellä sentään on hyvä selitys hiusmuodilleen mutta mikä on sinun selityksesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://aijaa.com/m6Ienx Kuka on leikannut tukkaasi nuo lovet? Olet lisäksi ohimokalju, jos kaljuista puhutaan ja mikä kumman pallo sinulla on tuolla paidan alla? Miten olet edes hengissä tuon pallon kanssa?
Hänellä sentään on hyvä selitys hiusmuodilleen mutta mikä on sinun selityksesi?Pekka voisi olla Pasasen veli. Yhtä pirtsakka olemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä sentään on hyvä selitys hiusmuodilleen mutta mikä on sinun selityksesi?Äijällä naama kuin suohirviöllä ja vittuilee toisten kaljuista.. Joku onnettomuus tohon päähän on sattunut. Sisälle myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äijällä naama kuin suohirviöllä ja vittuilee toisten kaljuista.. Joku onnettomuus tohon päähän on sattunut. Sisälle myös.
Kaljulla on se ongelma että etupuolella on pullaposket ja vyötärö lihava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaljulla on se ongelma että etupuolella on pullaposket ja vyötärö lihava.
Sulla on kyllä aika monta muutakin ongelmaa kuin pullaposket ja lihava vyötärö.
Harmittavin ongelmasi taitaa olla se että jouduit lähtemään maitojunalla Suomeen taskut nurinpäin ja ne on nyt ne reissut sitten reissattu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kyllä aika monta muutakin ongelmaa kuin pullaposket ja lihava vyötärö.
Harmittavin ongelmasi taitaa olla se että jouduit lähtemään maitojunalla Suomeen taskut nurinpäin ja ne on nyt ne reissut sitten reissattu.Kymppi on vyötärölihava mutta ei kykene sitä hyväksymään koska on nainen.
Kuvia selkäpuolelta, niinhän niitä otetaan.
- Anonyymi
Kymppi ei ole vyötärölihava.
- Anonyymi
Totta, Ei ole, sinä Pasanen olet pallomahainen impotentti.
- Anonyymi
Totta, mutta Pasanen on-
- Anonyymi
Vai kaljuus se Possonderilaista nyt säälittää. Eihän se kyllä ihme ole että käy sääliksi kun Possonderilla itsellään on Brad Pittin tukka ja taitoluistelijan vartalo.
Eikä siinä vielä kaikki, kun on vielä naistenmiehenkin vikaa niin paljon että
Joskun on vähän epäillyttänyt se Tikkakosken tähtilentäjän ura, kun käsittääkseni niiden hävittäjien ohjaamo on varsin ahdas ja lentäjiksi valitaan yleensä sellaisia 75 kiloisia miehiä.
Tämä Possondeeruksen lause vähän pisti miettimään:
"kuljin tyttöporukoissa, enemmin tyttöjen kanssa kuin poikien, kaveri tuli vähän myöhemmin" -Laukesiko poikakaverisi vähän myöhemmin ja sinä siis ensin?
Kopauta kattilaa kahdesti ja anna kuitti eiliseltä Senssulle. Ei löytynyt kuponkiruokalaa reitin varrelta https://aijaa.com/TPvVxO
PS: Kuvassa on kuvattu kuittia. Peukaloon liittyvät kommentit voi jättää pois. Peukalossa on naarmu, tiedän, mutta se ei ole mikään vaikea tulehdus, bakteeri tai muu sairaus josta Possonderin tulisi huolestua ja erikseen mainita.- Anonyymi
No nytkö olet syöttänyt jo koko suvun, en minä ole huolissasi sinun peukalon naarmuista mutta pääsi tilasta siis sisäpuolelta mitä siellä on jatkavan dokaamisen jälkeen jäljellä, siitä olen huolissani. Paskat minä sinun kuponkiruokaloista, lapsellista lätinää... kaikki mitä teet kuvittelet olevan kultivoidumpaa, parempi laatuista kuin minun tekemiseni, melkoiset on mielenterveysoireiden vaikutukset, et kuitenkaan maininnut tässä viestissäsi ladoista että hsl bussikortista mitään, tänään, niin minäkään en mainitse en maitse mitään osakaslainoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nytkö olet syöttänyt jo koko suvun, en minä ole huolissasi sinun peukalon naarmuista mutta pääsi tilasta siis sisäpuolelta mitä siellä on jatkavan dokaamisen jälkeen jäljellä, siitä olen huolissani. Paskat minä sinun kuponkiruokaloista, lapsellista lätinää... kaikki mitä teet kuvittelet olevan kultivoidumpaa, parempi laatuista kuin minun tekemiseni, melkoiset on mielenterveysoireiden vaikutukset, et kuitenkaan maininnut tässä viestissäsi ladoista että hsl bussikortista mitään, tänään, niin minäkään en mainitse en maitse mitään osakaslainoista.
Kattilaan kilahti aivan kauhea kateus taas ja taas ja taas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattilaan kilahti aivan kauhea kateus taas ja taas ja taas...
Voisiko joku kertoa missä se kateus ilmenee, en ole huomannut siihen viittaavaa millään muotoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko joku kertoa missä se kateus ilmenee, en ole huomannut siihen viittaavaa millään muotoa.
Kirjoittamastasi se näkyy ja poistamiesi viestien määrästä.
Ps. olet Päästäsi pahasti pipi, hae apua itsellesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä lukee "Guests: 4", joka englanninkielen lukutaitoisille tarkoittaa neljää henkilöä.
Matematiikkaa: -Kaksi aikuista ja kaksi lasta = neljä.
Ihan tavalliset maistiaiset japanilaishenkisessä ravintolassa, eikä paha hinnaltaankaan. Samanlaisen laskun saat Rossosta tai ruotsinlaivan alacartesta, mutta noin neljä kertaa köyhemmillä eväillä.
Rossossa jos pöytään olisi vielä tilattu 2 pulloa viiniä ja muutama snapsi, niin lasku olisi 200 euron hujakoissa. Lapset syö kuin hevoset ja viiniä ei tilailla silloin kun perheen kanssa vietetään viikonloppua.
Luuletko sinä punkero haisunäätä vajakki että minua jotenkin satuttaisi nuo höpinäsi osakaslainoista ja kaverittomuuksista, tai kaljuista?
Ne saa vaan hymyilemään sillä vittumaisen ihmisen kiemurtelua kateuksissaan on kivaa katsella. Kateus pitää ansaita, säälin saa ilmaiseksi.
Tottakai kaikki on parempaa kuin sinulla, koska minulla on sitä mitä sinulla ei ole. Perhe ja rahaa. Siltikin talomme on edelleen stadilaisen yksiön hintainen ja autot ei edes premium- luokkaa.
Niitäkö sinä kadehdit vai mikä on tuon raivoisan kateuden takana? Itse olet bussimatkoista kertonut ja bussikorteista. Mikäs siinä, se on ekologista matkustella bussilla ja mihinkäs eläkeläisellä on kiire?
Koetahan rauhoittua punkero. Minä laittelen Thaimaasta mitä laittelen. Ajattele sinä siitä mitä ajattelet.
Kuitti on kuitti siitä että teoriasi ulosotosta, osakaslainoista, yksinäisyydestä ja köyhyydestä ei ihan pidä kutiaan, mutta lohduttele sinä itseäsi miten parhaaksi näet.
Merkkipäivä tänään ja pieni huomionosoitus vaimolle siitä. Sinähän olet myös kultatietämysmies ja varmaan myös timanttitietämysmies samalla https://aijaa.com/SpKqbZ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä lukee "Guests: 4", joka englanninkielen lukutaitoisille tarkoittaa neljää henkilöä.
Ihan tavalliset maistiaiset japanilaishenkisessä ravintolassa, eikä paha hinnaltaankaan. Samanlaisen laskun saat Rossosta tai ruotsinlaivan alacartesta, mutta noin neljä kertaa köyhemmillä eväillä.
Rossossa jos pöytään olisi vielä tilattu 2 pulloa viiniä ja muutama snapsi, niin lasku olisi 200 euron hujakoissa. Lapset syö kuin hevoset ja viiniä ei tilailla silloin kun perheen kanssa vietetään viikonloppua.
Luuletko sinä punkero haisunäätä vajakki että minua jotenkin satuttaisi nuo höpinäsi osakaslainoista ja kaverittomuuksista, tai kaljuista?
Ne saa vaan hymyilemään sillä vittumaisen ihmisen kiemurtelua kateuksissaan on kivaa katsella. Kateus pitää ansaita, säälin saa ilmaiseksi.
Tottakai kaikki on parempaa kuin sinulla, koska minulla on sitä mitä sinulla ei ole. Perhe ja rahaa. Siltikin talomme on edelleen stadilaisen yksiön hintainen ja autot ei edes premium- luokkaa.
Niitäkö sinä kadehdit vai mikä on tuon raivoisan kateuden takana? Itse olet bussimatkoista kertonut ja bussikorteista. Mikäs siinä, se on ekologista matkustella bussilla ja mihinkäs eläkeläisellä on kiire?
Koetahan rauhoittua punkero. Minä laittelen Thaimaasta mitä laittelen. Ajattele sinä siitä mitä ajattelet.
Kuitti on kuitti siitä että teoriasi ulosotosta, osakaslainoista, yksinäisyydestä ja köyhyydestä ei ihan pidä kutiaan, mutta lohduttele sinä itseäsi miten parhaaksi näet.
Merkkipäivä tänään ja pieni huomionosoitus vaimolle siitä. Sinähän olet myös kultatietämysmies ja varmaan myös timanttitietämysmies samalla https://aijaa.com/SpKqbZPasasen kakkoshahmo syöksyy pian apuun sinisellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkkipäivä tänään ja pieni huomionosoitus vaimolle siitä. Sinähän olet myös kultatietämysmies ja varmaan myös timanttitietämysmies samalla https://aijaa.com/SpKqbZOsakaslaina ja ulosotto.kulkee käsikädessä, mutta ensin ulosotto varattomuus, ja viimeisenä osakaslaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkkipäivä tänään ja pieni huomionosoitus vaimolle siitä. Sinähän olet myös kultatietämysmies ja varmaan myös timanttitietämysmies samalla https://aijaa.com/SpKqbZjuu niin on halpa jos on timanttisormus, todennäköisesti kyse on zirkoniasta, timantin jäljitelmä, tosin thaikku mitään ymmärrä timanteista, joten kelpaa... heikäläiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu niin on halpa jos on timanttisormus, todennäköisesti kyse on zirkoniasta, timantin jäljitelmä, tosin thaikku mitään ymmärrä timanteista, joten kelpaa... heikäläiselle.
Muuten on helppo testata onko timantti aito, et tarvitse kuin vasaran, tai moskan, ja annat palaa jos se ei hajoa se ei ole timantti.
- Anonyymi
Voisitko ihan rohkeasti kerros mitä koen sinulle kateutta tai katkeruutta, kun siitä noin kovasti mainostat, kuviteletko että naurettavat herjasi kertovat muuasta kun sen että et ole ihan täysipäinen.
- Anonyymi
Ja voin muuten vakuuttaa minä olen jo täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voin muuten vakuuttaa minä olen jo täällä.
Et ole koska minä olen täällä, emmekä varmasti ole samassa paikassa
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838