Lervon touhu jatkuu

Anonyymi-ap

Lervon koulunkäynnistä sen verran että liikeneluvan löysi ojasta Huldan kioskin vierestä -67 ja siittä lähtien on puikotellut rahtia urgoolit Kwai Joen siltaa soittaen. ammattipätevyyden Lervo osti mustamäen torilta -99, kortissa lukee 4/37 menee vanhaksi. Aune-mummakin sano että Lervolla kaikki luvat kunnossa, vaikka pikku pätkässä kuormia kelkkookin, kuulemma työturva+tieturva 1 ja 2 ja 3 ja 4 käyty

10

253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

OLIN PAIKALLA KUN LERVO LAULOI TÄMÄN, LERVO JOI ESITYKSEN AIKANA KAKSI KAHVIA RUNSAALLA KOSSULLA JA SÖI KOLME HÖYRÄRIÄ. ON SE VAAN MELKOINEN KELMI JA KONNA JA LÄHTI SITTEN METSÄN LAITAAN PASKALLE KUN PÖNTTÖ OLI JO TUKOSSA. JA TÄMÄ TARINA ON SITTEN TOSI!

• Anonyymi

Oliko tuo ennen runkovetoa.kiila keikkaa?

• Anonyymi

LERVO AJAA RUNKOA KORSO-SOMPASAARI LINJALLA, RIRL KIL KRIRRILLÄ SYÖ HÖYRÄRIÄ JA HUOLTIKALLA TUTKII PAARITYTÖN RUNGON ENNEN ASTUMISTA. MYLVII KUIN MULLIBIISONI JA LASTI LÄHTEE.
      LEGVON MOTTO KUN ON ETTÄ LASTI TOIMITETAAN AINA PERILLE!

• Anonyymi

eissaatana ole tuohon paljon lisättävää, mutta sanon tai kerron senkin mullisonnista tuosta kolitsikunkusta, että lervo ei laske kolitsia pois, ei paskal eikä panohommissa. konna se on ja takuumurean kun läjittää mittarikentänlipan varjossa, ei siitä ajusonni enää komiammasi tule vaikka aurinkokin paistais kuulaasti vartinlekan latoviinapullon läpitte

• Anonyymi

Elinkeino viraston musteleimat ovat haihtuneet tuuleen.🥱

• Anonyymi

ÄITE VAINAALLE LUIN LERVO SÄTTIÄ MÄNNÄ VIIKOLLA AJAN KULUKSI. TOKASI ETTÄ LIEKKÖ TOTTA PUOLETKAAN JUTUISTA!!! HUUSIN PÄIN NAAMAA TOTTA JOKA SANA JA PUOLET LIIAN VÄHÄN!!!!! KYRPII LERVO KIELTÄJÄT JA EPÄRÖIVÄT TUOMAAT! JOS LERVO SUOLTAAN AVAA JA KONTENTTIA LASKEE PUNTTIIN NIIN SE EI EPÄILYÄ KAIPAA! ISOA JA TOTTA KU AJU MULLI KULLI!

PS. LÄJITTÄKÄÄ TUSSUKOSKEN SEON PIHA. KEVÄT TULEE JA KÄRPÄSET EI PÖRRÄÄ

• Anonyymi

Ka-lervo,Lessu ja Lervo ajoi kerran kolonnassa kymppitiellä kesällä -84. Äll aa puhelin kuumana heittivät rahtiläppää. Lervo edellä, heitti banaanin kuoren ikkunasta. Lessu huus lällään "SAATAHANA KUM KYMPPIPYÖRÄ SUTAS TYHJÄÄ KUN OSU BANAANINKUORI VETORENKHAASEEM" Tämäkin on tosi!

• Anonyymi

Jokainen Lervon sana on totta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe