Lervon koulunkäynnistä sen verran että liikeneluvan löysi ojasta Huldan kioskin vierestä -67 ja siittä lähtien on puikotellut rahtia urgoolit Kwai Joen siltaa soittaen. ammattipätevyyden Lervo osti mustamäen torilta -99, kortissa lukee 4/37 menee vanhaksi. Aune-mummakin sano että Lervolla kaikki luvat kunnossa, vaikka pikku pätkässä kuormia kelkkookin, kuulemma työturva+tieturva 1 ja 2 ja 3 ja 4 käyty
Lervon touhu jatkuu
10
253
Vastaukset
- Anonyymi
OLIN PAIKALLA KUN LERVO LAULOI TÄMÄN, LERVO JOI ESITYKSEN AIKANA KAKSI KAHVIA RUNSAALLA KOSSULLA JA SÖI KOLME HÖYRÄRIÄ. ON SE VAAN MELKOINEN KELMI JA KONNA JA LÄHTI SITTEN METSÄN LAITAAN PASKALLE KUN PÖNTTÖ OLI JO TUKOSSA. JA TÄMÄ TARINA ON SITTEN TOSI!
- Anonyymi
Oliko tuo ennen runkovetoa.kiila keikkaa?
- Anonyymi
LERVO AJAA RUNKOA KORSO-SOMPASAARI LINJALLA, RIRL KIL KRIRRILLÄ SYÖ HÖYRÄRIÄ JA HUOLTIKALLA TUTKII PAARITYTÖN RUNGON ENNEN ASTUMISTA. MYLVII KUIN MULLIBIISONI JA LASTI LÄHTEE.
LEGVON MOTTO KUN ON ETTÄ LASTI TOIMITETAAN AINA PERILLE! - Anonyymi
eissaatana ole tuohon paljon lisättävää, mutta sanon tai kerron senkin mullisonnista tuosta kolitsikunkusta, että lervo ei laske kolitsia pois, ei paskal eikä panohommissa. konna se on ja takuumurean kun läjittää mittarikentänlipan varjossa, ei siitä ajusonni enää komiammasi tule vaikka aurinkokin paistais kuulaasti vartinlekan latoviinapullon läpitte
- Anonyymi
Elinkeino viraston musteleimat ovat haihtuneet tuuleen.🥱
- Anonyymi
ÄITE VAINAALLE LUIN LERVO SÄTTIÄ MÄNNÄ VIIKOLLA AJAN KULUKSI. TOKASI ETTÄ LIEKKÖ TOTTA PUOLETKAAN JUTUISTA!!! HUUSIN PÄIN NAAMAA TOTTA JOKA SANA JA PUOLET LIIAN VÄHÄN!!!!! KYRPII LERVO KIELTÄJÄT JA EPÄRÖIVÄT TUOMAAT! JOS LERVO SUOLTAAN AVAA JA KONTENTTIA LASKEE PUNTTIIN NIIN SE EI EPÄILYÄ KAIPAA! ISOA JA TOTTA KU AJU MULLI KULLI!
PS. LÄJITTÄKÄÄ TUSSUKOSKEN SEON PIHA. KEVÄT TULEE JA KÄRPÄSET EI PÖRRÄÄ - Anonyymi
Ka-lervo,Lessu ja Lervo ajoi kerran kolonnassa kymppitiellä kesällä -84. Äll aa puhelin kuumana heittivät rahtiläppää. Lervo edellä, heitti banaanin kuoren ikkunasta. Lessu huus lällään "SAATAHANA KUM KYMPPIPYÖRÄ SUTAS TYHJÄÄ KUN OSU BANAANINKUORI VETORENKHAASEEM" Tämäkin on tosi!
- Anonyymi
Jokainen Lervon sana on totta.
- Anonyymi
https://ylilauta.org/satunnainen/287j84#post-278746116
TOSI MAINIO RAHRIN AJU TSÄTTI RYHMÄ TUOLLA!
- Anonyymi
https://ylilauta.org/satunnainen/287mwr#post-279968849
MYÖS TUO AJU RYHYMÄ ON HYVÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983