Onko kokemusta tikan .22 käytännön tarkkuudesta. Minkälaista kasaa ampuu 100m matkalla? Tikastahan on tullut nyt muutama uudempikin versio.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tukit vaihtuu, mutta raudat on samat. Oli sitten varmintti, ctr, yms.
- Anonyymi
Tässä kysyttiin käytännön kokemusta tarkkuudesta ja puhuttiin uudemmista versioista. Eikö versio yleensä tarkoita kosmeettista muutosta rautojen pysyessä samoina?
- Anonyymi
MPK:n tarkka-ammuntakursseilla ammutaan Tikka T3x Tac A1 aseilla, joissa TRG:n piippu, sekä tällä Tx1:llä, joka modattu näyttämään Tikka T3x Tac A1 aseilta. Voin kyllä todeta että on riittävän tarkka, enempi on kiinni ohjastajasta kuin aseesta.
- Anonyymi
Mikä on mielestäsi "riittävän" tarkka? Minkälaista kasaa ammuttiin kursseilla?
Itse pystyn ampumaan 0,3 moan kasaa / trg22. Pystyykö Tx1 samaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on mielestäsi "riittävän" tarkka? Minkälaista kasaa ammuttiin kursseilla?
Itse pystyn ampumaan 0,3 moan kasaa / trg22. Pystyykö Tx1 samaan?Pystyy ainakin 50 metristä. Näiden tarkoitus on se että tarkka-ammunan harjoittelu on huomattavasti edullisempaa ja matkat voivat olla lyhyempiä.
- Anonyymi
Mistä saa haulikon
- Anonyymi
Asekaupasta ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802097Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661279Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu301172- 1411048
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa148901- 103856
- 45737
- 62736
- 61696
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682