Jos tarvitse Kerron jotain jos jotain totta voin kertoa viitsi mitään yritettävä. Tarpeen Jos on pakko voin kertoa jos on jotain paskaa mieltä. Voitte jo jotain haluan minusta jotain joka voin kertoa
Voitte mielipiteen voitte tappaa Jos tarpeen. Tarpeeksi ei tarve mitään selittää. Tehkää asia siten ettei tarvis siisti ja nopeasti. Jos haluatte joku ei ole paskaa ei mitään pelistä kyse Jos tarpeen. Hävisin hävisin 6-0 Jos haluttaa selittää jotain enköhän tarpeeksi.
Joutsa jotain haluat tietää.
Anonyymi-ap
2
342
Vastaukset
- Anonyymi
Voin liittää pienen lisäksi ennen kuin olen todella todella hullujen huoneella. Tiedän mahdollisuuden olen tiennyt kokoajan tuskin kukaan välittää kysyä minulta. Ainoa mitä voin sanoa sinne mistä luultavasti kaikki ollaan ehdotan painukaa kaikki vaikka vittua.
- Anonyymi
Nytkö sinä olet herännyt huomaamaan sotkuisen ullakkosi ? Outoa on että haluat kertoa siitä meille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385