saako kerrostalon häkkivarastossa säilyttää auton renkaita ja maalia ?
auton renkaat
12
1370
Vastaukset
- Anonyymi
Taloyhtiöiden järjestyssäännöissä voi olla erilaisia määräyksiä, saako autonrenkaita säilyttää tai ei. Maalipurkkeja varmaan voi säilyttää, ne eivät ole herkästi syttyviä aineita. Maalin ohenteet, kuten tinnerit, tärpätit ja tietysti bensiinit ovat kiellettyjä.
- Anonyymi
Osakehuoneiston omista voi säilyttää autonsa renkaat omassa varastossaan.
- Anonyymi
Renkaat listataan herkästi syttyviin ja niitä ei saa säilyttää missään kerrostalon tiloissa, ellei ole ulkorakennusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renkaat listataan herkästi syttyviin ja niitä ei saa säilyttää missään kerrostalon tiloissa, ellei ole ulkorakennusta.
Miksi paperia ei luokitella helposti syttyväksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renkaat listataan herkästi syttyviin ja niitä ei saa säilyttää missään kerrostalon tiloissa, ellei ole ulkorakennusta.
Ei pidä paikkaansa.
Häkkivaraston yleisohjeena on yksi rengassarja per varasto. Koska kuitenkaan osalla ei ole autoa ollenkaan, voi joku kahden auton omistaja kyllä hyvällä omalla tunnolla pitää molemmat vaihtosarjansa varastossaan.
Keskimäärin palokuormatiheys pysyy kyllä järkevissä rajoissa.
Ja ei, autonrenkaat eivät ole herkkiä syttymään. Palavat kyllä sytyttyään ikävän tehokkaasti ja mustaa savua tuottaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Häkkivaraston yleisohjeena on yksi rengassarja per varasto. Koska kuitenkaan osalla ei ole autoa ollenkaan, voi joku kahden auton omistaja kyllä hyvällä omalla tunnolla pitää molemmat vaihtosarjansa varastossaan.
Keskimäärin palokuormatiheys pysyy kyllä järkevissä rajoissa.
Ja ei, autonrenkaat eivät ole herkkiä syttymään. Palavat kyllä sytyttyään ikävän tehokkaasti ja mustaa savua tuottaen.Taloyhtiö voi kieltää renkaitten säilytyksen varastoissaan, eli revi siitä.
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Taloyhtiö voi kieltää renkaitten säilytyksen varastoissaan, eli revi siitä.
Ei. Ei voi. Eli revi siitä.
- Anonyymi
Pieru luokitellaan myös helposti syttyväksi! (ja myös pahanhajuiseksi)
- Anonyymi
Nyt kun huoltovarmuusvarastoja kehotetaan pistämään kuntoon, niin missä ihmeessä esim. Kaasukeittimen patruunaa tai retkikeittimeen käytettävää sinolia pitäisi säilyttää?
Kaikki mediat kehottavat hankkimaan retkikeittimet. Niihin tarvitaan syttyviä aineita jotta ne toimivat.- Anonyymi
Iltapäivälehdessä asiantuntija väitti että kaasukeitintä saisi jopa käyttää asunnossa sisällä koska onhan ihmisillä kaasuhellojakin kodeissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltapäivälehdessä asiantuntija väitti että kaasukeitintä saisi jopa käyttää asunnossa sisällä koska onhan ihmisillä kaasuhellojakin kodeissaan.
Miksikäs sitä ei saisi käyttää?
Ja kyllä, ne sinolit ja retkikeittimen kaasupatruunatkin säilytetään siellä kotona. Ei häkkivarastossa.
- Anonyymi
Mitään ei saa säilyttää pidä tyhjänä ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701