auton renkaat

Anonyymi-ap

saako kerrostalon häkkivarastossa säilyttää auton renkaita ja maalia ?

12

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taloyhtiöiden järjestyssäännöissä voi olla erilaisia määräyksiä, saako autonrenkaita säilyttää tai ei. Maalipurkkeja varmaan voi säilyttää, ne eivät ole herkästi syttyviä aineita. Maalin ohenteet, kuten tinnerit, tärpätit ja tietysti bensiinit ovat kiellettyjä.

    • Anonyymi

      Osakehuoneiston omista voi säilyttää autonsa renkaat omassa varastossaan.

      • Anonyymi

        Renkaat listataan herkästi syttyviin ja niitä ei saa säilyttää missään kerrostalon tiloissa, ellei ole ulkorakennusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renkaat listataan herkästi syttyviin ja niitä ei saa säilyttää missään kerrostalon tiloissa, ellei ole ulkorakennusta.

        Miksi paperia ei luokitella helposti syttyväksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renkaat listataan herkästi syttyviin ja niitä ei saa säilyttää missään kerrostalon tiloissa, ellei ole ulkorakennusta.

        Ei pidä paikkaansa.
        Häkkivaraston yleisohjeena on yksi rengassarja per varasto. Koska kuitenkaan osalla ei ole autoa ollenkaan, voi joku kahden auton omistaja kyllä hyvällä omalla tunnolla pitää molemmat vaihtosarjansa varastossaan.
        Keskimäärin palokuormatiheys pysyy kyllä järkevissä rajoissa.
        Ja ei, autonrenkaat eivät ole herkkiä syttymään. Palavat kyllä sytyttyään ikävän tehokkaasti ja mustaa savua tuottaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.
        Häkkivaraston yleisohjeena on yksi rengassarja per varasto. Koska kuitenkaan osalla ei ole autoa ollenkaan, voi joku kahden auton omistaja kyllä hyvällä omalla tunnolla pitää molemmat vaihtosarjansa varastossaan.
        Keskimäärin palokuormatiheys pysyy kyllä järkevissä rajoissa.
        Ja ei, autonrenkaat eivät ole herkkiä syttymään. Palavat kyllä sytyttyään ikävän tehokkaasti ja mustaa savua tuottaen.

        Taloyhtiö voi kieltää renkaitten säilytyksen varastoissaan, eli revi siitä.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi kirjoitti:

        Taloyhtiö voi kieltää renkaitten säilytyksen varastoissaan, eli revi siitä.

        Ei. Ei voi. Eli revi siitä.


    • Anonyymi

      Pieru luokitellaan myös helposti syttyväksi! (ja myös pahanhajuiseksi)

    • Anonyymi

      Nyt kun huoltovarmuusvarastoja kehotetaan pistämään kuntoon, niin missä ihmeessä esim. Kaasukeittimen patruunaa tai retkikeittimeen käytettävää sinolia pitäisi säilyttää?

      Kaikki mediat kehottavat hankkimaan retkikeittimet. Niihin tarvitaan syttyviä aineita jotta ne toimivat.

      • Anonyymi

        Iltapäivälehdessä asiantuntija väitti että kaasukeitintä saisi jopa käyttää asunnossa sisällä koska onhan ihmisillä kaasuhellojakin kodeissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltapäivälehdessä asiantuntija väitti että kaasukeitintä saisi jopa käyttää asunnossa sisällä koska onhan ihmisillä kaasuhellojakin kodeissaan.

        Miksikäs sitä ei saisi käyttää?
        Ja kyllä, ne sinolit ja retkikeittimen kaasupatruunatkin säilytetään siellä kotona. Ei häkkivarastossa.


    • Anonyymi

      Mitään ei saa säilyttää pidä tyhjänä ...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe