saako kerrostalon häkkivarastossa säilyttää auton renkaita ja maalia ?
auton renkaat
12
1370
Vastaukset
- Anonyymi
Taloyhtiöiden järjestyssäännöissä voi olla erilaisia määräyksiä, saako autonrenkaita säilyttää tai ei. Maalipurkkeja varmaan voi säilyttää, ne eivät ole herkästi syttyviä aineita. Maalin ohenteet, kuten tinnerit, tärpätit ja tietysti bensiinit ovat kiellettyjä.
- Anonyymi
Osakehuoneiston omista voi säilyttää autonsa renkaat omassa varastossaan.
- Anonyymi
Renkaat listataan herkästi syttyviin ja niitä ei saa säilyttää missään kerrostalon tiloissa, ellei ole ulkorakennusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renkaat listataan herkästi syttyviin ja niitä ei saa säilyttää missään kerrostalon tiloissa, ellei ole ulkorakennusta.
Miksi paperia ei luokitella helposti syttyväksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renkaat listataan herkästi syttyviin ja niitä ei saa säilyttää missään kerrostalon tiloissa, ellei ole ulkorakennusta.
Ei pidä paikkaansa.
Häkkivaraston yleisohjeena on yksi rengassarja per varasto. Koska kuitenkaan osalla ei ole autoa ollenkaan, voi joku kahden auton omistaja kyllä hyvällä omalla tunnolla pitää molemmat vaihtosarjansa varastossaan.
Keskimäärin palokuormatiheys pysyy kyllä järkevissä rajoissa.
Ja ei, autonrenkaat eivät ole herkkiä syttymään. Palavat kyllä sytyttyään ikävän tehokkaasti ja mustaa savua tuottaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Häkkivaraston yleisohjeena on yksi rengassarja per varasto. Koska kuitenkaan osalla ei ole autoa ollenkaan, voi joku kahden auton omistaja kyllä hyvällä omalla tunnolla pitää molemmat vaihtosarjansa varastossaan.
Keskimäärin palokuormatiheys pysyy kyllä järkevissä rajoissa.
Ja ei, autonrenkaat eivät ole herkkiä syttymään. Palavat kyllä sytyttyään ikävän tehokkaasti ja mustaa savua tuottaen.Taloyhtiö voi kieltää renkaitten säilytyksen varastoissaan, eli revi siitä.
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Taloyhtiö voi kieltää renkaitten säilytyksen varastoissaan, eli revi siitä.
Ei. Ei voi. Eli revi siitä.
- Anonyymi
Pieru luokitellaan myös helposti syttyväksi! (ja myös pahanhajuiseksi)
- Anonyymi
Nyt kun huoltovarmuusvarastoja kehotetaan pistämään kuntoon, niin missä ihmeessä esim. Kaasukeittimen patruunaa tai retkikeittimeen käytettävää sinolia pitäisi säilyttää?
Kaikki mediat kehottavat hankkimaan retkikeittimet. Niihin tarvitaan syttyviä aineita jotta ne toimivat.- Anonyymi
Iltapäivälehdessä asiantuntija väitti että kaasukeitintä saisi jopa käyttää asunnossa sisällä koska onhan ihmisillä kaasuhellojakin kodeissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltapäivälehdessä asiantuntija väitti että kaasukeitintä saisi jopa käyttää asunnossa sisällä koska onhan ihmisillä kaasuhellojakin kodeissaan.
Miksikäs sitä ei saisi käyttää?
Ja kyllä, ne sinolit ja retkikeittimen kaasupatruunatkin säilytetään siellä kotona. Ei häkkivarastossa.
- Anonyymi
Mitään ei saa säilyttää pidä tyhjänä ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483