Lopetin vuosi sitten Viron matkailun ylimielisesti ja epäystävällisestä asenteesta. Tämä ilmeni niin laivalla kuin ravintoloissakin. Ketkä elintasonne nosti. Miettikää sitä. Ei tervehditä, ei hymyillä, tätä käytöstä on ihan joka ravintolassa ja kaupassa. Pitäkää tunkkinne
Epäystävällinen Viro
Anonyymi-ap
3
174
Vastaukset
- Anonyymi
Enkä ole todellakaan ainoa. Virossa ei oikeastaan ole mitään. Ruoka on täyttä paskaa. joka toisessa ravintolasta takuuvarmat varpusparvet. Suomesta saa jo nykyään edullisemmin ja tuhat kertaa parempaa. Muutama vuosi niin alamäki alkaa.
- Anonyymi
Vai että lopetit ylimielisesti. Yritä päästä siitä ylimielisyydestäsi eroon! Elämä tuntuu sitten valoisammalta.
- Anonyymi
Kun olivat niin pitkään neuvostovallan alla niin tietäähän sen....sekundaryssiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056