Painan 56.0 onko se paljon vai vähän 11V
Oon 56.0 kiloa
6
307
Vastaukset
- Anonyymi
Painohan pitää suhteuttaa pituuteen.
- Anonyymi
Normaalilta nuoren painolta kuulostaa, en tosi tiedä pituuttasi jonka avulla painoindeksi lasketaan. Voit kokeilla BMI-laskuria, se on suuntaa antava painoindeksilaskuri.
- Anonyymi
Jos sun pituus on esim. vaikka noin 90cm. niin sä oot aika punkero?
T. Jonatan Lumpion ala-asteelta. - Anonyymi
No ite oon myös 11 ja painan jonku 57 niin en sanoisi että se on mitenkään paljoo
- Anonyymi
ei mitään hätää. itse olen suunnilleen tuon painoinen, 172cm ja 18v poika 😅
- Anonyymi
Riippuu oletko 130cm pätykkä vai 160cm hujoppi. Joka tapauksessa 56kg on aika painava pikkulapselle. Ite painoin 56kg 13-14 vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215384- 501401
- 11827
- 47799
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798- 46782
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52777Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49766Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132755Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744