Tämä on jatkoa tyttöilijän seikkailuille osa1--
Istuskelin ravintolan baaritiskillä siemaillen illan ensimmäistä olutta. Ilta oli vasta aluillaan ja siksi oli vielä hiljaista. Kello oli noin kymmenen ja salissa istui muutama pariskunta ja yksittäisiä miehiä. Olin lähtenyt viettämään iltaa läheiseen kaupunkiin ja olin varannut hotellista yöpaikan. Vasta äskettäin olin eronnut vaimostani ja muuttanut omilleni. Joitakin vuosia aikaisemmin olin jäänyt kiinni tyttöilystä miesten kanssa ja vaimoni oli puolestaan kärähtänyt tavaransa jakamisesta vieraille miehille. Jonkin aikaa olimme jatkaneet liittoamme harrastaen kolmen kimppaa, jossa minä tyttöillen tuotin nautintoa vaimoni rakastajille. Mutta kaikkea aikansa ja lopulta vaimoni oli ottanut eron.
Nyt olin muuttanut omilleni ja olinkin saanut sovittua tälle viikonlopulle treffit erään Markuksen kanssa. Tapaaminen oli kuitenkin peruuntunut Markuksen kiireiden takia ja oli siirretty parin viikon päähän. Olin kuitenkin lähtenyt tuulettumaan ja viettämään iltaa ilman sen kummempia aikomuksia hankkia seuraa. Hiukan minua harmitti, koska olin hankkinut viikolla alusasuja ja muuta kivaa viikonlopun treffejö varten. Olin varta vasten vielä ajellut kaupunkiin niitä hankkimaan ja kierrellyt vaateliikkeitä ja marketteja. No, nyt olin kuitenkin päätynyt baaritiskille istuen siinä ajatuksissani.
- Moi, saakos tähän viereen istua tilaamaan?
Hätkähdin ajatuksistani ja vilkaisin sivulleni. Vieressäni seisoi noin 185 cm pitkä vaaleatukkainen ja sinisilmäinen hoikka kaveri.
- Moi moi, sopiihan se. Istu vaan, vastasin.
Mies tilasi oluen paikalle ilmestyneeltä baarimikolta.
- Toivottavasti en häiritse, mutta ajattelin tulla juttusille, kun istuit täällä yksinäsi. Minä olen Tino.
- Et ole häiriöksi, mukava jutellakin jonkun kanssa. Minä ole Juha, vastasin.
Tyttöilijä seikkailee osaXX
15
2016
Vastaukset
- Anonyymi
-Katselin sinua tuolta salon puolelta, ja vaikutit jotenkin tutulta, aivan kuin olisin nähnyt sinut jossain aikaisemmin, Tino jatkoi.
- Jaa-a, minä en ainakaan ihan äkkiä muista, että olisi tavattu joskus, vastasin.
- No, sitten muistinkin. Taisin nähdä sinut aikaisemmin viikolla tuolla marketin vaateosastolla ostoksilla. Ja sehän olikin naisten osasto.
Ällistyin ja mieleeni hiipi jo paniikki.
- No, en se varmaan minä ollut, en harrasta sellaista, yritin änkyttää hätäännyksissäni ja pitää ilmeeni uskottavana.
- Ei tarvitse hätääntyä, minä pidän sellaista. Oltiin vaimon kanssa ostelemassa hänen työreissulleen uutta vaatetta ja huomasimme kyllä sinut. Ei tuollaista ruskeasilmäistä herkkupalaa voi unohtaa.
Ymmärsin, että käry oli käynyt ja oli turha yrittää kiemurrella ja kieltää tapahtunut.
- No, kyllä minä taisin siellä olla. Tykkään kyllä tyttöillä miesten kanssa, mutta älä nyt vaan julista sitä koko ravintolle, sopertelin naama punaisena.
- En tietenkään. Vaimoni Leena vähän naureskeli touhuillesi, kun kannoit rintsikoita sovituskoppiin. Hän ei nimittäin tiedäkään, että minua kiinnostaa tuollaiset jutut, eikä tiedä sitäkään, että olen muutamaa tyttöilijää tavannutkin. Ollaan siis ihan samassa jamassa, ei sovi huudella.- Anonyymi
-Mentäiskö jonnekin pöytään istumaan, otetaan joku hiljainen nurkka. Voidaan rauhassa jutella, jos sinua vaan kiinnostaa, Tino jatkoi.
-Mennään vaan, vastasin jo hiukan toipuneena järkytyksestä. Samalla kun Tino käveli edelläni, katselin hänen vartaloaan ja olemustaan. Kävely oli jäntevää, urheilullinen, hoikka ylävartalo ja tiukka takamus liikkuivat sulavasti pöytien lomitse kohti hiljaista nurkkausta. Kieltämättä aika kiva näky, mutta muistutin itselleni, etten ollut nyt etsimässä seuraa, vaan viettämässä mukavaa iltaa poikamiehenä. Istuimme pöytään seinän viereen.
- Vaimoni on tämän viikonlopun työreissulla ja palaa vasta ensi viikolla. Meidän asuntomme on kävelymatkan päässä, joten jos siltä tuntuu voimme jossakin vaiheessa siirtyä sinnekin.
Se oli aika suora iskuyritys, mietin mielessäni ja samalla muotoilin sopivaa vastausta.
- Kiitos tarjouksesta, mutta en nyt tänään ole ihan sillä mielin liikkeellä, vastasin.
- Okei, ei se mitään. Ajattelin vain, että vaimoni vaatevarastosta saattaisi löytyä sopivaa asua sinullekin. Olette varmaan aika samankokoisia, tuollaisia 170 cm pitkiä ja hoikkia urheiluvartaloisia.
- No, en nyt ihan tuollaista ajatellut, yritin kiemurrella pois kiusallisesta keskusteluaiheesta.
Tino osoittautui mukavaksi ja puheliaaksi keskustelijaksi. Huomasimme, että molempia kiinnosti erityisesti urheilu ja kävimmekin läpi viime viikkojen jutut kaikesta jääkiekosta, jalkapallosta yleisurheilusta ja kaikesta muustakin, mitä mieleen juolahti. Juttu lensi kuin itsestään ja kerroimme myös omista urheiluharrastuksistamme. Tino vaimoineen oli aktiivinen liikkuja ja sen huomasi kyllä hänestä.
Jossain vaiheessa tuoppimme olivat tyhjiä ja hän tarjoutui hakemaan uudet. Toisen tuopin aikana juttu siirtyi enemmän seksin puolelle ja molemmat kertoivat siitä, miten olimme päätyneet nykyisiin tilanteisiimme. Minä kerroin ylimalkaisesti tyttöilystäni ja siitä, miten kaikki oli päätynyt avioeroon. Tino puolestaan kertoi, kuinka oli alkanut hiljalleen kiinnostua miehistäkin ja erityisesti tyttöilijöistä. Jutustelun aikana huomasin kyllä, kuinka hän katseli minua ja ymmärsin, mitä hän olisi halunnut. Kieltämättä itsekin olin nautitun kohtuullisen alkoholin seurauksena hieman estottomammalla tuulella jo. Mielessäni kieltämättä kihelmöi pienen seikkailun mshdollisuus, mutta yritin vielä taistella vastaan.
Toisen tuopin ollessa lopuillaan tein päätöksen. Nousin seisomaan käydäkseni WC: ssä.
- Selvä, jos tarjouksesi on vielä voimassa, käyn vielä vessassa ja sitten voidaan lähteä katsomaan sitä vaimosi vaatekaapin sisältöä.
Tino katsoi minua hieman yllättyneenä, varmaan mieleni muuttuminen yllätti.
- Kyllä se on vielä voimassa, mulle kyllä sopii, Tino vastasi ja kasvoille nousi poikamainen hymy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Mentäiskö jonnekin pöytään istumaan, otetaan joku hiljainen nurkka. Voidaan rauhassa jutella, jos sinua vaan kiinnostaa, Tino jatkoi.
-Mennään vaan, vastasin jo hiukan toipuneena järkytyksestä. Samalla kun Tino käveli edelläni, katselin hänen vartaloaan ja olemustaan. Kävely oli jäntevää, urheilullinen, hoikka ylävartalo ja tiukka takamus liikkuivat sulavasti pöytien lomitse kohti hiljaista nurkkausta. Kieltämättä aika kiva näky, mutta muistutin itselleni, etten ollut nyt etsimässä seuraa, vaan viettämässä mukavaa iltaa poikamiehenä. Istuimme pöytään seinän viereen.
- Vaimoni on tämän viikonlopun työreissulla ja palaa vasta ensi viikolla. Meidän asuntomme on kävelymatkan päässä, joten jos siltä tuntuu voimme jossakin vaiheessa siirtyä sinnekin.
Se oli aika suora iskuyritys, mietin mielessäni ja samalla muotoilin sopivaa vastausta.
- Kiitos tarjouksesta, mutta en nyt tänään ole ihan sillä mielin liikkeellä, vastasin.
- Okei, ei se mitään. Ajattelin vain, että vaimoni vaatevarastosta saattaisi löytyä sopivaa asua sinullekin. Olette varmaan aika samankokoisia, tuollaisia 170 cm pitkiä ja hoikkia urheiluvartaloisia.
- No, en nyt ihan tuollaista ajatellut, yritin kiemurrella pois kiusallisesta keskusteluaiheesta.
Tino osoittautui mukavaksi ja puheliaaksi keskustelijaksi. Huomasimme, että molempia kiinnosti erityisesti urheilu ja kävimmekin läpi viime viikkojen jutut kaikesta jääkiekosta, jalkapallosta yleisurheilusta ja kaikesta muustakin, mitä mieleen juolahti. Juttu lensi kuin itsestään ja kerroimme myös omista urheiluharrastuksistamme. Tino vaimoineen oli aktiivinen liikkuja ja sen huomasi kyllä hänestä.
Jossain vaiheessa tuoppimme olivat tyhjiä ja hän tarjoutui hakemaan uudet. Toisen tuopin aikana juttu siirtyi enemmän seksin puolelle ja molemmat kertoivat siitä, miten olimme päätyneet nykyisiin tilanteisiimme. Minä kerroin ylimalkaisesti tyttöilystäni ja siitä, miten kaikki oli päätynyt avioeroon. Tino puolestaan kertoi, kuinka oli alkanut hiljalleen kiinnostua miehistäkin ja erityisesti tyttöilijöistä. Jutustelun aikana huomasin kyllä, kuinka hän katseli minua ja ymmärsin, mitä hän olisi halunnut. Kieltämättä itsekin olin nautitun kohtuullisen alkoholin seurauksena hieman estottomammalla tuulella jo. Mielessäni kieltämättä kihelmöi pienen seikkailun mshdollisuus, mutta yritin vielä taistella vastaan.
Toisen tuopin ollessa lopuillaan tein päätöksen. Nousin seisomaan käydäkseni WC: ssä.
- Selvä, jos tarjouksesi on vielä voimassa, käyn vielä vessassa ja sitten voidaan lähteä katsomaan sitä vaimosi vaatekaapin sisältöä.
Tino katsoi minua hieman yllättyneenä, varmaan mieleni muuttuminen yllätti.
- Kyllä se on vielä voimassa, mulle kyllä sopii, Tino vastasi ja kasvoille nousi poikamainen hymy.Käytyäni WC: ssä kävelimme ravintolasalin läpi ulko-oville ja poistuimme viileään yöilmaan. Tino neuvoi suunnan ja lähdimme hiljakseen jalkakäytävää pitkin rinnakkain. Tuntui hieman oudolta kävellä sillä tavalla, mutta eipä ulkopuoliset voineet tietää aikomuksiamme. Vatsassani kimelmöi pienoinen jännitys ja tieto siitä, että kohta olisin taas miehen pantavana. En olisi voinut arvata, että saisi sellaisen käänteen ja ihmettelin, mihin olin taas lähtenyt. Mutta en ollut pystynyt vastustamaan kiusausta ja mahdollisuutta saada miestä. Taisin olla jo melkoinen hutsu, mietin mielessäni.
Kuljimme muutaman korttelin pitkin katuja jännittyneen hiljaisuuden vallitessa. Saavuimme uudehkon kerrostalon pihaan ja Tino aukaisi ulko-oven ja päästi minut sisään edeltä. Suuntasin portaisiin Tinon tullessa perässä.
- Mennään vaan portaita, asun kolmannessa, annetaan hissin olla. Voin samalla ihailla sinun tiukkaa ja kiinteää takamustasi, Tino sanoi ja samalla tunsin käden pakarallani ja sain tiukan puristuksen.
- No no, poika. Älähän innostu liian aikaisin, vastasin naureskellen. Sydämeni pomppaili jännityksestä ja odotuksesta.
Saavuimme asunnon ovelle ja astuimme eteiseen. Tunsin käsien kietoutuvan vyötärölleni ja miehen painautuvan takaapäin kiinni minuun. Sain suudelman niskaani.
- Haluan sinua niin, laitetaan sauna lämpiämään ja käydään sitä odotellessa vaimoni vaatevarastolla, Tino huohotti takanani. Hän käveli jääkaapille ja otti sieltä pari olutta.
- Juodaan nämä samalla.
Asunto oli uusi ja siisti kolmio. Kaikkialla näkyi naisen kädenjälki ja sisustus oli tyylikäs ja tehty reilulla rahalla.
- Käyn laittamassa saunan päälle ja mennään sitten katsomaan valmiiksi sopiva asu. Voit sitten saunomisen jälkeen pukeutua.
Tino häipyi saunalle ja minä jäin siemailemaan olutta olohuoneeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytyäni WC: ssä kävelimme ravintolasalin läpi ulko-oville ja poistuimme viileään yöilmaan. Tino neuvoi suunnan ja lähdimme hiljakseen jalkakäytävää pitkin rinnakkain. Tuntui hieman oudolta kävellä sillä tavalla, mutta eipä ulkopuoliset voineet tietää aikomuksiamme. Vatsassani kimelmöi pienoinen jännitys ja tieto siitä, että kohta olisin taas miehen pantavana. En olisi voinut arvata, että saisi sellaisen käänteen ja ihmettelin, mihin olin taas lähtenyt. Mutta en ollut pystynyt vastustamaan kiusausta ja mahdollisuutta saada miestä. Taisin olla jo melkoinen hutsu, mietin mielessäni.
Kuljimme muutaman korttelin pitkin katuja jännittyneen hiljaisuuden vallitessa. Saavuimme uudehkon kerrostalon pihaan ja Tino aukaisi ulko-oven ja päästi minut sisään edeltä. Suuntasin portaisiin Tinon tullessa perässä.
- Mennään vaan portaita, asun kolmannessa, annetaan hissin olla. Voin samalla ihailla sinun tiukkaa ja kiinteää takamustasi, Tino sanoi ja samalla tunsin käden pakarallani ja sain tiukan puristuksen.
- No no, poika. Älähän innostu liian aikaisin, vastasin naureskellen. Sydämeni pomppaili jännityksestä ja odotuksesta.
Saavuimme asunnon ovelle ja astuimme eteiseen. Tunsin käsien kietoutuvan vyötärölleni ja miehen painautuvan takaapäin kiinni minuun. Sain suudelman niskaani.
- Haluan sinua niin, laitetaan sauna lämpiämään ja käydään sitä odotellessa vaimoni vaatevarastolla, Tino huohotti takanani. Hän käveli jääkaapille ja otti sieltä pari olutta.
- Juodaan nämä samalla.
Asunto oli uusi ja siisti kolmio. Kaikkialla näkyi naisen kädenjälki ja sisustus oli tyylikäs ja tehty reilulla rahalla.
- Käyn laittamassa saunan päälle ja mennään sitten katsomaan valmiiksi sopiva asu. Voit sitten saunomisen jälkeen pukeutua.
Tino häipyi saunalle ja minä jäin siemailemaan olutta olohuoneeseen.Siirryin katselemaan ikkunasta alaspäin kadulle, jossa äsken olimme kävelleet. Muutamia ihmisiä näkyi katuvalojen loisteessa. Kuulin takaani oven kolahduksen ja kuulin hiljaiset askeleet olohuoneen matolla. Tunsin kädet vyötärölläni ja voimakkaan lantion painautuvan takapuoltani vasten. Hiljalleen kädet liukuivat vyötäröni ympäri ja minut puristettiin tiukkaan syleilyyn. Tunsin hengityksen niskassani ja sain sinne myös pitkän suudelman. Vatsanpohjassani kihelmöi jännitys.
- Mennään tuonne toiseen makkariin tutkimaan vaatehuoneen sisältöä, kuulin Tinon kuiskaavan korvaani. Tunsin hänen äänensä väreilevän kiihkosta. Käännyimme ympäri ja lähdimme kohti makkaria. Tino pysyi takanani ja hyväili hiljalleen housujeni etumusta samalla, kun oma käteni siirtyi jo hieman pullottavalle farkkujen etumukselle.
Vaatehuoneen sisältö oli upeampi kuin olin osannut kuvitellakaan. Riisuuduin nopeasti ja aloimme penkoa pieniä laatikoita, joissa oli ihania alusasuja. Tinon pyynnöstä puin mustat pitsipikkarit ja samaa sarjaa olevat rintsikat ja sukkanauhaliivit. Rintaliivien ympärysmitta oli hieman liian pieni, mutta muutakaan ei nyt ollut tarjolla. Lisäksi sain ylleni stayupit, jotka kiinnitin liivien kuminauhoihin. Sitten seurasikin vaikein osuus, sillä hengarit ja hyllyt olivat täynnä toinen toistaan ihanampia hameita, puseroita ja mekkoja. Sovitin pikaisesti muutamaa kesämekkoa, mutta useimpien koko oli hiukan liian pieni. Miehiset hartiani olivat liikaa naisellisille mitoituksille. Lopulta löytyi todella näyttävä tummansininen hihaton kotelomekko. Vyötärön kohdalla oleva kullanvärinen solki kruunasi näyttävyyden. Kävelin asussa ympäri makuuhuonetta, jotta Tino voisi toimia makutuomarina.
-Se on upea, ota vaan se, Tino sanoi jo hieman kiihotuksesta käheällä äänellä. Näin hänen ilmeestään, että hän oli jo kiimassa. Mutta niin aloin olla minäkin. Tino harppoi nopeasti huoneen poikki ja otti minut syleilyynsä. Sain suudelman kaulalleni.
-Jätetään se sauna väliin, ehtii sinne myöhemminkin, hän kuiskasi korvaani.
Vatsaani vasten tunsin selvän kohouman hänen farmarihousuissaan.
-Se sopii, minne mennään, vastasin.
-Mennään tuonne olkkarin sohvalle. Haluatko lainata vaimoni meikkejä ja laittautua hieman?
-Mielelläni kyllä, ainakin huulipuna olisi kiva.
-Selvä, minä laittelen sillä aikaa paikat valmiiksi. Meikit ovat tuolla toisessa WC: ssä.
Sipsuttelin meikkaamaan. Valitettavasti mitään sopivia korkkareita ei ollut löytynyt, joten kenkien kiihottavaa kopinaa ei kuulunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirryin katselemaan ikkunasta alaspäin kadulle, jossa äsken olimme kävelleet. Muutamia ihmisiä näkyi katuvalojen loisteessa. Kuulin takaani oven kolahduksen ja kuulin hiljaiset askeleet olohuoneen matolla. Tunsin kädet vyötärölläni ja voimakkaan lantion painautuvan takapuoltani vasten. Hiljalleen kädet liukuivat vyötäröni ympäri ja minut puristettiin tiukkaan syleilyyn. Tunsin hengityksen niskassani ja sain sinne myös pitkän suudelman. Vatsanpohjassani kihelmöi jännitys.
- Mennään tuonne toiseen makkariin tutkimaan vaatehuoneen sisältöä, kuulin Tinon kuiskaavan korvaani. Tunsin hänen äänensä väreilevän kiihkosta. Käännyimme ympäri ja lähdimme kohti makkaria. Tino pysyi takanani ja hyväili hiljalleen housujeni etumusta samalla, kun oma käteni siirtyi jo hieman pullottavalle farkkujen etumukselle.
Vaatehuoneen sisältö oli upeampi kuin olin osannut kuvitellakaan. Riisuuduin nopeasti ja aloimme penkoa pieniä laatikoita, joissa oli ihania alusasuja. Tinon pyynnöstä puin mustat pitsipikkarit ja samaa sarjaa olevat rintsikat ja sukkanauhaliivit. Rintaliivien ympärysmitta oli hieman liian pieni, mutta muutakaan ei nyt ollut tarjolla. Lisäksi sain ylleni stayupit, jotka kiinnitin liivien kuminauhoihin. Sitten seurasikin vaikein osuus, sillä hengarit ja hyllyt olivat täynnä toinen toistaan ihanampia hameita, puseroita ja mekkoja. Sovitin pikaisesti muutamaa kesämekkoa, mutta useimpien koko oli hiukan liian pieni. Miehiset hartiani olivat liikaa naisellisille mitoituksille. Lopulta löytyi todella näyttävä tummansininen hihaton kotelomekko. Vyötärön kohdalla oleva kullanvärinen solki kruunasi näyttävyyden. Kävelin asussa ympäri makuuhuonetta, jotta Tino voisi toimia makutuomarina.
-Se on upea, ota vaan se, Tino sanoi jo hieman kiihotuksesta käheällä äänellä. Näin hänen ilmeestään, että hän oli jo kiimassa. Mutta niin aloin olla minäkin. Tino harppoi nopeasti huoneen poikki ja otti minut syleilyynsä. Sain suudelman kaulalleni.
-Jätetään se sauna väliin, ehtii sinne myöhemminkin, hän kuiskasi korvaani.
Vatsaani vasten tunsin selvän kohouman hänen farmarihousuissaan.
-Se sopii, minne mennään, vastasin.
-Mennään tuonne olkkarin sohvalle. Haluatko lainata vaimoni meikkejä ja laittautua hieman?
-Mielelläni kyllä, ainakin huulipuna olisi kiva.
-Selvä, minä laittelen sillä aikaa paikat valmiiksi. Meikit ovat tuolla toisessa WC: ssä.
Sipsuttelin meikkaamaan. Valitettavasti mitään sopivia korkkareita ei ollut löytynyt, joten kenkien kiihottavaa kopinaa ei kuulunut.Kaapista löytyi runsas valikoima laadukkaita meikkejä. Olin jo oppinut meikkaamaan ihan kiitettävästi ja aloitin ripeästi meikkivoiteen levittämisellä ja jatkoin puuteroinnilla, poskipunalla. Meikatessani mietin, kuinka ihmeessä olinkin taasa päätynyt tänne. Olin tullut isketyksi ravintolassa, enkä ollut osannut vastustaa kiusausta ja pientä seikkailua. Halu saada miestä ja jäykkää kyrpää sisääni oli ollut liikaa. Toisaalta Tino oli osannut olla varsin hurmaava ja halutessaan saanut aina seuraa. Minä olin vain sattunut sopivalle kohdalle oikeaan aikaan. Lopetelin meikkauksen levittämällä vielä poskipunaa, huulipunaa ja ripsiväriä. Olin valmis alle kymmenen minuutin. Katsoin peilistä kasvojani, ja tulos oli ihan kohtuullinen. Vain peruukin puute hieman haittasi. Olin kuitenkin valmis menemään olohuoneeseen.
Astelin olohuoneen matolle. Tino istui jo sohvalla kosketellen itseään. Hän oli levittänyt sohvan suojaksi ison lakanan ja sohvapöydällä oli valmiina liukuvoide ja kortsupaketti, kuten olimme sopineet. Yllätyksekseni sohvalla oli myös peruukki.
- Oletpa hyvännäköinen, Tino sanoi katsellessaan minua.
-Kiitos, mukava kuulla, että kelpaan. Olisiko sinulla tarjolla myös peruukki.
-Voit laittaa sen, jos haluat. Se on vaimoni, ostettu seksikaupasta. Ei se mikään laadukas ole, sellainen halpis.
Kävelin sohvan viereen ja otin peruukin käteeni ja astelin takaisin peilin eteen ja asettelin sen päähäni. Malli oli vähän kuin Kleopatralla, lyhyet suorat mustat hiukset ylettyivät hieman hartioiden yläpuolelle. Kiihottavaa!! Peilistä katsoi varsin kiimaisen näköinen narttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaapista löytyi runsas valikoima laadukkaita meikkejä. Olin jo oppinut meikkaamaan ihan kiitettävästi ja aloitin ripeästi meikkivoiteen levittämisellä ja jatkoin puuteroinnilla, poskipunalla. Meikatessani mietin, kuinka ihmeessä olinkin taasa päätynyt tänne. Olin tullut isketyksi ravintolassa, enkä ollut osannut vastustaa kiusausta ja pientä seikkailua. Halu saada miestä ja jäykkää kyrpää sisääni oli ollut liikaa. Toisaalta Tino oli osannut olla varsin hurmaava ja halutessaan saanut aina seuraa. Minä olin vain sattunut sopivalle kohdalle oikeaan aikaan. Lopetelin meikkauksen levittämällä vielä poskipunaa, huulipunaa ja ripsiväriä. Olin valmis alle kymmenen minuutin. Katsoin peilistä kasvojani, ja tulos oli ihan kohtuullinen. Vain peruukin puute hieman haittasi. Olin kuitenkin valmis menemään olohuoneeseen.
Astelin olohuoneen matolle. Tino istui jo sohvalla kosketellen itseään. Hän oli levittänyt sohvan suojaksi ison lakanan ja sohvapöydällä oli valmiina liukuvoide ja kortsupaketti, kuten olimme sopineet. Yllätyksekseni sohvalla oli myös peruukki.
- Oletpa hyvännäköinen, Tino sanoi katsellessaan minua.
-Kiitos, mukava kuulla, että kelpaan. Olisiko sinulla tarjolla myös peruukki.
-Voit laittaa sen, jos haluat. Se on vaimoni, ostettu seksikaupasta. Ei se mikään laadukas ole, sellainen halpis.
Kävelin sohvan viereen ja otin peruukin käteeni ja astelin takaisin peilin eteen ja asettelin sen päähäni. Malli oli vähän kuin Kleopatralla, lyhyet suorat mustat hiukset ylettyivät hieman hartioiden yläpuolelle. Kiihottavaa!! Peilistä katsoi varsin kiimaisen näköinen narttu.Palatessani olohuoneeseen kuulin musiikin hiljaa soivan. Tino oli laittanut kännykästään kuulumaan 80-luvun hitaita, jollaisten tahdissa olimme varmasti molemmat tanssineet diskoissa ja saanet ensikontaktit tyttöihin. Nyt oli kuitenkin kyse kahden miehen kohtaamisesta.
Tino asteli eteeni olohuoneen matolla eteeni ja tarttui kyselemättä kiinni vyötäröltäni ja painoi vartalomme yhteen.
-Tanssitaanko? hän kysyi hiljaa.
- Tanssitaan, vastasin kuiskaten.
Tino oli vaaksan pitempi kuin minä ja sain pujotettua käteni helposti hänen kainaloidensa alta selkäpuolelle. Hän oli riisunut paitansa, kun olin käynyt pukemassa peruukin ja sainkin nyt tuntea sormilla lihaksikkaan ja kiinteän selän. Annoin sormieni hiljalleen vaeltaa pitkin ihon pintaa. Tunsin myös sormien liikkuvan hiljalleen pitkin selkääni ja pakaroitteni yläosaa. Painoin poskeni vasten miehen rintaa ja annoin miehen viedä minua musiikin tahdissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palatessani olohuoneeseen kuulin musiikin hiljaa soivan. Tino oli laittanut kännykästään kuulumaan 80-luvun hitaita, jollaisten tahdissa olimme varmasti molemmat tanssineet diskoissa ja saanet ensikontaktit tyttöihin. Nyt oli kuitenkin kyse kahden miehen kohtaamisesta.
Tino asteli eteeni olohuoneen matolla eteeni ja tarttui kyselemättä kiinni vyötäröltäni ja painoi vartalomme yhteen.
-Tanssitaanko? hän kysyi hiljaa.
- Tanssitaan, vastasin kuiskaten.
Tino oli vaaksan pitempi kuin minä ja sain pujotettua käteni helposti hänen kainaloidensa alta selkäpuolelle. Hän oli riisunut paitansa, kun olin käynyt pukemassa peruukin ja sainkin nyt tuntea sormilla lihaksikkaan ja kiinteän selän. Annoin sormieni hiljalleen vaeltaa pitkin ihon pintaa. Tunsin myös sormien liikkuvan hiljalleen pitkin selkääni ja pakaroitteni yläosaa. Painoin poskeni vasten miehen rintaa ja annoin miehen viedä minua musiikin tahdissa.-Tämä tuntuu niin hyvältä, kuulin kuiskauksen korvaani.
-Niin tuntuu, minusta tuntuu paremmalta kuin koskaan on tuntunut, sanoin ääni lähes vavisten kiihkosta.
Yritin kuitenkin peittää kiimani, sillä halusin vielä jatkaa tanssia ja antaa tunnelman vieläkin nousta. Todellisuudessa olisin sillä hetkellä halunnut kyykistyä miehen eteen ja kaivaa farkuista esiin tuon elimen, joka tuntui muhkeana alavatsaani vasten.
Ensimmäinen biisi läheni loppuaan.
-Jatketaan vielä toinen, kuiskasin hiljaa ja uusi, mutta yhtä tuttu kappale alkoi. Painoi huuleni vasten miehen rintaa ja suutelin sitä ympäriinsä. Tunsin kuinka Tino ote ympärilläni tiukkeni entisestään ja olin kuulevinani hengityksen kiihtyvän.
Lopulta en voinut enää pidätellä halujani ja kyykistyin miehen eteen. Näin edessäni pullistuman farkkujen etupuolella. Tartuin siihen vasemmalla kädelläni ja runkkasin sitä, samalla, kun toisella kädelläni kiskoin vyön solkea ja vetoketjua auki. Kiskoin housut alemmas nilkkoihin ja sitten kiskaisin alas miehen bokserit. Eteeni ponnahti lähes täydessä seisokissa oleva elin, pituudeltaan reilut 15 cm ja pulllea terska teki siitä upean. Viivyttelemättä otin sen syvälle suuhuni, eikä kumpikaan edes ajatellut kondomin käyttöä. Tiesin, että tänään mentäisiin loppuun asti paljaalla.
Kalu suussani oli jäykkä kuin kanki ja tuntui, että se olisi minä hetkenä tahansa valmis sylkäisemään lastin suuhuni. Tinon kädet pitivät päätäni paikoillaan, kun hän työnteli suuhuni kiihtyvään tahtiin ja itse annoin vielä lisävauhtia pakaroista omilla käsilläni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Tämä tuntuu niin hyvältä, kuulin kuiskauksen korvaani.
-Niin tuntuu, minusta tuntuu paremmalta kuin koskaan on tuntunut, sanoin ääni lähes vavisten kiihkosta.
Yritin kuitenkin peittää kiimani, sillä halusin vielä jatkaa tanssia ja antaa tunnelman vieläkin nousta. Todellisuudessa olisin sillä hetkellä halunnut kyykistyä miehen eteen ja kaivaa farkuista esiin tuon elimen, joka tuntui muhkeana alavatsaani vasten.
-Jatketaan vielä toinen, kuiskasin hiljaa ja uusi, mutta yhtä tuttu kappale alkoi. Painoi huuleni vasten miehen rintaa ja suutelin sitä ympäriinsä. Tunsin kuinka Tino ote ympärilläni tiukkeni entisestään ja olin kuulevinani hengityksen kiihtyvän.
Lopulta en voinut enää pidätellä halujani ja kyykistyin miehen eteen. Näin edessäni pullistuman farkkujen etupuolella. Tartuin siihen vasemmalla kädelläni ja runkkasin sitä, samalla, kun toisella kädelläni kiskoin vyön solkea ja vetoketjua auki. Kiskoin housut alemmas nilkkoihin ja sitten kiskaisin alas miehen bokserit. Eteeni ponnahti lähes täydessä seisokissa oleva elin, pituudeltaan reilut 15 cm ja pulllea terska teki siitä upean. Viivyttelemättä otin sen syvälle suuhuni, eikä kumpikaan edes ajatellut kondomin käyttöä. Tiesin, että tänään mentäisiin loppuun asti paljaalla.
Kalu suussani oli jäykkä kuin kanki ja tuntui, että se olisi minä hetkenä tahansa valmis sylkäisemään lastin suuhuni. Tinon kädet pitivät päätäni paikoillaan, kun hän työnteli suuhuni kiihtyvään tahtiin ja itse annoin vielä lisävauhtia pakaroista omilla käsilläni.Niin varmasti olisikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalu suussani oli jäykkä kuin kanki ja tuntui, että se olisi minä hetkenä tahansa valmis sylkäisemään lastin suuhuni. Tinon kädet pitivät päätäni paikoillaan, kun hän työnteli suuhuni kiihtyvään tahtiin ja itse annoin vielä lisävauhtia pakaroista omilla käsilläni.Kivasti kerrottu kiihkeä tarina tyttöilystä...kiinnosti...t.61ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivasti kerrottu kiihkeä tarina tyttöilystä...kiinnosti...t.61ukm
Kiitos, olen näitä kirjoitellut useamman osan. Nyt lienee menossa osa 6 tai 7 tai jotain. Tämäkin osa vielä jatkuu.... Itseäni aihe kiinnostaa ihan henkilökohtaisella tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalu suussani oli jäykkä kuin kanki ja tuntui, että se olisi minä hetkenä tahansa valmis sylkäisemään lastin suuhuni. Tinon kädet pitivät päätäni paikoillaan, kun hän työnteli suuhuni kiihtyvään tahtiin ja itse annoin vielä lisävauhtia pakaroista omilla käsilläni.Puristin punatut huuleni tiukasti varren ympärille ja kielellä annoin tottuneesti kielihoitoa terskan alapinnalle. Lisäksi vielä kevyt imutus. Alkoholin nauttiminen oli sopivasti rentouttanut oloni ja sain otettua koko 15 cm varren suuhuni ilman pelkoa yökkimisestä, vaikka terska painoi kurkunpäätäni. Tinon ääntelystä päättelin, että kohta saisin lastin suuhuni ja nainti jäisi siltä erää tekemättä. Viime hetkellä Tino kuitenkin lopetti. Ihan hyvä, että lopetti, sillä reiteni olivat melkoisen puutuneet kyykistelystä. Tässä hommassa ei näköjään auttanut edes aktiivinen liikuntaharrastus, mietin mielessäni hieman huvittuneena.
- Huh, meinasi lähteä lasti ihan väkisellä, teki niin hyvää, etten malttanut lopettaa, hän sanoi ääni vavisten.
- Huomasin kyllä, että hyvää tekee, vastasin, kun sain kullin luiskautettua suustani.
Sen kummemmin kysylemättä nousin ylös ja astuin pari askelta taaksepäin, istuin sohvalle ja käännyin selinmakuulle. Oletin, että tässä jatketaan ja halusinkin jo tuon jäykän elimen sisälleni. Tino astui sohvan viereen ja tarttui kotelomekkoni helmasta kiinni.
- Nosta vähän peppua, niin saan tämän helman nostettua, hän sanoi, samalla, kun sovitteli tyynyä takapuoleni alle. Samalla lähtivät pitsiset pikkuhousut lattialle. Tinon touhutessa sohvan vierellä kova kalu heilui kasvojeni yläpuolella. Se kiilteli kosteana koko mitaltaan omasta syljestäni ja huulipunani oli jättänyt varteen punaisia läikkiä. En saanut katsettani irti siitä, sillä halusin tuota kyrpää enemmän kuin mitään toista tätä ennen. Tino huomasi katseeni ja sanoi hymyillen: " Kyllä sinä sitä kohta saat, malta vielä hetki. Rasvaan vielä reikäsi ja sitten aletaan." Näppärät sormet rasvasivat reikäni tottunein ottein ja lopuksi vielä ruiskauttivat liukuvoidetta terskan ja varren päälle. Tartuin varteen, levitin voiteen koko mitalle ja runkkasin vielä kalua hiljalleen.
Tino siirtyi jalkopäähäni, tarttui nilkoistani kiinni ja nosti jalkani kohti kattoa. Hän laittoi pohkeeni vasten omia olkapäitään ja hauiksiaan ja tuli päälleni taittaen minut kaksinkerroin kuin linkkuveitsen. Tällaista en ollut ennen kokenutkaan ja asento oli varsin tukala, sillä en ollut mikään notkea voimistelija. Mutta en estellyt, sillä kiima oli saanut minut valtaansa. Tunsin kalun pakaroitteni välissä. Toisella kädellään mies etsi oikean kohdan ja ohjasi terskan paikoilleen.
-Oletko valmis? Tino kysyi
-Varmasti olen, anna mennä vaan, vastasin jo huohottaen.
Samassa tunsin paineen reiälläni. Tunsin sormillani, kuinka miehen selkälihakset jännittyivät työntöjen tahtiin. Pullea terska alkoi avata reikääni ja tunsin pientä kipua, mutta en välittänyt siitä. Tiesin jo, että kipua seuraisi pian nautinto. Pian olinkin täynnä kalua, sillä reikäni oli antanut helposti periksi tuolle rautakangelle. Tino puski päälleni ja aloitti nainnin.
- Sinä tunnut niin hyvältä, sulla on upea kroppa. Tätä hetkeä ajattelin heti, kun näin sinut baaritiskillä, hän sanoi huohottaen.
- Kiitos, huomasin kyllä baarissa, mitä ajattelit. Mutta nyt ei turhia puheita. Rakastele, nai ja nussi minuaaaaah....oiiiiih
Huuliltani pääsi nautinnon voihkaisu, kun kalu tunkeutui ensimmäisen kerran pohjaan saakka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puristin punatut huuleni tiukasti varren ympärille ja kielellä annoin tottuneesti kielihoitoa terskan alapinnalle. Lisäksi vielä kevyt imutus. Alkoholin nauttiminen oli sopivasti rentouttanut oloni ja sain otettua koko 15 cm varren suuhuni ilman pelkoa yökkimisestä, vaikka terska painoi kurkunpäätäni. Tinon ääntelystä päättelin, että kohta saisin lastin suuhuni ja nainti jäisi siltä erää tekemättä. Viime hetkellä Tino kuitenkin lopetti. Ihan hyvä, että lopetti, sillä reiteni olivat melkoisen puutuneet kyykistelystä. Tässä hommassa ei näköjään auttanut edes aktiivinen liikuntaharrastus, mietin mielessäni hieman huvittuneena.
- Huh, meinasi lähteä lasti ihan väkisellä, teki niin hyvää, etten malttanut lopettaa, hän sanoi ääni vavisten.
- Huomasin kyllä, että hyvää tekee, vastasin, kun sain kullin luiskautettua suustani.
Sen kummemmin kysylemättä nousin ylös ja astuin pari askelta taaksepäin, istuin sohvalle ja käännyin selinmakuulle. Oletin, että tässä jatketaan ja halusinkin jo tuon jäykän elimen sisälleni. Tino astui sohvan viereen ja tarttui kotelomekkoni helmasta kiinni.
- Nosta vähän peppua, niin saan tämän helman nostettua, hän sanoi, samalla, kun sovitteli tyynyä takapuoleni alle. Samalla lähtivät pitsiset pikkuhousut lattialle. Tinon touhutessa sohvan vierellä kova kalu heilui kasvojeni yläpuolella. Se kiilteli kosteana koko mitaltaan omasta syljestäni ja huulipunani oli jättänyt varteen punaisia läikkiä. En saanut katsettani irti siitä, sillä halusin tuota kyrpää enemmän kuin mitään toista tätä ennen. Tino huomasi katseeni ja sanoi hymyillen: " Kyllä sinä sitä kohta saat, malta vielä hetki. Rasvaan vielä reikäsi ja sitten aletaan." Näppärät sormet rasvasivat reikäni tottunein ottein ja lopuksi vielä ruiskauttivat liukuvoidetta terskan ja varren päälle. Tartuin varteen, levitin voiteen koko mitalle ja runkkasin vielä kalua hiljalleen.
Tino siirtyi jalkopäähäni, tarttui nilkoistani kiinni ja nosti jalkani kohti kattoa. Hän laittoi pohkeeni vasten omia olkapäitään ja hauiksiaan ja tuli päälleni taittaen minut kaksinkerroin kuin linkkuveitsen. Tällaista en ollut ennen kokenutkaan ja asento oli varsin tukala, sillä en ollut mikään notkea voimistelija. Mutta en estellyt, sillä kiima oli saanut minut valtaansa. Tunsin kalun pakaroitteni välissä. Toisella kädellään mies etsi oikean kohdan ja ohjasi terskan paikoilleen.
-Oletko valmis? Tino kysyi
-Varmasti olen, anna mennä vaan, vastasin jo huohottaen.
Samassa tunsin paineen reiälläni. Tunsin sormillani, kuinka miehen selkälihakset jännittyivät työntöjen tahtiin. Pullea terska alkoi avata reikääni ja tunsin pientä kipua, mutta en välittänyt siitä. Tiesin jo, että kipua seuraisi pian nautinto. Pian olinkin täynnä kalua, sillä reikäni oli antanut helposti periksi tuolle rautakangelle. Tino puski päälleni ja aloitti nainnin.
- Sinä tunnut niin hyvältä, sulla on upea kroppa. Tätä hetkeä ajattelin heti, kun näin sinut baaritiskillä, hän sanoi huohottaen.
- Kiitos, huomasin kyllä baarissa, mitä ajattelit. Mutta nyt ei turhia puheita. Rakastele, nai ja nussi minuaaaaah....oiiiiih
Huuliltani pääsi nautinnon voihkaisu, kun kalu tunkeutui ensimmäisen kerran pohjaan saakka.Tino puski päälleni kuin sonni kullin työstäessä reikääni koko paksulla varrellaan. Asentoni oli tukala säärteni sojottaessa kohti kattoa ja pohkeeni ollessa vasten miehen olkapäitä. Tunsin kipua paikkojeni venyessä äärimmilleen, mutta en välittänyt siitä, sillä halusin antaa miehelle täyden nautinnon. Samalla mies kipu reiälläni oli hellittänyt ja tunne oli siirtynyt jo nautinnon puolelle. Ilmeisesti kasvoistani näki tukalan tilanteeni, sillä Tino lopetti äkisti naimisen.
- Käykö tämä kipeää, kun olet noin tuskaisen näköinen. Olenko liian raju?
- Asento on hieman hankala, ei muuten mitään ongelmaa, vastasin.
- Voidaan vaihtaa asentoa. Nouse tuohon sohvan eteen seisomaan ja kumarru sohvaan päin. Kokeillaan sitä, Tino sanoi ja vetäytyi sisältäni.
Nousin sohvalta seisaalleni ja kumarruin käsillä ottamaan tukea käsilläni selkänojasta ja levitin jalkani. Tino tuli taakseni, tarttui vahvoillaan kourillaan vyötäröltäni ja työnsi elimensä avoimeen reikääni. Taas alkoi kunnon rynkytys peräpäässäni. En tälläista asentoa ollut ennen kokenutkaan ja huomasin, ettei sekään mikään helppo ollut. Miehen kovat työnnöt heiluttivat vartaloani ja jouduin ponnistelemaan käsilläni ja jaloillani vastatakseni niihin. Mutta minä nautin enemmän kuin koskaan ennen. Kun jalkani alkoivat olla jo hyytelöä, Tinon huohotus alkoi kiihtyä.
- Kohta lentää lasti, hän sai sanottua.
Muutama raju työntö vielä vasten pakaroitani kyrvän porautuessa syvälle perseeseeni. Sormet rutistivat vyötäröäni ja tunsin kipua.
- Nyyyyt lähteeeee..... aaaaaah aah, kuulin miehen huohottavan takanani. Tunsin kullin sykkivän sisälläni ja pumppaavan sinne lastin siemeniä. Tino lysähti päälleni ja minä puolestani painuin polvilleni lattialle sohvan reunaa vasten. Reiteni olivat aivan hyytelönä. Miehen hikinen rinta painautui vasten selkääni ja kuulin raskaan hengityksen.
- Se oli jotain uskomatonta, kiitos, Tino sanoi ja suuteli niskaani.
- Kiitos vaan itsellesi, oli upeaa, vastasin. Mies vetäytyi sisältäni elimen veltostuessa. Omani oli perinteisesti pysynyt täysin velttona, sillä en koskaan saanut minkäänlaista seisokkia, vaikka olin näissä tilanteissa aivan kiimassa. Tyttö mikä tyttö, mietin mielessäni.
- Sauna on jo lämmin, lähdetään saunomaan. Voit heittää nuo vaimoni vaatteet vaikka tuohon nojatuolille. Pyykkäilen niitä huomenissa.
Nousin seisomaan ja aloin riisua asuani. Stayupit, mekko ja rintsikat olivat nopeasti riisuttu ja astelin Tinon perässä saunaan. Kävellessä takapuoleni tuntui aivan siltä kuin sitä olisi naitu ihan kunnolla. Oli ihan saanut ja voipunut olo, reidet edelleen vapisevina menin suihkun alle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tino puski päälleni kuin sonni kullin työstäessä reikääni koko paksulla varrellaan. Asentoni oli tukala säärteni sojottaessa kohti kattoa ja pohkeeni ollessa vasten miehen olkapäitä. Tunsin kipua paikkojeni venyessä äärimmilleen, mutta en välittänyt siitä, sillä halusin antaa miehelle täyden nautinnon. Samalla mies kipu reiälläni oli hellittänyt ja tunne oli siirtynyt jo nautinnon puolelle. Ilmeisesti kasvoistani näki tukalan tilanteeni, sillä Tino lopetti äkisti naimisen.
- Käykö tämä kipeää, kun olet noin tuskaisen näköinen. Olenko liian raju?
- Asento on hieman hankala, ei muuten mitään ongelmaa, vastasin.
- Voidaan vaihtaa asentoa. Nouse tuohon sohvan eteen seisomaan ja kumarru sohvaan päin. Kokeillaan sitä, Tino sanoi ja vetäytyi sisältäni.
Nousin sohvalta seisaalleni ja kumarruin käsillä ottamaan tukea käsilläni selkänojasta ja levitin jalkani. Tino tuli taakseni, tarttui vahvoillaan kourillaan vyötäröltäni ja työnsi elimensä avoimeen reikääni. Taas alkoi kunnon rynkytys peräpäässäni. En tälläista asentoa ollut ennen kokenutkaan ja huomasin, ettei sekään mikään helppo ollut. Miehen kovat työnnöt heiluttivat vartaloani ja jouduin ponnistelemaan käsilläni ja jaloillani vastatakseni niihin. Mutta minä nautin enemmän kuin koskaan ennen. Kun jalkani alkoivat olla jo hyytelöä, Tinon huohotus alkoi kiihtyä.
- Kohta lentää lasti, hän sai sanottua.
Muutama raju työntö vielä vasten pakaroitani kyrvän porautuessa syvälle perseeseeni. Sormet rutistivat vyötäröäni ja tunsin kipua.
- Nyyyyt lähteeeee..... aaaaaah aah, kuulin miehen huohottavan takanani. Tunsin kullin sykkivän sisälläni ja pumppaavan sinne lastin siemeniä. Tino lysähti päälleni ja minä puolestani painuin polvilleni lattialle sohvan reunaa vasten. Reiteni olivat aivan hyytelönä. Miehen hikinen rinta painautui vasten selkääni ja kuulin raskaan hengityksen.
- Se oli jotain uskomatonta, kiitos, Tino sanoi ja suuteli niskaani.
- Kiitos vaan itsellesi, oli upeaa, vastasin. Mies vetäytyi sisältäni elimen veltostuessa. Omani oli perinteisesti pysynyt täysin velttona, sillä en koskaan saanut minkäänlaista seisokkia, vaikka olin näissä tilanteissa aivan kiimassa. Tyttö mikä tyttö, mietin mielessäni.
- Sauna on jo lämmin, lähdetään saunomaan. Voit heittää nuo vaimoni vaatteet vaikka tuohon nojatuolille. Pyykkäilen niitä huomenissa.
Nousin seisomaan ja aloin riisua asuani. Stayupit, mekko ja rintsikat olivat nopeasti riisuttu ja astelin Tinon perässä saunaan. Kävellessä takapuoleni tuntui aivan siltä kuin sitä olisi naitu ihan kunnolla. Oli ihan saanut ja voipunut olo, reidet edelleen vapisevina menin suihkun alle.Mennessäni saunaan näin Tinon istuvan lauteilla nojaten seinään silmät suljettuina. Hän näytti olevan varsin voipuneen ja saaneen oloinen. Istuin itsekin lauteille pienen matkan päähän ja hritin hieman löylyä. Suljin itsekin silmäni ja nojauduin seinään. Äskeinen sessio olohuoneen sohvalla oli ottanut kovasti jalkoihini ja rentoutuminen saunan lämmössä tuntui ihanalta. Istuimme ääneti silmät kiinni. Yllättäen tunsin kuinka käsi laskeutui reidelleni ja hiljalleen silittää ihoa.
- Haluaisitko sinäkin jotain? Tino kysyin pehmeällä ja seksikkäällä äänellä.
- Kiitos tarjouksesta, mutta ei sinun tarvitse. Mieluummin en laukea, sillä se vie aina himot ja kiiman ja alkaa kaduttaa koko touhu, vastasin.
Tino veti kätensä pois.
-Okei, harmi. Olisi kiva ollut imaista, Tino kuiskasi korvaani ja antoi suukon poskelleni.
Istuimme hiljaa välillä löylyä heitellen. Riittävästi saunottuamme siirryimme suihkun ja pesun kautta olohuoneeseen katselemaan, josko telkusta tulisi jotain katsottavaa. No, ilta päättyi kuitenkin siihen, että puin asut uudelleen päälleni ja hoitelin Tinon toisen kerran. Kyykistyin sohvan eteen miehen jalkojen väliin. Tällä kertaa hoidin koko homman suullani ja sainkin kunnon spermalastin sinne. Sain kyllä tehdä töitä sen eteen oikein kunnolla, sillä lasti ei lähtenytkään ihan helpolla liikkeelle. Edellinen laukeaminen vaati siis veronsa.
-Kiitos käynnistä ja mukava, kun uskalsit lähteä mukaani, Tino sanoi ovella, kun olin lähdössä.
-Kiitos itsellesi, hauskaa oli, vastasin hymyillen ja käännyin portaisiin. Ovi loksahti kiinni. Kävelin pitkin jalkakäytäviä kohti hotellia. Kaupunki oli varsin hiljainen, muutamia ihmisiä oli liikkeellä. Vielä eivät ravintolat olleet menneet kiinni ja juhlinta jatkui sisätiloissa.
Kävelyn aikana hämmästelin illan käänteitä, asiat olivat menneet hieman eri lailla kuin olin ajatellut. Mutta mukavalla tavalla. Tino oli antanut puhelinnumeronsa salaiseen kännykkäänsä, jonka kautta voisimme olla jatkossa yhteydessä. Mitään emme olleet sopineet erotessamme äsken asunnon ovella. Ja kun tiesi, että Tino oli naimisissa, saattoivat tapaamiset olla vaikea järjestää. Aika näyttäisi olisi kiinnostusta vai olinko vain kertapano jälleen kerran.
Seuraavina päivinä huomasin usein ajattelevani Tinoa ja tuota mukavaa iltaa. Olinkohan ihastunut ensimmäisen kerran mieheen? Vai olinko vain kiimainen lutka, joka tarttui jokaiseen tilaisuuteen saada tulla naiduksi? Kumpikaan vaihtoehto ei tuntunut hyvältä. Aika kertonee vastauksen.
- Anonyymi
Buaahaa taas yhden kerran 🤣
- Anonyymi
Voit myös olla näitä lukemattakin jos ei oikeasti kiinnosta, ilmeisesti kiihoittaa kun jaksat aina buahahaa-kommentoida...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303601Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91648Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.137944Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839