Pettymys oli suuri kun ostin Sotkamon k-marketista irtomyynnistä Kaisan rönttösiä juhliimme.Ihmettelimme tuotteen rakennetta ja makua.Maku oli mieto, ei olekaan sellainen kun muutamia vuosia sitten syödessäni niitä.Mietimme, onko puolukan seassa käytetty mustikka vai mehu .Pohja oli erittäin sitkas/kova .Pohja ja täyte oli yhtäpasuja,elikä rönttönen oli mauton ohut kuiva läpyskä.Rönttäset on suosittua herkkua, joten panostakaa sen makuun ja rakenteeseen.Tässä juhlapöydässä oli pettymys suuri
Kaisan rönttöset
27
1092
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole maistuneet ko. leipomon tuotteet enää aikoihin.
- Anonyymi
Hyvärisellä oli paremmat rönttöset ja karjalanpiirakat
- Anonyymi
Miten liene Pekka Heikkisellä Kajaanissa?
- Anonyymi
Karjalanpiirakat ainakin ovat maukkaita P Heikkisellä.
- Anonyymi
Kunnos rönttönen on paksu joka puolella ja ”hilloa” paljon!
- Anonyymi
Tämähän se on oikea kanava valittaa moisesta, kannattasko mieluimmin käydä leipomolla puhumassa asiasta.
- Anonyymi
Tämä hän se hyvä paikka on asia ottaa puheeksi, saa kommentteja muiltakin. Tälleen voivat reakoida tuotteisiinsa paremmin...
- Anonyymi
Ei todellakaan ole parhaimmasta päästä kuori on liian pullamainen.
- Anonyymi
Pullava pullava pullava
- Anonyymi
Kenen Kaisan rönttöstä arvostelette? Tietäisin onko kokemusta.
- Anonyymi
Kuhmossa on yksi kaesan leipimo
- Anonyymi
Niin Kaesan rönttönen... puhuitte Kaisasta, mietin kaikki Kaisat läpi joiden rönttöstä olen maistanut 😋
- Anonyymi
Kirjankieltä ei taideta kainuussa tuntea..Siitä Kaisa....Täytyy käyttää Kainuu-Suomi sanakirjaa
- Anonyymi
Todellakin olivat keskeltä osassa piirakoita puolisenttiä kokonaisvahvuus,siis pohja ja täyte.Kuivia,mauttomia,puolukka ei maistunut,vaan jauhomössö maistui joka tarttui syödessä suuhun.Rönttöstä piti syödä järsimällä
- Anonyymi
Mutta olisi siinä niitä rönttösiä nauttien syödessä voinut käydä huonomminkin. Siis jos olisi käynyt niin, että olisi tukehtunut niihin rönttösiin. Eli, älä valita, vaan ole onnellinen. olet vielä hengissä. Kuulin eilen Shellin baarissa käydessäni sellaisen jutun, että joku olisi tukehtunut niihin Kaisan rönttösiin.
- Anonyymi
Minä kuulin sellillä et joku kuksan konkkayrittäjä luuli et virman kassan rahat ovat omia rahoja joilla voi rällätä mielinmäärin, mutta taisipa oppia vähän kapitalismia.
- Anonyymi
Ikävä mutta ne tuotteet on huonontuneet todella paljon.
- Anonyymi
Ja kaiken lisäksi kalliita...
- Anonyymi
Minä oon joskus saanu ihan ilimasex kaisan rönttöstä, ei pahahintaista ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat nyt sekoittaa kaks rönttöstä keskenään 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat ajatella ronttosta
- Anonyymi
Kovia ja kuivia on rönttöset, mikä oon jauhanut lihamyllyllä ja syönyt kaurapuuron kanssa
- Anonyymi
Kyllä on ikävä että pilataan erikoinen tuote tekemällä ja hutiloiden.Piirakoita kun katsoo ne on todella hutiloiden tehty.Rumia on juhlapöydässä
- Anonyymi
Minkälainen rönttönen lie ollu mallina?.Ruma se ainakin on ollut.
- Anonyymi
Kiitos perussuomalaiset ja kokkareet tästäkin
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tässä pärjäillä!
- AnonyymiUUSI
Voe pahoton maikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030