ÄLKÄÄ MENKÖ TENOLLE

nollareissuja liikaa

Olin taas Juhannusviikolla viikon Tenolla, ja vaikka paikalliset huijarit kuulemma olivat nähneet lohennousua alavirralla, ei meidän koskiosuudelle tullut yhtään kalaa. Riista- ja kalatalouden tutkimuslaitoksen mukaan Teno pitäisi olla pohjalan paras lohijoki, ja paskat! Poliittinen korruptoitunut organisaatio koko pulju. Älkää uskoko kehenkään joka puhuu Tenon saalismääristä, ite oon paikalla useana kesänä käynyt ja usein ei nykäystäkään. Teno on kuollut, norskit vetää ajoverkoilla viimeisetkin. Menkää järkevät kalamiehet mieluummin vaikka oman asuinpaikkanne lähelle oleville lohijoille kuin että ajaisitte 1000 kilometriä tyhjän vuoksi. Viimenen reissu Tenolle tuli nyt tehtyä.

3

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jam

      simojoelta on perholla saatu tänäkesänä lähemmäs 20 kilonen lohenvonkale.. tarkka paino oli 19 jotain. ja on hieman lähempänä ku toi tenojoki. eli en ainakaan sinne tenolle lähde hermojani menettämään. miten on saalista noussut muista joista? ja millä tavalla? perho? vaappu?

      • lohijoet Suomessa

        Muista että tänne voi tulla kirjoitelemaan joku lobbari joka maalailee huippusaaliita jäteojasta.

        Joo tuon Simojoen 19 kilosen olen minäkin kuullut tältä kesältä. Perho ja vaappu ovat varmaan yhtä tehokkaita jos on pelimies vavan päässä.


    • Laxman

      Kyllä nyt on täytynyt käydä todella huono tuuri, kun ei yhtään kalaa ole sattunut kohdalle edes vahingossa. Itse olin juhannusviikon ja sitä seuraavan viikon Tenolla ja saatiin kaverin kanssa perhoa rannalta heittämällä yhteensä 14 lohta (siis tittejä ja jalkoja) ja pari meritaimenta kaupan päälle. Eli kyllä siellä sitä kalaa oli taas kohtuudella, vaikka mikään huippuvuosi ei ollutkaan.

      Jos ei kalaa tule Tenolta, niin saattaa olla paikallaan peiliin vilkaisu. Monesti noyryys ja pieni neuvojen kysely kokeneempien kalamiesten luota tuottaa kummasti tuloksia. Ei sitä Tenon lohta oteta, se annetaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe