VAALIT LÄHESTYY

Anonyymi-ap

Kovin on Viitasaaren poliittisella rintamalla hilijaasta. Vaaleihin aikaa enään vajaa 2 kk, joten eikö ny pitääs jo ees pikkasen alakaa ryhdistäytymähän.

12

663

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Medialle tuntuu olevan edelleen hyvin painokelpoinen tyyppi.

• Anonyymi

Oot oikiassa , varsinnii ku verot on maksettukkii. Katteellisten ihmisten panettelua näyttää olevan etennii tämän palstan kirijotukset suurimmaks osaks , yäk! Punatauti vai ylmeäräne joutoaikakohan se tuota katteutta ja paskoo suoltaa toisista ihmissistä?

• Anonyymi

Kattelin tos noit eri kuntien vaaliehdokkait ja tulin siihe tuloksee et taitaa Viitasaarel olla tän maan vanhimmat kunnallisvaaliehdokkaat. Eiks joka immeisel pitääs olla ansaittu vanhuus. Onko ne eläkkeet sit kertakaikkiaan niin huonoi et pitää lähtee hankkii lisätuloi luottamuspalkkioil- kerrassaa kummallista!

• Anonyymi

Eihän se Viitasaaren kansainvälisin suurmies malttanut jäädä pois vaaleista.

• Anonyymi

Jotut eivät osaa hävetä,,,!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotut eivät osaa hävetä,,,!

Juuri näin! Mitä ovat hänen poliittiset saavutuksensa huikealla urallaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! Mitä ovat hänen poliittiset saavutuksensa huikealla urallaan?

Melkosen hyvä eläke Brysselistä ja Eduskunnasta.Se on tullut politiikan johdosta, hihi.

• Anonyymi

Viitasaari tarvitsee esikuvia. pari vuosikymmentä taakkepäin muistan lukeneeni Mersun takalasilta edellisen lauseen. Kaippa se on näin vuosikymmenten jälkeeä että sukulaismiehenkin auton ikkunalla oli paljon kertovaa filosofista viisautta.

• Anonyymi

Urporuuna hakee kannatusta tuulimyllyn siivellä istuen.

• Anonyymi

Sdp vetone vasemmisto ja keskusta näyttävät olevan tän maaseuvun alasajon aisapari. Kokoomusta minä aattelin äänesteä näis vaaleissa. Sittepä sitä taas tarkastellaan 4 vuotiskauven lopulla olko se hyvä puolue ja onko se saanu tän kylän hyväks mitäänhyvää aikaan, vaiko ei. Valtuustoakin kun kahtelee ja kuuntelee niin kepu ja sdp näyttävät olevan yks ja sama puolue. Kumpainennii on saanu näytteä mihin pystyy ja tämä kylä eikun kuihtumistaan kuihtuu, voi, voi!

• Anonyymi

Voi hyvänen aika sentää mite ikkääntynyttä ja osa porukasta muutenki ikäsä asioista ulukona ollutta sakkia . mutta eiku tyrkyllä valtuustoon . Tulee pakostakin mielee että missä lienöö puoluejohtajien vastuuntunto ja ymmärrys ? Eiköhän se tienestiin lähteminen monen kohalla oo jo vähä myöhästä , ikkeä tai muita ominaisuuksia tai asioitten ymmärryskykyä ajatellen?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      3215
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      16
      2279
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      441
      1476
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1386
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      216
      1351
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      535
      1276
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      109
      1238
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      112