Pakit kesken kappaleen

Anonyymi-ap

Kuinkas usein teille on käynyt niin että nainen antaa kesken kappaleen pakit kun olette liian huono tanssija?

5

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo lattialla jätetty ku jutut ollu liiankin innokkaat.

Paska tanssija saatetaan jättää ilman mitään kunnon syytä seisomaan yksikseen.

• Anonyymi

Itse olen muutaman kerran daamille sanonut, että voin viedä takaisin riviin. Tapahtui josku 2000 luvun alussa kun läksin vaihtoaskeella ja nainen halusi mennä jivellä. Lähinnä suutuvat enemmän, mutta minkäs siinä teet. Hiihdeltiin loppu kappale.

• Anonyymi

0 kertaa. dt

• Anonyymi

Ei kertaakaan. Yhden daamin palautin takaisin riviin. Hän aloitti tanssimisen tanssi opetuksella. Pyysin ettei neuvo. Ei auttanut jatkoi vain. Opetuskin oli väärin. Ihanat naiset voisivat tehdä samalla tavalla. Miehet opettavat naisia omilla kuvioilla, jotka eivät ole oikeat.

• Anonyymi

Näin naisena voin kertoa ne kolme syytä miksi olen herran jättänyt keskelle lattiaa.
      1. Oli liian kännissä
      2. Kouri perseestä
      3. Yritti väkisin vääntää kädenalitanssiin vaikka sanoin jo hakiessaan etten tanssi niitä, väkisin kuitenkin veti lattialle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      31
      2889
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1857
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1830
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1444
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1380
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1288
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1265
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1199
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1038
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      99
      1025
    Aihe