Kuinkas usein teille on käynyt niin että nainen antaa kesken kappaleen pakit kun olette liian huono tanssija?
Pakit kesken kappaleen
5
299
Vastaukset
- Anonyymi
Joo lattialla jätetty ku jutut ollu liiankin innokkaat.
Paska tanssija saatetaan jättää ilman mitään kunnon syytä seisomaan yksikseen. - Anonyymi
Itse olen muutaman kerran daamille sanonut, että voin viedä takaisin riviin. Tapahtui josku 2000 luvun alussa kun läksin vaihtoaskeella ja nainen halusi mennä jivellä. Lähinnä suutuvat enemmän, mutta minkäs siinä teet. Hiihdeltiin loppu kappale.
- Anonyymi
0 kertaa. dt
- Anonyymi
Ei kertaakaan. Yhden daamin palautin takaisin riviin. Hän aloitti tanssimisen tanssi opetuksella. Pyysin ettei neuvo. Ei auttanut jatkoi vain. Opetuskin oli väärin. Ihanat naiset voisivat tehdä samalla tavalla. Miehet opettavat naisia omilla kuvioilla, jotka eivät ole oikeat.
- Anonyymi
Näin naisena voin kertoa ne kolme syytä miksi olen herran jättänyt keskelle lattiaa.
1. Oli liian kännissä
2. Kouri perseestä
3. Yritti väkisin vääntää kädenalitanssiin vaikka sanoin jo hakiessaan etten tanssi niitä, väkisin kuitenkin veti lattialle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2065017Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 573585
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383005Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo332123UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231972