Kuinkas usein teille on käynyt niin että nainen antaa kesken kappaleen pakit kun olette liian huono tanssija?
Pakit kesken kappaleen
5
260
Vastaukset
- Anonyymi
Joo lattialla jätetty ku jutut ollu liiankin innokkaat.
Paska tanssija saatetaan jättää ilman mitään kunnon syytä seisomaan yksikseen. - Anonyymi
Itse olen muutaman kerran daamille sanonut, että voin viedä takaisin riviin. Tapahtui josku 2000 luvun alussa kun läksin vaihtoaskeella ja nainen halusi mennä jivellä. Lähinnä suutuvat enemmän, mutta minkäs siinä teet. Hiihdeltiin loppu kappale.
- Anonyymi
0 kertaa. dt
- Anonyymi
Ei kertaakaan. Yhden daamin palautin takaisin riviin. Hän aloitti tanssimisen tanssi opetuksella. Pyysin ettei neuvo. Ei auttanut jatkoi vain. Opetuskin oli väärin. Ihanat naiset voisivat tehdä samalla tavalla. Miehet opettavat naisia omilla kuvioilla, jotka eivät ole oikeat.
- Anonyymi
Näin naisena voin kertoa ne kolme syytä miksi olen herran jättänyt keskelle lattiaa.
1. Oli liian kännissä
2. Kouri perseestä
3. Yritti väkisin vääntää kädenalitanssiin vaikka sanoin jo hakiessaan etten tanssi niitä, väkisin kuitenkin veti lattialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894