https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011028958.html
Tässä jutussa kyse tukkeutuneesta viemäristä.
Aina ei kannata vetää käräjille. Käy niin kuin tässä jutussa.
Tuollainen viemärin tukkeutuminen voi johtua muustakin eikä vain väärin asennetusta viemäristä ja sitä paitsi vaikka viemärin asentaa oikein niin viemärilinja on voinut notkahtaa jostain syystä .
Talon oston yhteydessä syytä on asennoitua niin että remontteja tulee. Täysin täydellistä taloa ei taida olla olemassakaan.
Itse en myy taloa sellaiselle henkilölle mikä ei ymmärrä yhtään mitään omakotitalojen rakenteista, käytöstä ja huollosta.
Pitäis hieman ymmärtää mitä ostaa
6
530
Vastaukset
- Anonyymi
Et tietenkään myy koska sinulla ei ole mitään taloa.
- Anonyymi
Viemärin tukkeutuminen voi johtua jopa siitä että säästetään vettä ja huuhdotaan WC pönttö aina pienemmällä vesimäärällä.
- Anonyymi
Aina käytettyä taloa ostaessa täytyy varautua siihen että korjattavaa tulee.
Viime vuosina ollut hyvin paljon tapauksia joissa ostaja vie asian käräjille ja häviää ja saa hurjan summan maksettavakseen.- Anonyymi
Kusetus yritys. Jotkut kuvittelee että myyjän vastuisiin voi vetää mitä vaan kastuneista sukista alkaen.
- Anonyymi
> Vaikka viemärin asentaa oikein niin viemärilinja on voinut notkahtaa jostain syystä
No ei. Viemäri pitää asentaa niin, ettei se painu notkolleen.
Tosin mitenkään harvinaisia pienet kaatovirheet eivät ole. Eikä hirveän vaarallisia. Haitta on just siinä, että viemäriin helpommin kertyy töhkää ja tulee ajan mittaan tukoksia. Keittiön viemäri muutoinkin tukkeentumisaltis, kun sinne kertyy rasvaa yms. töhnää ajan mittaa.
Oikeuden päätös ihan Ok (yllättävä veto, näissä on välillä ihan käsittämättömiä ratkaisuja). Kun viemäri on tehty hitusen vinksalleen, ratkaisun hinta voi olla se, että pitää joskus painehuuhdella röörit puhtaaksi.
Tosin jos ne on tehty pävi, niin eivät kestä painehuuhtelua... sitä se hupi sitten alkaa.- Anonyymi
No valitettavasti on niitä viemärinasentajia jotka eivät tee työtään täysin oikein. Sama pätee salaojien putkien asennukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001