Areenassa paljon hyviä elokuvia, dokumentteja ja vaikka mitä, kun viitsii kaivella vain. Elokuvia saisi olla enemmmän vielä, laatufilmejä nimenomaan, komisario Palmu-filmit on vuosikausia ollut mahdollista katsoa, paitsi yksi, eli Palmun Erehdys-leffa, kumma ettei sitä saada mukaan.
Ylessä hyvääkin kyllä on.
15
155
Vastaukset
- Anonyymi
Tulee niitä ihan televisiostakin, eri kanavilta. Minulle ainakin riittävästi. On alettu esittää 2010-2020 välisiä suomalaisia elokuvia. Tänään tai huomenna oli Häät ennen hautajaisia, mutta olin aikanaan katsonut teatterissa. Sama juttu hiljattain näytetylle Laupaukselle jossa Laura Birn. Kaurismäen elokuvissa on hyviäkin vaikka on pari ollut aivan joutavaa jorinaa. Tykkään mahdottomasti Queen of Homesta, Laura Malmivaara on täydellinen.
On Areenakin vaan en jouda sieltä enää kaivella kun tv-anti riittää. - Anonyymi
Kauan on YLE saanut elää kuplassaan, liian kauan.
- Anonyymi
Urheiluosastosta vois huoletta leikata, se on paisunut liikaa.
- Anonyymi
Ylen parhaat ohjelmat löytyy Areenasta, sieltä ei vain ihmiset osaa etsiä.
- Anonyymi
YLE on paras tarjonnaltaan, myös radio-ohjelmat. Hyviä ohjelmia on enemmän
kuin jaksaa päivän mittaan seurata. En ole yhtään hömppäviihteen ystävä,
vain YLE:llä on laadukasta ohjelmaa. - Anonyymi
Kok ja persut pilaamassa Ylenkin. Säästää sieltä voi, en sitä kiellä. Kummasti vaan huonontunu nykyään Ylen ohjelmat myöhästelee, Yle mainokset lisääntyy vaan. Muutenkin laatu hävinny.
- Anonyymi
Yleä pitäisi perata lisää, jäi hieman kesken persujen aloite, mutta hyvä alku.
- Anonyymi
Yle on laadukkain ja monipuolisin media.
- Anonyymi
On, mutta silti sekin hyssyttelee.
- Anonyymi
ei olekivujen jakamiseen tarvita Mörjä Yle-Anttilan porukkaa lukemassa kansainvälisiä uutisia
olekivut jaetaan
uutiset otetaan alkuperäisinä
ylerahat käytetään kielitaidon kohentamiseen: pakkoruotsi pois
suomi ja englanti kaikille ja sitten ranska ja tai saksa tason mukaan eteneville
siinä se kielipaletti jolla maailman uutiset luetaan, kolmen hyvin osatun kielen jälkeen henkilö osaa itse valita mihin sijoittaa sikaa, sikaa kuluu opiskellessa
kielittaito ei kannata sina, kielen opiskelu on sikavaras- Anonyymi
''ylerahat käytetään kielitaidon kohentamiseen''
Sinun kohdalla ei riitä mitkään rahat :)) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''ylerahat käytetään kielitaidon kohentamiseen''
Sinun kohdalla ei riitä mitkään rahat :))en tarvitse julkista avustusta
kielitaito on tärkeää hoidon järjestelyssä
ostan oman vanhainkodin virosta
porukalle tai siis on jo
katsottu
seinät ja hoitavat kuuluvat kuppaan
puhe soljuu englanniksi
kukaan ei tarvi venäjää, nuoret virolaiset ainakaan
oikea kielipaletti riittää
tänä vuonna 1,5 kuukautta siis salkkuryhmä
Helsinki 10- Tukholma 10 Minun ryhmä 10,5
tahti säilyy prosenteissa pörsissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tarvitse julkista avustusta
kielitaito on tärkeää hoidon järjestelyssä
ostan oman vanhainkodin virosta
porukalle tai siis on jo
katsottu
seinät ja hoitavat kuuluvat kuppaan
puhe soljuu englanniksi
kukaan ei tarvi venäjää, nuoret virolaiset ainakaan
oikea kielipaletti riittää
tänä vuonna 1,5 kuukautta siis salkkuryhmä
Helsinki 10- Tukholma 10 Minun ryhmä 10,5
tahti säilyy prosenteissa pörsissäOnneksi virossa ei tarvita suomenkieltä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi virossa ei tarvita suomenkieltä:)
joo mutta Ruotsissa ei tarvita pakkoruotsia vaikka rkp-alueilla tarvitaan
ja se on todella ihmeellinen asia. Eli siis voimme ymmärtää kataanin tarpeen Barcelonassa
mutta emme pakkokatalaania Madridissa
ja pakkoruotsi-turhakieltä ei tarvita Ruotsissa, Talouselämä kertoo
Rouva ruotsinkielisestä Pietarsaaresta ei nuorena 1962 saanut työtä, koska joka paikassa vaadittiin pakkoruotsin osaamista. Niinpä hän lähti Ruotsiin, jossa oli töitä ja mitään ruotsin kielen osaamista ei Ruotsissa vaadittu ja siksi hän vielä nytkin elää eläkeläisenä Ruotsissa vuodesta 1962 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo mutta Ruotsissa ei tarvita pakkoruotsia vaikka rkp-alueilla tarvitaan
ja se on todella ihmeellinen asia. Eli siis voimme ymmärtää kataanin tarpeen Barcelonassa
mutta emme pakkokatalaania Madridissa
ja pakkoruotsi-turhakieltä ei tarvita Ruotsissa, Talouselämä kertoo
Rouva ruotsinkielisestä Pietarsaaresta ei nuorena 1962 saanut työtä, koska joka paikassa vaadittiin pakkoruotsin osaamista. Niinpä hän lähti Ruotsiin, jossa oli töitä ja mitään ruotsin kielen osaamista ei Ruotsissa vaadittu ja siksi hän vielä nytkin elää eläkeläisenä Ruotsissa vuodesta 1962Rouvan nimi on an neli turun kieletä eli give me four
lappumenetelmä on äärimmäisen tärkeä kun ei ymmärrä
Sinisalo muutti Ruotsiin vuonna 1962, sillä omalta kotipaikkakunnalta Pietarsaaresta ei löytynyt töitä. Tai töitä olisi ollut, mutta niihin olisi vaadittu ruotsin kielen osaamista. Ironista kyllä, työpaikka löytyi lopulta Ruotsista. Tuohon aikaan kielitaitoa ei juuri vaadittu ja töitä riitti tehtäväksi. Sinisalo lähti matkaan.
”Äiti kirjoitti minulle mukaan lappuja, joissa oli ruotsinkielisiä lauseita. Kiitän Ruotsia, että se otti minut vastaan.”
Rouva kiittelee turhaan, Ruotsi on emämaa niin että kyllähän emä aina vastaan ottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708