Lehti varoitteli Teneriffalle matkaavia jostain yllättävästä vaarasta mutta ei tietenkään kertonut mikä se on.
Olemme olleet jo viikon ja palaamme kotimaahan ensiviikolla.
Tietääkö joku mistää uudesta uhasta? Vai onko kyse siitä että pitää varoa polttamasta nahkaansa? Ja siitä tiedosta pitäisi maksaa että pääsee lukemaan noinkin mullistavan uutisen!!!
Joku kotimainen iltapäivälehti yrittää rahastaa pelottelulla
7
497
Vastaukset 7
- Anonyymi
Onhan maailmassa vaaroja, pitää olla varovainen.
- Anonyymi
Siinähän se uhka jököttää keskellä saarta.
- Anonyymi
Teneriffalla ei ole vaaraa, että palaisi auringossa. Vesisateita ja kylmiä ilmoja.
Tänäänkin oli suurimmillaan 9 astetta. - Anonyymi
Meressä on ameeboja ja muitakin loisia!
- Anonyymi00007
Teiden purkautuu hetkenä minä hyvänsä, Teneriffalle lähtijän kannattaa tilata Temusta kumivene millä meloo karkuun merelle kun kuuma laava syöksyy rinteeltä alas, auringonpurkausten takia ääriilmiöt lisääntyy maapallolla, suomessakin kevät tulee olemaan todella kylmä, mars, jupiter ja pluto on nyt oppositiossa.
- Anonyymi00008
Teiden kunto on Teneriffalla huono. Kesällä asfalttin piki sulaa ja talvella se on herkkä jäätymään.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Teiden kunto on Teneriffalla huono. Kesällä asfalttin piki sulaa ja talvella se on herkkä jäätymään.
Lisäksi iljettävät viemäripojat leviää pitkin tenskua kulovalkean tavoin. Se on iso tautiriski jos mikä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470