https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/79c6a0bb-1431-4212-acb5-b0e9ae503c53
Onko kyseessä jonkun henkilön tekemä vai jonkun ryhmän tekosia.
Jos on sahattu poikki tornin tolppia niin silloinhan on täytynyt tekoon valmistautua kun saha ollut mukana.
Tällaistakin jotkut tekee
31
202
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa on vakavan vahingon ainekset. Kuten nähty tälläkin palstalla metsästyksen vastustajat ei keinoja kaihda eikä näitä uhkailuineen lait ja asetukset kiinnosta tipan vertaa. Tekijät voi olla jopa samaa vastustaja porukkaa jotka täällä uhoaa, mustamaalaa, trollaa ja perusteetta syyllistää metsästäjiä. Tuollainen vihan lietsonta on laitettava välittömästi poliisitutkintaan.
- Anonyymi
Minun mielestäni tällä palstalla ei taida oikeasti olla metsästyksen vastustajia kun lukee noita viestejä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestäni tällä palstalla ei taida oikeasti olla metsästyksen vastustajia kun lukee noita viestejä!
Juu ei. 😂😂 Metsästyksen vastustaja älähti. 😂🤭 Joko käräjät uhkaa jo tuostakin vahingon teosta?
- Anonyymi
Voi voi harmittaako metsästyksen vastustaja, kun ei saa metsästäjiä käräjille. 😂😂
- Anonyymi
Ei täälä voi normaalisti keskustella, menkää wattuun täältä molemmat osapuolet!!
- Anonyymi
Olet palstan pahin trolli!
- Anonyymi
Niin kauan kun palstaa trollaava metsästyksen vastustaja jatkaa trollaamistaan siihen puutun. Keskustele normaalisti metsästyksestä äläkä anna trollin häiritä. Itse annan hänen hyökätä vain minun kimppuuni joka on hänen trollaamisestasn aina pois. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kun palstaa trollaava metsästyksen vastustaja jatkaa trollaamistaan siihen puutun. Keskustele normaalisti metsästyksestä äläkä anna trollin häiritä. Itse annan hänen hyökätä vain minun kimppuuni joka on hänen trollaamisestasn aina pois. 😂
20 vuotta mennyt ,ei mitään näkyvää et ole saanut aikaan .😥😥😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 vuotta mennyt ,ei mitään näkyvää et ole saanut aikaan .😥😥😥
Itseasiassa hyvinkin paljon niin yritykseni kuin harrastukseni osalta. 😂 Mitäs herra metsästyksen vastustaja? 20 vuotta ulinaa ilman mitään vaikutusta metsästykseen. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin olen jossain faceryhmässä. Ainahan ollut niin että mitä enemmän trollien viesteihin puutuu niin sitä enemmän trollit innostuu. Sitä hakevat että joku kommentoi ja siitä saavat kiksejä.
Tämä palsta on nykyään hullujen hiekkalaatikko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa hyvinkin paljon niin yritykseni kuin harrastukseni osalta. 😂 Mitäs herra metsästyksen vastustaja? 20 vuotta ulinaa ilman mitään vaikutusta metsästykseen. 🤭
Ei sulla mitään yritystä ole ,höpö höpö ,täyttä valhetta on helppo kehua suomi24 palstalla ,mutta totuus on jotakin muuta.😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla mitään yritystä ole ,höpö höpö ,täyttä valhetta on helppo kehua suomi24 palstalla ,mutta totuus on jotakin muuta.😡
😂 Melko katkeraa ulinaa jälleen metsästyksen vastustajalta. Onko joku sulta vienyt lapsena tikkarin ja kostat lapsuutesi traumoja metsästäjiä vihaamalla ja trollaamalla? 😂🤭Mutta tuo katkeruus siitä mitä muilla on ja itsellä ei ole onkin juuri tyypillistä vihervasemmistolaisille vastustajille. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin olen jossain faceryhmässä. Ainahan ollut niin että mitä enemmän trollien viesteihin puutuu niin sitä enemmän trollit innostuu. Sitä hakevat että joku kommentoi ja siitä saavat kiksejä.
Tämä palsta on nykyään hullujen hiekkalaatikko.On totta, että trollaamiseen ei saisi vastata ja se on juuri näille trolleille bensaa liekkeihin. Se miksi itse heille vastaan johtuu juuri siitä, että he yrittävät esiintyä täällä milloin metsästäjinä ja milloin missäkin identiteetissä, mutta yhteistä sille on pyrkimys saada metsästäjät näyttämään julkisissa keskusteluissa välinpitämättöminä ja rikollisinakin. Vaan oikoakseni satunnaislukijaa paljastan heidän toimintansa. Näkeehän tuon muutenkin. Heidän kommenttinsa ovat aina metsästäjistä tai metsästyksestä negatiivisen sävyn luomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Melko katkeraa ulinaa jälleen metsästyksen vastustajalta. Onko joku sulta vienyt lapsena tikkarin ja kostat lapsuutesi traumoja metsästäjiä vihaamalla ja trollaamalla? 😂🤭Mutta tuo katkeruus siitä mitä muilla on ja itsellä ei ole onkin juuri tyypillistä vihervasemmistolaisille vastustajille. 😂
Ei voi olla katkera sellaisesta mitä sulla ei ole siis yrityksestä ,puhut ihan huuhaata.🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On totta, että trollaamiseen ei saisi vastata ja se on juuri näille trolleille bensaa liekkeihin. Se miksi itse heille vastaan johtuu juuri siitä, että he yrittävät esiintyä täällä milloin metsästäjinä ja milloin missäkin identiteetissä, mutta yhteistä sille on pyrkimys saada metsästäjät näyttämään julkisissa keskusteluissa välinpitämättöminä ja rikollisinakin. Vaan oikoakseni satunnaislukijaa paljastan heidän toimintansa. Näkeehän tuon muutenkin. Heidän kommenttinsa ovat aina metsästäjistä tai metsästyksestä negatiivisen sävyn luomista.
Eikö tämä salametsästys jupakka ole rikolista toimintaa ,ilmeisesti haluat vain hys hys hys .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämä salametsästys jupakka ole rikolista toimintaa ,ilmeisesti haluat vain hys hys hys .
Ainahan tämä xD ollut noin ettei näistä metsästysrikoksista saa täällä kommentoida.
Suojelee metsästäjiä jotka tekee metsästystä rikoksia.
Aika outo metsästäjä kun hyväksyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla katkera sellaisesta mitä sulla ei ole siis yrityksestä ,puhut ihan huuhaata.🙄
No sinullahan sitten varmasti on väitteillesi jotain faktaa herra metsästyksen vastustaja vai onko se sinun "fakta" aina se sama eli vaikenet, kun kysyy liian kiusallisia todisteita metsästykseen ja kaikkeen muuhunkin liittyvistä valheistasi ja öyhötyksistäsi? 😂
Kokoajan vain enemmän todistat näillä kommenteillasi kuinka syvässä vihassa ja katkeruudessasi näitä metsästys ja metsästäjä vastaisia öyhötyksiäsi suollat. 😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan tämä xD ollut noin ettei näistä metsästysrikoksista saa täällä kommentoida.
Suojelee metsästäjiä jotka tekee metsästystä rikoksia.
Aika outo metsästäjä kun hyväksyy.Johtuisikohan ihan siitä, että ainoa asia mitä sinä metsästys vastaisuudessasi tänne suollat yksinomaan ja mitä olet öyhöttänyt on vain metsästysrikokset. 😂
Olet siis saman jankkaamisellasi vienyt pohjan koko aiheeseen eikä se näinollen anna aihetta enää edes keskustella. Pidät itse siitä huolen. Jos et saa uusia rikoksia mitä ilolla ja riemulla tänne suollat, niin sitten kaivelet vuosia vanhoja rikoksia. 😂
Mitä yhteistä on vihervasemmistolla ja metsästyksen vastustajalla muuta kuin ideologia ja sama poliittinen aate? No se, että kumpikin saa eniten iloa ja riemua elämäänsä kun tapahtuu metsästysrikos. Lienee siksi, koska oma aatteenne on myös yhteiskunta sekä laki ja asetus vastainen. 😂😂 - Anonyymi
Onko sairautta olla komppaamatta sun metsästys vastaisia öyhötyksiäsi herra metsästyksen vastustaja? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sairautta olla komppaamatta sun metsästys vastaisia öyhötyksiäsi herra metsästyksen vastustaja? 😂
Sinun kaverisi lapinlahdella ,on niin kusessa ,että keksivät mitä ihmeelisimpiä väitteitä ylen sivuilla lukee ,on niin raukkamaista porukkaa .😄😄😄😄
- Anonyymi
Metsästyksen jumalia😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kaverisi lapinlahdella ,on niin kusessa ,että keksivät mitä ihmeelisimpiä väitteitä ylen sivuilla lukee ,on niin raukkamaista porukkaa .😄😄😄😄
Se on heidän ongelmansa herra metsästyksen vastustaja. 😂 Sinun ongelmasi on uhkailusi minua kohtaan joka puidaan keväällä käräjillä.
Katsotaan sitten vieläkö aiot jatkaa päivittäistä metsästäjien trollaamistasi täällä herra metsästyksen vastustaja. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on heidän ongelmansa herra metsästyksen vastustaja. 😂 Sinun ongelmasi on uhkailusi minua kohtaan joka puidaan keväällä käräjillä.
Katsotaan sitten vieläkö aiot jatkaa päivittäistä metsästäjien trollaamistasi täällä herra metsästyksen vastustaja. 😂😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan sitten vieläkö aiot jatkaa päivittäistä metsästäjien trollaamistasi täällä herra metsästyksen vastustaja. 😂Anonyymiä vastaan uhkailu menee hieman niin kuin tyhjille seinille.
Äläkä nyt luule että tämän on kirjoittanut taas sama ja yksi henkilö jota vastaan täällä tappelet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eka kerran kävin lukemassa metsästyksen vastustajat-palstaa niin näyttää sille että riehut tuollakin palstalla.
Miksi et anna metsästyksen vastustajien kommentoida rauhassa omalla palstalla van tulet sinnekin trollaamaan.
- Anonyymi
Dx märisijä trolli ja metsästyksenvastustajat ovat ääripäitä ja voisivat poistua jonnekin mielenterveyttä käsitteleviin keskusteluihin. ME metsästäjät hakuamme eroon teistä.
- Anonyymi
Kommentoi päivittäisiä metsästys vastaisia trolleja komppaava metsästyksen vastustaja. 😂 Iskikö taas "esiinnyn metsästäjänä" vaihe päälle herra vastustaja tyypilliseen puolenyön trolli vaiheeseesi? 😂😂
- Anonyymi
Kirjoitit sitten rekisteröidyllä nimimerkilläsi vastustajiin ennen tätä tavanomaista anonyymitrolliasi. 🤭 Miksi et samalla nikillä trollaa metsästyspalstaa? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit sitten rekisteröidyllä nimimerkilläsi vastustajiin ennen tätä tavanomaista anonyymitrolliasi. 🤭 Miksi et samalla nikillä trollaa metsästyspalstaa? 😂
Kun tätä keskustelua seuraa sivusta niin vaikuttaa siltä että äskettäin tänne on siirtynyt joku muu trolli joka on oikeasti metsästyksen vastustaja
Viestien rakenne muuttui.
Itse olen oikeasti metsästäjä joka tein aloituksia metsästysrikoksista mutta pikkuhiljaa homma levisi käsiin trollien takia.
Paras olisi tietysti rekisteröityä ja tehdä aloitukset nimimerkin suojissa niin välttyy trollien hämmentämisiltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tätä keskustelua seuraa sivusta niin vaikuttaa siltä että äskettäin tänne on siirtynyt joku muu trolli joka on oikeasti metsästyksen vastustaja
Viestien rakenne muuttui.
Itse olen oikeasti metsästäjä joka tein aloituksia metsästysrikoksista mutta pikkuhiljaa homma levisi käsiin trollien takia.
Paras olisi tietysti rekisteröityä ja tehdä aloitukset nimimerkin suojissa niin välttyy trollien hämmentämisiltä.Miksi kirjoittaa metsästysrikoksista, kun se on juuri sitä millä nämä metsästyksen vastustajat saa lisää bensaa liekkeihin ja entistä enemmän mustamaalattua metsästäjiä. Metsästys kun on 99.9% ihan kaikkea muuta kuin rikollisuutta.
- Anonyymi
Kyllä menee puurot ja vellit sekaisin näissä viestiketjussa. Voi ristus!
Yksi kirjoittaa sitä ja palstan puolustaja vastaa, sitten tulee trolli joka kommentoi ja hurraa soppa on sekaisin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422266Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2362055- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151217
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271107- 741009
- 65973
- 70960