Ruotsi luopuu tuulivoimasta

Anonyymi-ap

Ruotsi luopuu tuulivoimasta sotilaallisista syistä. Haluammeko olla ensi-iskun kohde Kuhmoisissa?

11

425

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hölyn pölyn. Ruotsissa on sama kuin Suomessa, vain tietyillä alueilla tuulivoimalat haittaavat puolustusvoimien tutkia.

Hajautettu tuuli- ja aurinkovoima on paljon turvallisempi kuin ydinvoimala, jonka voi posauttaa rikki yhdellä hyvin tähdätyllä ohjuksella. Tuhannet tuuli- ja aurinkovoimalat vaativat tuhansia ohjusiskuja.

Sähköjärjestelmässä on haavoittuvampiakin kohteita. Vielä on paljon ihan vanhan ajan voimaloitakin ammuttavaksi. Että katsoppas siellä Kuhmoisissa ympärillesi, onko siellä vanhan ajan vesivoimaa, hakevoimaloita tms. kohteita.

• Anonyymi

Mieti sitä eroa, jos Venäjä tuhoaa Suomen tuulivoimalat verrattuna ydinvoimaloihin. Tuulivoimaloita on tuhansia, joten se romun ja jätteen määrä on aivan tajuton. Ydinvoimalat on nykyään tosi turvallisia ja laskeumat voi olla hyvin paikallisia.

• Anonyymi

Jos haluat olla turvassa, hanki taloosi maalämpö, aurinkopaneelit ja sähkövarasto johon varastoit ylijäämäsähkön.

Elisa myy sähkövarastoja, mutta valitettavasti vain Helsingin ja Tampereen seuduilla. Niiden sähköä voi myös myydä, kun sähkö on kallista, jolloin voi jopa päästä hieman voitolle. Muiden firmojen tarjoukset ovat vielä epävarmoja.

Suosittelen myös varaavaa uunia tai takkaa ja kunnon klapipinoa. Ulkogrilli tai retkikeitin on myös hyvä. Savu voi toki paljastaa sijaintisi...

Tuskin Putlerilla on erityisesti Kuhmoinen tähtäimessä.

• Anonyymi

Niin saisi luopua Suomikin mutta olihan sentään mahtava uutinen tuo tämänpäiväinen lehtitieto että Kuhmoinen luopuu ! Kyllä on niin hyvä mieli tästä että järki voitti !

• Anonyymi

Ja mikähän lehti on kyseessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikähän lehti on kyseessä?

Hesarissa oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hesarissa oli.

Mahtava homma ! On se vaan kotiseuturakkaus semmoinen voima että menee rahan edelle. On muitakin arvoja kuin raha ja se on Kuhmoisissa ymmärretty. Eipä pelaa bisnesmiehet meidän maaperällä. Hienoa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtava homma ! On se vaan kotiseuturakkaus semmoinen voima että menee rahan edelle. On muitakin arvoja kuin raha ja se on Kuhmoisissa ymmärretty. Eipä pelaa bisnesmiehet meidän maaperällä. Hienoa !

Piti rauhoittua kun vaalit edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hesarissa oli.

Kuka vielä tänä päivänä uskoo Hamasin Sanomiin ?

• Anonyymi

Jos Valtteri vahvistaa, niin sitten totta, muutoin höpölöpöä.

• Anonyymi

Valtteri vahvistaa vain egoaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6604
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4492
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3168
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1359
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1283
    Aihe