Onko lapinukko pyydystänyt rihmoilla riekkoja?
Minulle tuo aivan outo pyydystystapa. Olen nähnyt vain teeveessä kun Lapin metsästäjät pyytää riekkoja rihmoilla.
Rihmoilla riekkoja
1
108
Vastaukset
- Anonyymi
Joo olen pyytänyt paljonkin. Isävainaa eli nuoruutensa ansapyynnillä ja opetti minutkin pyytämään. Hyvät johdin aidat koivun vesoista ja aukkojen kohalle ansalanka. Isälläni oli saksalaista miinalankaa, joka oli kirkasta ja ohuempaa kuin se meidän miinalanka. Oli vaihtokaupassa sota aikana sakemanneilta saanut ja miinoja purkiessa sotien jälkeen. Hyvin menee muutkin maalinnut ansoihin varsinkin sulanmaan aikaan. Kuin ihmeenkaupalla tavaroihini ilmestyi parivuotta sitten rullallinen tuota lankaa. Parhaana päivänä kymmeniä riekkoja oli ansoissa. Hyvä oppi jos ajat huononee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693