Onko lapinukko pyydystänyt rihmoilla riekkoja?
Minulle tuo aivan outo pyydystystapa. Olen nähnyt vain teeveessä kun Lapin metsästäjät pyytää riekkoja rihmoilla.
Rihmoilla riekkoja
1
212
Vastaukset 1
- Anonyymi
Joo olen pyytänyt paljonkin. Isävainaa eli nuoruutensa ansapyynnillä ja opetti minutkin pyytämään. Hyvät johdin aidat koivun vesoista ja aukkojen kohalle ansalanka. Isälläni oli saksalaista miinalankaa, joka oli kirkasta ja ohuempaa kuin se meidän miinalanka. Oli vaihtokaupassa sota aikana sakemanneilta saanut ja miinoja purkiessa sotien jälkeen. Hyvin menee muutkin maalinnut ansoihin varsinkin sulanmaan aikaan. Kuin ihmeenkaupalla tavaroihini ilmestyi parivuotta sitten rullallinen tuota lankaa. Parhaana päivänä kymmeniä riekkoja oli ansoissa. Hyvä oppi jos ajat huononee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3681423- 63936
- 116895
- 83880
- 63840
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112554