kysymys kuinka paljon käyttee museoissa vuoden aikana

Anonyymi-ap

mulla tulee käyntejä yli 30 kertaa saa nähä saako tänä vuonna sen 40 tai yli
viim vuonna tuli käytyä musoissa ainakin 37 kertaa eli lähellä oli se 40 kertaa jos tänä vuonna sais käytyä vähintään tuon saman verrankuin viime vuonna tykkään käydä museoissa

kesällä tampere siellä tulen käymään musoissa sillä reissulla monessa museossa
kuten muumimuseo ja poliisimuseo ja vakoilumuseo sekä muissa museoissa mitä siellä

5

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tais vuonna 2024 tulla käyntejä 36
      museokorttikin on hyvä hankinta jos tykkää käydä museoissa suomessa

• Anonyymi

käyn joka vuosi 24---60 kertaa eli tulee kyllä käytyä

• Anonyymi

mulla tuli museokortti museoissa
      vuonna 2024 tuli käytyä 37
      vuonna 2023 tuli käytyä 30
      vuonna 2022 tuli käytyä 32
      vuonna 2021 tuli käytyä 37
      vuonna 2020 tuli käytyä 18
      vuonna 2019 tuli käytyä 19

eli voi sano että tulee 20---40 kertaa käytyä museoissa eipä vielä ole yhtenäkään vuonna menny tuo 40 yli käynneissä jospa jonakin vuonna tulis käytyä yli sen 40 kertaa kun täällä missä asun ei ole montaa museota pitää miettä missä päin suomea kävis ensi vuonna ja siellä kävis museoissa museokortti on hyvä hankinta (toivottavasti ne ei nosta enään sen hintaa muuten menee kohta sen kortin hyöty ) saas nähä kuinka monta tänä vuonna tuli käyntejä ja kuinka monta kertaa tulee ensi vuonna

• Anonyymi

vai sillä lailla olisit vaan laittanu että 18--40 kertaa tulee käytyä museoissa

mä en oo laskenu käyntejä tulee mitä tulee esim jos asuu helsinkissä niin on siellä paljon museoita olisko noin 40 ja muissakin isoissa kauungeissa on monta museota kuinkahon monta museota koko suomessa on

• Anonyymi

miekin tykkään käydä museoissa ja museokohteissa
      syksyllä vuonna 2026 avataan oulussa taas se tietomaa entiiää pysyykö tuo vanha nimi vai tuleeko tilalle uusi jos tulee uusi niin ok mut mulle se on aina tietomaa nimellä silti ellei uusi nimi ole yhtä hyvä harmikun ei ole tarkempaa tietoa avamiisesta kuin että syksyllä 2026 avataan eli on ollu käytössä 35 vuotta avattiin tietomaa ekan kerran vuonna 1988 mut kun on nyt ollu useman vuoden se remotti niin siksi se ei ole ollu kuin 35 vuotta kun remotti on valmis (eikä 38)
      toivottavasti siellä on myös jatkossa tila missä ne näyttää niitä tieteis elokuvia jos ei ole niin ei voi mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45359
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1639
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe