mulla tulee käyntejä yli 30 kertaa saa nähä saako tänä vuonna sen 40 tai yli
viim vuonna tuli käytyä musoissa ainakin 37 kertaa eli lähellä oli se 40 kertaa jos tänä vuonna sais käytyä vähintään tuon saman verrankuin viime vuonna tykkään käydä museoissa
kesällä tampere siellä tulen käymään musoissa sillä reissulla monessa museossa
kuten muumimuseo ja poliisimuseo ja vakoilumuseo sekä muissa museoissa mitä siellä
kysymys kuinka paljon käyttee museoissa vuoden aikana
Anonyymi-ap
2
162
Vastaukset
- Anonyymi
tais vuonna 2024 tulla käyntejä 36
museokorttikin on hyvä hankinta jos tykkää käydä museoissa suomessa - Anonyymi
käyn joka vuosi 24---60 kertaa eli tulee kyllä käytyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1121666
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123967
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800