Mikä on pahin rangaistus, jonka olette saaneet vanhemmiltanne ja mistä syystä?
Pahin rangaistus?
6
360
Vastaukset
- Anonyymi
Pahin on ollut se kun ei ole tullut mitään rangaistusta. Vaikka tiesi että olisi jonkin ansainnut niin vanhemmat vain jotenkin sivuuttivat asian. Ehkä olivat pettyneitä ehkä taas eivät välittäneet.
- Anonyymi
Kerran myöhästyin perjantaina kotiintuloajasta ja haisin vähän oluelle. Rangaistus, en päässyt kahteen vuoteen viikonloppuna ulos. Jos vanhemmat olivat poissa kotoa, minut lukittiin omaan huoneeseeni.
- Anonyymi
Riehuin ja sain isältäni remmiä
- Anonyymi
Jos nyt nuhtelut unohdetaan (oli nekin epämukavia) niin ensimmäinen fyysinen rangaistus tuli kun olin tullut liian monta kertaa myöhässä kotiin. Meillä kun oli kotiintuloajat. Aina uhattiin että tulee vitsaa jos en tule ajoissa. Sitten oli se ensimmäinen kerta kerta kun äidillä oli risukimppu odottama ja piti ottaa paljaalle pyllylle. Tästä seurasi se että jatkossa tuli vitsaa aika herkästi. Ei tarvinnut olla kovin kummoista asiaa kun piti käydä hakemassa vitsa. Ysiluokalla olin kaverini kanssa kaupassa ja hän jäi kiinni pöllimisestä. Olin täysin syytön asiaan mutta tieto asiasta kulkeutui myös meille. Kun äitini kuuli asiasta niin hän löi minua paljaalle pepulle vyöllä niin monta kertaa että itkin ja rukoilin lopettamaan. Peppuni oli mustelmilla ja täysin syyttä. Kyllä olisin ottanut kyseisen selkäsaunan jos olisin ollut syyllinen. Pahin on se minkä saa syyttään.
- Anonyymi
Risua tuli monta kertaa. Jos sai oikein kunnolla niin pyllyä kirveli monta päivää. Muutaman kerran tuli remmiä kunnolla ja kun pylly oli mustelmilla niin eipä tehnyt mieli istua moneen päivään. Nöyryyttävää oli kun ruokapöydässä oli laitettu tyyny tuolille jolloin kaikille oli selvää että oli saanut selkään.
- Anonyymi
Pahin oli se kun käytiin kaverien kanssa omenavarkaissa joskus 14v vanhoina. Oltaisiin voitu juosta karkuun mutta me arvattiin että meidät oli tunnistettu. Oli pakko palata ja vuorotellen käytiin talossa sisällä ottamassa selkään ja kunnolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107