Tapahtumasta on jo liki 10v aikaa, mutta aina sitä tulee muisteltua. Oli loppukesän vielä lämmin yö kun kävelin yksin sivukadulla Tampereella, vastaan tuli vanhempi mies, n.+70v, itse olin 48v.
Pysähdyimme juttelemaan tuon kivan oloisen miehen kanssa ja aika pian kourimme toistemme kaluja housun läpi samalla suudellen. Mies kävi polvilleen jalkakäytävälle ja kaivoi kaluni esiin ja alkoi imuttelemaan sitä, olin todella kiimassa, paikan julkisuus sai kiiman huippuunsa, oli ihan sama vaikka viereisessä kerrostalossa olisi joka asukas ollut ikkunassa.
Mies imi ja nuoli tosi hyvin ja laukesin suuhunsa melko nopeasti. Suutelimme vielä sperman maistuessa huulilla.
Jatkoimme matkaa suuntiimme, vähän harmitti kun minulla oli jo kiire, olisin voinut antaa tuolle kivalle miehelle vielä persettäni jossain hieman rauhallisemmassa paikassa.
Btmmies58
Yöllinen kohtaaminen
Anonyymi-ap
0
2364
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307666
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455130- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗311934- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1501403