Minkä ikäinen on ollut vanhin seksikumppanisi?itseäni himottaisi edes katsella yli 70 vuotiaan runkkausta, toki mieluusti häntä myös runkkaisin ja sormettaisin.
Itsekin jo yli 40 mittarissa, ja tämä mielihalu herännyt vasta lähivuosina.
Mikähän olisi paras paikka löytää tällainen vanha ja irstas setä?
Vanhemman miehen kanssa
11
1466
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile palstalla viihtyvää Maraa (sackboy123), tosin saatat olla liian vanha hänen makuunsa.
- Anonyymi
Kyllä vanhemman miehen kanssa kelpaa lempiä. Heillä iän tuomaa näkemystä, kokemusta ja varmuutta puuhailla vaikka vähemmän kokeneen kanssa ja opastaa poika rakkauden saloihin kiirettä. Lisäksi he ymmärtävät että oma nautinto ei välttämässä ole aina pelkkä pääasia vaan myös ottamalla huomioon toinen saadaan jaettu nautinto. M50
suosittelen homosauna Con Hombres siellä meitä on
- Anonyymi
Rauhaisa paikka mielummin kuin yleinen sauna on minun mieleeni enemmän m50
- Anonyymi
Cin Hombressa on hyvä tutustua. Ja pääseehän siellä sitten komppiinkin missä voi sitten ihan rauhassa hommailla.
- Anonyymi
Vanhainkodissa on paljon vanhuksia. Tosin luulen että ne kaikki on impoja.
- Anonyymi
Olin 19 v ja mies jotain ehkä.50 v annoin naida sen autossa takapenkillä.
- Anonyymi
Taitaa monella vanhuksella on haluja enemmän kuin kykyjä. Nuorena poikana tarjouduin yhdelle vanhalle miehelle, niin eihän siitä tullut mitään.
- Anonyymi00010
Itse olin 20v kun baarista lähdin vanhan miehen mukaan, hän oli noin 70v.
Hänen kotonaan menimme suihkuun ja hän saippuoi minut ja halaili sekä hyväili.
Sängyssä sitten hän työntyi takaapäin peppuuni ilman kumia. Minä sain orkun hieman aikaisemmin ja hän heti perään. Sain spermat peppuuni. Nukuimme alasti vierekkäin ja aamulla toinen pano joka kesti pidempään ja siihen kuului suihin ottoa molemmin puolin- Anonyymi00012
Vanhan miehen kanssa on aivan mahtava olla ku ne ymmärrät ä nuoria ja halua kokeilla kaikkiea molemmin puolin sitä tykkään itsekin
- Anonyymi00011
Te ruotsinsuomalaiset olette kuin suomenruotsalaiset tosiaan. Häipykäö ajoissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701469
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311079- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html165766- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531