Minkä ikäinen on ollut vanhin seksikumppanisi?itseäni himottaisi edes katsella yli 70 vuotiaan runkkausta, toki mieluusti häntä myös runkkaisin ja sormettaisin.
Itsekin jo yli 40 mittarissa, ja tämä mielihalu herännyt vasta lähivuosina.
Mikähän olisi paras paikka löytää tällainen vanha ja irstas setä?
Vanhemman miehen kanssa
11
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile palstalla viihtyvää Maraa (sackboy123), tosin saatat olla liian vanha hänen makuunsa.
- Anonyymi
Kyllä vanhemman miehen kanssa kelpaa lempiä. Heillä iän tuomaa näkemystä, kokemusta ja varmuutta puuhailla vaikka vähemmän kokeneen kanssa ja opastaa poika rakkauden saloihin kiirettä. Lisäksi he ymmärtävät että oma nautinto ei välttämässä ole aina pelkkä pääasia vaan myös ottamalla huomioon toinen saadaan jaettu nautinto. M50
suosittelen homosauna Con Hombres siellä meitä on
- Anonyymi
Rauhaisa paikka mielummin kuin yleinen sauna on minun mieleeni enemmän m50
- Anonyymi
Cin Hombressa on hyvä tutustua. Ja pääseehän siellä sitten komppiinkin missä voi sitten ihan rauhassa hommailla.
- Anonyymi
Vanhainkodissa on paljon vanhuksia. Tosin luulen että ne kaikki on impoja.
- Anonyymi
Olin 19 v ja mies jotain ehkä.50 v annoin naida sen autossa takapenkillä.
- Anonyymi
Taitaa monella vanhuksella on haluja enemmän kuin kykyjä. Nuorena poikana tarjouduin yhdelle vanhalle miehelle, niin eihän siitä tullut mitään.
- Anonyymi00010
Itse olin 20v kun baarista lähdin vanhan miehen mukaan, hän oli noin 70v.
Hänen kotonaan menimme suihkuun ja hän saippuoi minut ja halaili sekä hyväili.
Sängyssä sitten hän työntyi takaapäin peppuuni ilman kumia. Minä sain orkun hieman aikaisemmin ja hän heti perään. Sain spermat peppuuni. Nukuimme alasti vierekkäin ja aamulla toinen pano joka kesti pidempään ja siihen kuului suihin ottoa molemmin puolin- Anonyymi00012
Vanhan miehen kanssa on aivan mahtava olla ku ne ymmärrät ä nuoria ja halua kokeilla kaikkiea molemmin puolin sitä tykkään itsekin
- Anonyymi00011
Te ruotsinsuomalaiset olette kuin suomenruotsalaiset tosiaan. Häipykäö ajoissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207081Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1194847L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634116TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143414Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7072171Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2501567- 671415
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581398Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221196