Minkä ikäinen on ollut vanhin seksikumppanisi?itseäni himottaisi edes katsella yli 70 vuotiaan runkkausta, toki mieluusti häntä myös runkkaisin ja sormettaisin.
Itsekin jo yli 40 mittarissa, ja tämä mielihalu herännyt vasta lähivuosina.
Mikähän olisi paras paikka löytää tällainen vanha ja irstas setä?
Vanhemman miehen kanssa
11
1409
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile palstalla viihtyvää Maraa (sackboy123), tosin saatat olla liian vanha hänen makuunsa.
- Anonyymi
Kyllä vanhemman miehen kanssa kelpaa lempiä. Heillä iän tuomaa näkemystä, kokemusta ja varmuutta puuhailla vaikka vähemmän kokeneen kanssa ja opastaa poika rakkauden saloihin kiirettä. Lisäksi he ymmärtävät että oma nautinto ei välttämässä ole aina pelkkä pääasia vaan myös ottamalla huomioon toinen saadaan jaettu nautinto. M50
suosittelen homosauna Con Hombres siellä meitä on
- Anonyymi
Rauhaisa paikka mielummin kuin yleinen sauna on minun mieleeni enemmän m50
- Anonyymi
Cin Hombressa on hyvä tutustua. Ja pääseehän siellä sitten komppiinkin missä voi sitten ihan rauhassa hommailla.
- Anonyymi
Vanhainkodissa on paljon vanhuksia. Tosin luulen että ne kaikki on impoja.
- Anonyymi
Olin 19 v ja mies jotain ehkä.50 v annoin naida sen autossa takapenkillä.
- Anonyymi
Taitaa monella vanhuksella on haluja enemmän kuin kykyjä. Nuorena poikana tarjouduin yhdelle vanhalle miehelle, niin eihän siitä tullut mitään.
- Anonyymi00010
Itse olin 20v kun baarista lähdin vanhan miehen mukaan, hän oli noin 70v.
Hänen kotonaan menimme suihkuun ja hän saippuoi minut ja halaili sekä hyväili.
Sängyssä sitten hän työntyi takaapäin peppuuni ilman kumia. Minä sain orkun hieman aikaisemmin ja hän heti perään. Sain spermat peppuuni. Nukuimme alasti vierekkäin ja aamulla toinen pano joka kesti pidempään ja siihen kuului suihin ottoa molemmin puolin- Anonyymi00012
Vanhan miehen kanssa on aivan mahtava olla ku ne ymmärrät ä nuoria ja halua kokeilla kaikkiea molemmin puolin sitä tykkään itsekin
- Anonyymi00011
Te ruotsinsuomalaiset olette kuin suomenruotsalaiset tosiaan. Häipykäö ajoissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy92102Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1281598Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201225Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82131148Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861104Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661045Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.96872Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70832- 78797
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös44692