Vanhemman miehen kanssa

Anonyymi-ap

Minkä ikäinen on ollut vanhin seksikumppanisi?itseäni himottaisi edes katsella yli 70 vuotiaan runkkausta, toki mieluusti häntä myös runkkaisin ja sormettaisin.
Itsekin jo yli 40 mittarissa, ja tämä mielihalu herännyt vasta lähivuosina.
Mikähän olisi paras paikka löytää tällainen vanha ja irstas setä?

11

1466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokeile palstalla viihtyvää Maraa (sackboy123), tosin saatat olla liian vanha hänen makuunsa.

    • Anonyymi

      Kyllä vanhemman miehen kanssa kelpaa lempiä. Heillä iän tuomaa näkemystä, kokemusta ja varmuutta puuhailla vaikka vähemmän kokeneen kanssa ja opastaa poika rakkauden saloihin kiirettä. Lisäksi he ymmärtävät että oma nautinto ei välttämässä ole aina pelkkä pääasia vaan myös ottamalla huomioon toinen saadaan jaettu nautinto. M50

    • suosittelen homosauna Con Hombres siellä meitä on

    • Anonyymi

      Rauhaisa paikka mielummin kuin yleinen sauna on minun mieleeni enemmän m50

    • Anonyymi

      Cin Hombressa on hyvä tutustua. Ja pääseehän siellä sitten komppiinkin missä voi sitten ihan rauhassa hommailla.

    • Anonyymi

      Vanhainkodissa on paljon vanhuksia. Tosin luulen että ne kaikki on impoja.

    • Anonyymi

      Olin 19 v ja mies jotain ehkä.50 v annoin naida sen autossa takapenkillä.

    • Anonyymi

      Taitaa monella vanhuksella on haluja enemmän kuin kykyjä. Nuorena poikana tarjouduin yhdelle vanhalle miehelle, niin eihän siitä tullut mitään.

    • Anonyymi00010

      Itse olin 20v kun baarista lähdin vanhan miehen mukaan, hän oli noin 70v.
      Hänen kotonaan menimme suihkuun ja hän saippuoi minut ja halaili sekä hyväili.
      Sängyssä sitten hän työntyi takaapäin peppuuni ilman kumia. Minä sain orkun hieman aikaisemmin ja hän heti perään. Sain spermat peppuuni. Nukuimme alasti vierekkäin ja aamulla toinen pano joka kesti pidempään ja siihen kuului suihin ottoa molemmin puolin

      • Anonyymi00012

        Vanhan miehen kanssa on aivan mahtava olla ku ne ymmärrät ä nuoria ja halua kokeilla kaikkiea molemmin puolin sitä tykkään itsekin


    • Anonyymi00011

      Te ruotsinsuomalaiset olette kuin suomenruotsalaiset tosiaan. Häipykäö ajoissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1079
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      165
      766
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe