Minkä ikäinen on ollut vanhin seksikumppanisi?itseäni himottaisi edes katsella yli 70 vuotiaan runkkausta, toki mieluusti häntä myös runkkaisin ja sormettaisin.
Itsekin jo yli 40 mittarissa, ja tämä mielihalu herännyt vasta lähivuosina.
Mikähän olisi paras paikka löytää tällainen vanha ja irstas setä?
Vanhemman miehen kanssa
8
656
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile palstalla viihtyvää Maraa (sackboy123), tosin saatat olla liian vanha hänen makuunsa.
- Anonyymi
Kyllä vanhemman miehen kanssa kelpaa lempiä. Heillä iän tuomaa näkemystä, kokemusta ja varmuutta puuhailla vaikka vähemmän kokeneen kanssa ja opastaa poika rakkauden saloihin kiirettä. Lisäksi he ymmärtävät että oma nautinto ei välttämässä ole aina pelkkä pääasia vaan myös ottamalla huomioon toinen saadaan jaettu nautinto. M50
suosittelen homosauna Con Hombres siellä meitä on
- Anonyymi
Rauhaisa paikka mielummin kuin yleinen sauna on minun mieleeni enemmän m50
- Anonyymi
Cin Hombressa on hyvä tutustua. Ja pääseehän siellä sitten komppiinkin missä voi sitten ihan rauhassa hommailla.
- Anonyymi
Vanhainkodissa on paljon vanhuksia. Tosin luulen että ne kaikki on impoja.
- Anonyymi
Olin 19 v ja mies jotain ehkä.50 v annoin naida sen autossa takapenkillä.
- Anonyymi
Taitaa monella vanhuksella on haluja enemmän kuin kykyjä. Nuorena poikana tarjouduin yhdelle vanhalle miehelle, niin eihän siitä tullut mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017413
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794924- 794809
- 1324228
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83008- 522649
- 402551
- 472196
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102191Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211820