Marttojen veto

Anonyymi-ap

Mitä mieltä ootte Marttojen tempauksesta ruveta puolustamaan lihansyöntikieltoa . Itse nään että heiltä on suorastaan pyhäinhäväistystä

23

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marata vain omissa tilaisuuksissaan sitä tekee.

• Anonyymi

Ne syö kuitenki itte lihaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten. Se ei ollutkaan se pointti, vaan pointti oli heidän omat tilaisuudet, kuten hallituksen kokoukset ja henkilöstötilaisuudet. Jos kotona syövät lihaa, niin sitten syövät.

• Anonyymi

Kyllä se periaate tulee esiin .

• Anonyymi

Matat eivät kiellä lihan syöntiä keneltäkään muulta. Marttaliitto jättää liharuoan pois liiton omista tilaisuuksista. Marttojen ruuan ja kodinhoidon johtava asiantuntija Niina Silander painottaa, että päätös koskee vain liiton omia tapahtumia, kuten hallituksen kokouksia ja henkilöstötilaisuuksia. Se ei sido Marttapiirejä tai -yhdistyksiä.

• Anonyymi

Juuri niin.

• Anonyymi

Painostuksen alla tekevät. Rahahanat olisi laitettu muuten kiinni.

• Anonyymi

Marttajärjestö saa valtionavustusta opetus- ja kulttuuriministeriöltä kotitalousneuvontaan. Neuvonnan ja muun varsinaisen toiminnan rahoitus koostuu pääosin piirien toteuttamien kurssien ja koulutusten sekä mm. retkien ja tapahtumien tuotoista.Lisäksi toimintaa rahoitetaan jäsenmaksuilla.

https://www.martat.fi/organisaatio/rahoitus/

• Anonyymi

En vain itse voi taipua sellaiseen mikä sotii omia tapojani vastaan . En ikinä olisi arvannut kuinka kauas ja alas martat meni

• Anonyymi

Minä jos olisin martta niin en kehtaisi kotoa lähteä kun niin hävettäisi

• Anonyymi

Ei kaikki Martat ole samaa mieltä tuosta.

• Anonyymi

Martoille Hesassa kelpaa kyllä ulkomailla tuotettu soija. Kun vain ei tulisi Etelä-Amerikan entisiltä sademetsäalueilta, jotka on muutettu pelloiksi. Onkohan se vielä kaiken lisäksi geenimuunneltua.
      Kaksinaismoraali vallitsee martoissa.
      Eikö nyt tässä maailman tilanteessa pitäisi keskittyä suomalaiseen ruokaan, ettei tulevaisuudessa tarvitse kärsiä nälkää.

• Anonyymi

Aina Martat ovat Lehmiä puolustaneet.Tämän näkee perussuomalaisten väkiluvussakin,lehmät eivät tule enää kantaviksi.täytyy ottaa apuja pakolaisista.
      Lapsiluku pysyy yhdessä sekin yksinhuoltajista.Kotimaisuudesta ei ole tietokaan.Nämäkään eivät osaa kutoa edes villasukkia.

• Anonyymi

En ollut kuullut, mutta hieno juttu. Palataan takaisin perus-Suomalaiseen perinteeseen, jossa lihaa syötiin jouluna ja ehkä pari kertaa muina pyhinä jos metsästysonni salli.

Keskiverto Suomalaisen ruokavaliossa on noin 90% liikaa lihaa, joka näkyy väistämättä terveydessä ja jaksamisessa.

• Anonyymi

Silloin myös kuoltiin nuorempina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin myös kuoltiin nuorempina.

Kyllä, jos lasketaan mukaan alle kymmenvuotiaat jotka kuolivat tauteihin joita vastaan nykyään on rokotukset, ynnä muuhun vastaavaan.

Jos täyteen ikään selvisi niin todennäköisesti eli vanhaksi — lukuunottamatta sotia, onnettomuuksia, yms.

Eli ruokavaliosta tuo ei johtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, jos lasketaan mukaan alle kymmenvuotiaat jotka kuolivat tauteihin joita vastaan nykyään on rokotukset, ynnä muuhun vastaavaan.

Jos täyteen ikään selvisi niin todennäköisesti eli vanhaksi — lukuunottamatta sotia, onnettomuuksia, yms.

Eli ruokavaliosta tuo ei johtunut.

Kyllä nimenomaan aikuiset kuolivat verisuonitauteihin, liian rasvaisen ruokavalion takia, Tutustu Pekka Puskan tutkimukseen.

• Anonyymi

Maailmassa on keksitty KORONA PIIKIT.joita pisteltiin sodan aikana Suomessakin.
      Kuolleisuus tuli valtava,niin nuoriin kuin vanhuksiinkin,hoitopaikat jopa suljettiin omaisilta,ikkunan takaa sai käydä katsomassa.Nämä jotka jättivät piikit ottamatta
      säilyivät,suvustamme pois meni näitä piikin ottajia niin nuoria kuin vanhempiakin.
      jotenkin näyttää siltä että kolmen piikin ottajat saatavat selviytyä.
      Äänestä /Alue /Kunatavaaleissa.

• Anonyymi

Mitä sdekoilua.

• Anonyymi

Jeesustelua.

• Anonyymi

Isäni syntynyt 20 luvulla ja monta sisarusta . Kaikki ovat eläneet yli 90 vuotiaiksi . Läskikastiketta ja leipää ja juureksia ja marjoja söivät . Ei sokeria ja vehnäsiä muuta kuin ehkä sunnuntaisin .

• Anonyymi

Sillä lailla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1068
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1040
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      160
      966
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      781
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      715
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      714
    Aihe