...nimittäin tämän isännän maiden kautta kulkeminen tai niillä liikkuminen metsästystarkoituksessa.
Olen ollut pöyristynyt siitä, kuinka paljon ymmärtäjiä salametsästäjillä näyttää olevan ns. "kunnollistenkin" metsästäjien keskuudessa.
Jatkossa hirviseuralaiset saavat kiltisti kiertää alueen autoillaan. Tulee kivaa rytmiä:)
Nyt loppui...
26
206
Vastaukset
- Anonyymi
Niin..mistäpä sitä tietää kuka on epärehellinen kun salassa toimivat.
- Anonyymi
Lukkopuomit ehdottomasti pystytettävä.
Me metsästyksen vastustajat, eläin- ja luonnonsuojelijat tuodaan puomeihin varmistuksiksi lisäksi omat lukkomme niin varmasti loppuu salametsästys.- Anonyymi
Kyllä hirviä pitää metsästää jne....Ongelmana on rikollinen toiminta jota helpottaa nykytekniikan tuoma helppous myös salametsästykseen. Kaiken pahan alku ja juuri on tutkapaikannin joka on houkutellut esim hirvien salametsästykseen ja myös suurpetojen salametsästykseen. Salametsästäjän tarvitsee vain käydä pienellä ajelulla ja mennä ampumaan auton vierestä saalis, jota on koiran ajamana seurannut puhelimen näytöltä. Helppoa kuin olla voi. Vanhana erästäjänä sanoisinkin, että tutkien kielto parantaisi tilannetta huomattavasti, sillä suurten riistaeläinten pyytäminen ilman nykytekniikkaa vaatii taitoa ja erinomaista kuntoa.
- Anonyymi
Jos metsäteille on saatu valtion avustusta niin lukkopuomia ei saa laittaa mutta jos oman maan läpi menee tie niin sen luulis saavan sulkea puomeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hirviä pitää metsästää jne....Ongelmana on rikollinen toiminta jota helpottaa nykytekniikan tuoma helppous myös salametsästykseen. Kaiken pahan alku ja juuri on tutkapaikannin joka on houkutellut esim hirvien salametsästykseen ja myös suurpetojen salametsästykseen. Salametsästäjän tarvitsee vain käydä pienellä ajelulla ja mennä ampumaan auton vierestä saalis, jota on koiran ajamana seurannut puhelimen näytöltä. Helppoa kuin olla voi. Vanhana erästäjänä sanoisinkin, että tutkien kielto parantaisi tilannetta huomattavasti, sillä suurten riistaeläinten pyytäminen ilman nykytekniikkaa vaatii taitoa ja erinomaista kuntoa.
Ei tarvitse käyttää nykytekniikkaa, huonosti on valvottu syrjäkylien metsästysseurojen ja yksittäisten metsästäjien toiminta.
Tuskin koskaan käy poliisit tarkistamassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata enää antaa maitaan metsästys seuralle hirvimiehet pilaavat koko touhun .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata enää antaa maitaan metsästys seuralle hirvimiehet pilaavat koko touhun .
Sehän ei ole teidän maattomien metsästyksen vastustajien ongelma. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kukkapurkeissa maata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on oma tontti hautuusmaalla ja jopa jo maksettu ,tuli alennusta.
- Anonyymi
Lisätään vielä trollauskomenttiini:
Me marjastajat, sienestäjät, pyöräilijät ja kaikki luonnssa liikkuvat, myös me metsästäjät, tuomme varmistuslukot puomeihin.
Isäntä voi sitten kulkiessaan rälläköidä puominsa auki .
Olen myös isäntä ja rälläkkää löytyy.
- Anonyymi
Jaaha. Herra maaton metsästyksen vastustaja aloitti jälleen tämän perinteisen "otin maani pois" öyhötyksensä jota komppaa itsensä kanssa käydyin keskusteluin. 😂😂
Säälittävyyden huippu. 🤭- Anonyymi
Psyykeeni pian romahtaa Niuva kutsuu jälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psyykeeni pian romahtaa Niuva kutsuu jälleen.
Joo on lähdettävä ostamaan köyttä ei tätä jaksa enää.🥵🥵🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on lähdettävä ostamaan köyttä ei tätä jaksa enää.🥵🥵🥵
Kannattaako siis lopettaa metsästys palstan trollaaminen, kun hajoitat itseäsi jatkuvalla vihaamisellasi lisää. xD
- Anonyymi
Sillä erotuksella herra metsästyksen vastustaja, että minä en vihaa ketään enkä käytä aikaani sellaisilla palstoilla mikä ei minulle kuulu. xD
Sinä vihaat metsästäjiä ja kaikenlisäksi vietät kaikki aikasi metsästys palstalla trollaamassa. Olisiko siis aika vetää johtopäätös henkisestä tasostasi, sillä kukaan täsyjärkinen ei käytä kaikkea aikaa elämästään vihaamansa asian puimiseen netissä 24/7. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako siis lopettaa metsästys palstan trollaaminen, kun hajoitat itseäsi jatkuvalla vihaamisellasi lisää. xD
Nämä on normaalia keskustelua, kuvittelet ne trollaukseksi.
Jos olisi trollausta niin mode olisi poistanut viestit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä erotuksella herra metsästyksen vastustaja, että minä en vihaa ketään enkä käytä aikaani sellaisilla palstoilla mikä ei minulle kuulu. xD
Sinä vihaat metsästäjiä ja kaikenlisäksi vietät kaikki aikasi metsästys palstalla trollaamassa. Olisiko siis aika vetää johtopäätös henkisestä tasostasi, sillä kukaan täsyjärkinen ei käytä kaikkea aikaa elämästään vihaamansa asian puimiseen netissä 24/7.Mistä tiedät että joku anonyymi vihaa metsästäjiä?
Minusta tuo on aiheeton väittämä. Solvaat täällä toisia ihmisiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken sinä uskot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että joku anonyymi vihaa metsästäjiä?
Minusta tuo on aiheeton väittämä. Solvaat täällä toisia ihmisiäJos mustamaalaa jatkuvasti metsästäjiä, niin ei paljon vaihtoehtoja ole. 😂
- Anonyymi
Ei tarvitse puomeja viritellä. Muutama sopivasti sijoiteltu riistakamera lähettää tarpeen mukaan raaliaikaista kuvaa mailla hiippailijoista.
- Anonyymi
Kävellen, polkupyörällä tai ratsastaen jos liikkuu niin ei voi estää.
Siinä ei auta puomit eikä riistakamerat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävellen, polkupyörällä tai ratsastaen jos liikkuu niin ei voi estää.
Siinä ei auta puomit eikä riistakameratKukaan ei ole estämässä liikkumista. Se on jokamiehenoikeus. Metsästäminen (myös siirtyminen toisen omistaman maan halki) ei sellainen ole, vaan edellyttää monenlaisia lupia, mm. maanomistajalta.
- Anonyymi
hyvä juttu aloittajalta! olen tuota minäkin joskus harkinnut ja taitaa tulla toteutumaan minunkin osalta ihan lähiaikoina
- Anonyymi
Päätit sitten jälleen vastata omaan metsästys vastaiseen öyhötykseesi herra metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Itse olen suunnitellut aitaa maitteni 89 ha , ettei koirat pääse yli, mutta hirvethän kyllä loikkaa ylitse. Saisi pyytää riistapellolta rauhassa valikoiden hirvet ja koirat ei ajaisi pois.
- Anonyymi
Huumoripalsta näköjänsä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424253
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971979Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911605- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771432- 2501285
- 2761153
- 771152