Ikääntynyt nainen.
Saatko olla rauhassa
21
451
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, saan! Varsinkin, kun tukka vasta kasvaa syöpäkuurien jäkeen ja rollaattoria käytän aivoinfarktin jälkeen.
Tosin miespuolisen kävelyttäjäni kanssa kun liikun, niin naispuoliset kateellisina katselevat, kun luulevat varmaan, että kimpassa olemme. Hän on vaan vanha työkaverini kolmenkymmenenvuoden takaa, ilman yhtäkään romanttista ajatusta.
Nuorempana sain kiinnostuksesta aivan tarpeekseni! - Anonyymi
40 vuotta täytettyään saa olla ihan rauhassa. Ei ennen sitäkään
sopimattomasti käyttäydytty minua kohtaan. - Anonyymi
Hyvinkin olen saanut olla rauhassa. Olen ilmeisesti muuttunut näkymättömäksi menen minne tahansa. Ainoat jotka jotain sanoo on kauppojen henkilökunta kun asioin ja jotkut bussikuskit jotka osaa vastata tervehdykseen. Tansseissa käynninkin lopetin jo aikaa sitten kun muutuin näkymättömäksi.
- Anonyymi
Tanssimaan haetaan 3-4 kertaa illan aikana. Juttelemaan tullaan arkisia asioita. Viimeinen seurustelukutsu on tullut ehkä puoli vuotta sitten mutta sitten tyssäävät johonkin. Viimeisestä häirinnästä on tosi kauan. Joo rauhaa on ylt´ ympäriinsä.
- Anonyymi
55v täytettyäni, loppui miesten kiinnostus minua kohtaan. Yhtään yhteydenottoa ei ole tullut, kaksi kertaa onniteltu nimipäivänä.Itse kaipaan rakkautta ja hellyyttä ihan mielettömän paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
55v täytettyäni, loppui miesten kiinnostus minua kohtaan. Yhtään yhteydenottoa ei ole tullut, kaksi kertaa onniteltu nimipäivänä.Itse kaipaan rakkautta ja hellyyttä ihan mielettömän paljon.
Se puoliso pitäisi alkaa olla löydettynä 40v mennessä, ennen kuin on on parasta ennen päiväys mennyt tai sen jälkeen alkavat mahdollisuudet aina vain hiipumaan kunnes juna on mennyt ohitse ihan kokonaan ja jäänyt asemalle. Et ole ainoa vaan kaltaisiasi on todella paljon.
Voisiko tuota kaipuuta sitten jollain muulla korvikkeella lieventää käymällä vaikkapa hemmoittelu hoidoissa jos ei jaksa enää lemmikkiäkään pitää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se puoliso pitäisi alkaa olla löydettynä 40v mennessä, ennen kuin on on parasta ennen päiväys mennyt tai sen jälkeen alkavat mahdollisuudet aina vain hiipumaan kunnes juna on mennyt ohitse ihan kokonaan ja jäänyt asemalle. Et ole ainoa vaan kaltaisiasi on todella paljon.
Voisiko tuota kaipuuta sitten jollain muulla korvikkeella lieventää käymällä vaikkapa hemmoittelu hoidoissa jos ei jaksa enää lemmikkiäkään pitää.Parikymppisenä "löysin" puolison ja jälkeenpäin osoittautui
sellaiseksi jota en jaksanut katella kuin 15 vuotta. Sen jälkeen en ole toista huolinut saman katon alle. Muutama seurustelusuhde on takana, mutta ei sellaista joka olisi vienyt jalat alta. Viimeistään vuoden seurustelun jälkeen on alkanut narina milloin mun ulkonäöstä, milloin laittamastani ruuasta (vaikka kysyin mitä haluaa syödä) ja milloin mistäkin ja se on aina johtanut siihen että jos en omana itsenäni kelpaa niin tuossa on ovi. Nyt on jo yli 10 vuotta viimeisestä ja enää en kelpuuta ketään.
- Anonyymi
"Saatko" ! Haluan. Jos olisin entinen itseni, en ehkä saisi, mutta koetan olla niiin kuin en olisikaan.
- Anonyymi
Esimerkiksi tissit on ihan turhakkeet. Elämä olisi paljon helpompaa ilman maata kohti painuvia klönttejä. Ei tarvitsisi rintaliivejä ja pukeutuminen olisi muutenkin helpompaa. Ei vanheneva nainen enää tee tisseillä mitään!
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ja mikä kamala vaiva ja rahanmeno kesä helteillä varsinkin kun lärpäkkeiden alusia joutuu apteekin rasvoilla rasvaamaan kun ne hautuvat ihan punaiseksi. Liiveistä ei voi pitää muuta kuin edestä suljettavia pehmeitä paitaliivejä joita voi pitää yölläkin. Ne sitten roikkuu missä roikkuu.
- Anonyymi
Varmaan totta, samaan "tarpeettomien kategoriaan" laskisin kivekseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja mikä kamala vaiva ja rahanmeno kesä helteillä varsinkin kun lärpäkkeiden alusia joutuu apteekin rasvoilla rasvaamaan kun ne hautuvat ihan punaiseksi. Liiveistä ei voi pitää muuta kuin edestä suljettavia pehmeitä paitaliivejä joita voi pitää yölläkin. Ne sitten roikkuu missä roikkuu.
Hyvinhän nuo jo roikkuu, mutta eipä niistä vaivaa vielä ole ollut. Rintsikoita pidän vain silloin kun käyn ihmisten ilmoilla ja kesällä lenkillä jos vain pusero päällä, takin kanssa ei tarvitse. Kotona aina ilman ristsikoita kesät talvet, joten ei haudu rinnanalusetkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan totta, samaan "tarpeettomien kategoriaan" laskisin kivekseni.
Kivekset onkin yksi suunnittevirhe miesimmeisessä. On ne vaan niin hankalat siellä jalkojen välissä. Pitäis olla kehon sisään rakennettuna.
- Anonyymi
No en saanutkaan, 63- vuotiaana leskenä, täysin tuunaamattomana, perse levinnyt ja mahassa makkaroita, alkoi naapurin ukko lähestymään. Pari meistä tulikin, ja tykkään kun hän halusi juuri mnut. Sanoo että olen luotettava ja huumorintajuinen, kuten hänkin on. Ei pidä sanoa ei kun elämä tarjoaa ihanuuksia.
- Anonyymi
Sama ikä ja luojan kiitos, etten saanut olla rauhassa, koska sain aivan ihanan miehen loppuelämäksi. En tiennytkään, että niin ihanaa miestä on olemassakaan.
- Anonyymi
Näin tutun naisen, jonka olen tavannut viimeksi kymmenenvuotta sitten. Valitti hartiakipuja, sanoin tuu luokseni niin hieron hartiat kuntoon. Viikon kuluttua soitti ja kysyi onko tarjous vielä voimassa, tänään tulisin. Elämäni pitkäkestoisin hieronta joka laajeni kokovartalohieronnaksi. Eniten käytin aikaa reisien sisäpintojen hierontaan.
- Anonyymi
Saan olla rauhassa. Varsinkin jos vielä pukeutuu kokonaan mustiin, sen ollen merkkinä ettei halua mitään huomioo eikä näkyvyyttä. Väreilläkin voi vielä tehostaa ettei halua mitään huomioo.
Joo minä saan mutta hihnassa kulkeva kesällä 9v täyttävä narttukoira aiheuttaa kontakteja joissa joudun olemaan välikätenä ja välittäjänä usein😁.
- Anonyymi
Meidän +70v vaimoon kävi kiinni hotellin vastaanottovirkailija. Nosti melkein syliin.
Syy vaimo horjahti hieman ja herra oli aivan parin metrin etäisyydellä. Sanoi myöhemmin että hän jo joku kamppailulajin harrastelija. Aivan oikein teki, vaikka sillä kerralla ei olisi ollut tarpeen. Helsingin joku s-ketjun hotelli. - Anonyymi
Naapurin piski käy välillä lipomassa .-
:)- Anonyymi
:D :D :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452469
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541639Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311608- 661318
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461314The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2531085- 156966
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21886Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58879