olisiko kellään kokemusta mf 35 ohjauksen korjauksesta.kuskin pukilla istuttaessa oikea ohjausvarsi on paljon väljempi kuin vasen.onko iso homma kunnostaa ja pitääkö paljon purkaa? löytyyköhän osia enään mistään vai pitääkö panna kone seisomaan vm:~57
mf 35 ohjauksen väljyyden korjaus
4
4007
Vastaukset
onko välys pallonivelissä vai simpukan sisällä?
raidetangonpäitä pitäis kyllä löytyä tarvikeliikkeistäkin, samoin etupään puslia olka-akseliin.- huugo
simpukan sisällä
- MB-320s
huugo kirjoitti:
simpukan sisällä
öljyä ? Ohjauspyörähän vaikuttaa suoraan vasempaan vivun akseliin ja se on alempana ( onko näin ? minulla on "räjähdytyskuva" MF-240 mallista )
Oikean vivun akseli on ylempänä ?
Silloin nämä akselit nojaavat toisiin ns. akselin suuntaisella suoralla hammasrihlauksella . Luultavasti tämä rihlaus on kulunnut voitelun puutteesta ?
Paras korjauskeino on todellakin ensin rattiakseli pois ja irroita koko simpukka pöydälle vaihteistonkannen mukana . Sitten vain avaat simpukan pääty vasemmasta sivusta - rakenne on suhteellisen yksinkertainen ,mutta älä hukkaa mitään osia .
- korjailija
Joissain ohjaussimpukoissa on mahdollisuus säätää välys pois kuulamutterista.Katsoppa onko simpukassa sellaista ruuvia jossa on lukitusmutteri varmistuksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683