Oon 15 v jätkä ja käydään kavereitten kans pelailees ujllä lätkää melkeen joka päivä. Haluisin päästä kokeileen lätkän pelaamista kaikki lätkävarusteet päällä mut itellä ei oo kun luistimet ja hanskat. Pari kaverii harrastaa lätkää ja oon miettiny jos kysyy jomman kumman varusteita lainaan mut en oo viel kehdannu ku en tiiä miten ne suhtautuis siihen ja ku en oo koskaan pukenu sellasii ni tarttisin ehkä jtn neuvoa ni tuntuu vähän nololta ja sit mietityttää et missä niitä vois testaa. Ei oo oikeen muuta paikkaa ku ulkojää pelit ja yks jäähallin mailavuoro mis on käyty samal porukal mut en oo koskaan nähny et kellään ois niissä ollu varusteet päällä ni mietin et voiko sinne mennä ite täysissä varustuksissa vai onko se jotenki noloo tai nauraako porukka? Onko kukaan käyny ujlla tai mailavuorolla hallis pelailees varusteet päällä lätkää tai ootteko nähny et jollain olis ollu ja mitä mieltä ootte siitä? Entä lätkää pelaavat jätkät mitä mieltä ootte jos joku sun hyvä kaveri haluis alottaa lätkän ja kysyis kamoja lainaan et voi kokeilla nii lainaisitko vai mitä mieltä olisit?
Kiinnostais siis alottaa pelaamaan jossain harrastejengis mut haluisin ensin kokeilla ennen ku ostaa kaikki kamppeet ja sit pitäis viel löytää joku joukkue mihin pääsee mukaan ilman aikasempaa taustaa.
Ulkojäät ja lätkäharrastus
Anonyymi-ap
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4794159Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743146Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461490- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m21126417-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291232Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14962Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59959- 57904
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.71887