Suomessa metsästys kulttuuri on suurelta osin mennyt väärään suuntaan.
Jotkut eivät mene metsästämään ainoastaan saaliin vuoksi ja luonnossa olemisen takia.
Sinne mennään ns. räiskimään ja hakemaan jännitystä elämään.
Metsästys kulttuuri pilalla
12
130
Vastaukset
- Anonyymi
Jaha. Herra metsästyksen vastustaja lähti sitten tällaisella trollilla tänään liikkeelle. 😂
On tuo sinun elämä vaikeaa, kun pitää aamusta iltaan ja öisinkin trollata vihaamasi harrastuksen harrastajia. 🤭😂- Anonyymi
Koskas sinä olet henkeen ja terveyteen kohdistuvaa uhkailua alkanut pitämään merkkinä ettei pärjää keskusteluissa? Eiköhän se ole niin, että teidän metsästyksen vastustajien turvautuessa uhkailuun kerro että olette erittäin epätoivoisia trolleissanne. 😂
- Anonyymi
Nettiin kirjoitettu suora uhkaus ei ole kuvitteellista uhkakuvaa, vaan täyttä totta ja kuten tiedät asia on lähtenyt kuvakaappauksina eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettiin kirjoitettu suora uhkaus ei ole kuvitteellista uhkakuvaa, vaan täyttä totta ja kuten tiedät asia on lähtenyt kuvakaappauksina eteenpäin.
Ei minua kiinosta lähetä vaikka joulupukille,🎅🎅🎅🎅🎅
- Anonyymi
Kommenttisi kertoo teidän metsästyksen vastustajien välinpitämättömyydestä sekä vähättelystä lakia ja asetuksia sekä toisen koskemattomuutta kohtaan.
Mihinkäs loppui se muutama päivä sitten antamasi lupaus metsästys palstan trollaamisen lopettamisestasi? Ei kestänyt edes kokonaista päivää, vaan jatkuva mustamaalaamisesi metsästäjiä kohtaan yltyi entisestään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi kertoo teidän metsästyksen vastustajien välinpitämättömyydestä sekä vähättelystä lakia ja asetuksia sekä toisen koskemattomuutta kohtaan.
Mihinkäs loppui se muutama päivä sitten antamasi lupaus metsästys palstan trollaamisen lopettamisestasi? Ei kestänyt edes kokonaista päivää, vaan jatkuva mustamaalaamisesi metsästäjiä kohtaan yltyi entisestään.Kyllä nyt haukut väärää henkilöä me on sovittu asiat ,joten älä minua syytä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt haukut väärää henkilöä me on sovittu asiat ,joten älä minua syytä .
Huomasin kirjoituksen, jossa aioit lopettaa. Et ole ainoa, jonka dx trollina tunnettu keltaisista pallukoista tykkäävä pitää kaikkia yhtenä ja samana. Tämän trollin tarkoitus onkin riitauttaa kaikki metsästyspalstat. Syynä voi olla takavarikoidut aseet tms. Katkeruus rehellisiä metsästäjiä kohtaan. Ikävää vain normaaleja ihmisiä kohtaan tämmöinen palstaterroristi, joka estää keskustelut narsismimaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyyminä täällä ollaan. Mistä kukaan tietää ketä uhkailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin kirjoituksen, jossa aioit lopettaa. Et ole ainoa, jonka dx trollina tunnettu keltaisista pallukoista tykkäävä pitää kaikkia yhtenä ja samana. Tämän trollin tarkoitus onkin riitauttaa kaikki metsästyspalstat. Syynä voi olla takavarikoidut aseet tms. Katkeruus rehellisiä metsästäjiä kohtaan. Ikävää vain normaaleja ihmisiä kohtaan tämmöinen palstaterroristi, joka estää keskustelut narsismimaisesti.
Ilmoittamaa tästä Dx trollista ylläpidolla, niin minä olen tehnyt jo kaksi kertaa, riitauttaa kaikki keskustelut ja haukkuu metsästäjiä metsästyksen vastustajaksi.
Pyytäkää bannia tälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoittamaa tästä Dx trollista ylläpidolla, niin minä olen tehnyt jo kaksi kertaa, riitauttaa kaikki keskustelut ja haukkuu metsästäjiä metsästyksen vastustajaksi.
Pyytäkää bannia tälle.Alkaako herra metsästyksen vastustajaa ahdistamaan, kun et saa trollata metsästys palstaa metsästys vastaisilla öyhötyksilläsi rauhassa? xD
Voi voi pyydätkö kotonakin äitiä aina apuun, kun et saa tahtoasi läpi? Kuvitteletko todella, että trolli saisi banneja aikaiseksi henkilölle joka puolustaa palstaa teiltä metsästys vastaisilta trolleilta? xD Ei auta edes itsesi kanssa käydyt keskustelut.
Olet kuin Putinin kremli. Hyökätään ensin itsenäisen maan kimppuun sotimalla ja kun alkaa puolustus syytetään puolustajaa hyökkäämisestä.
Alkaako siis pääsi pehmenemään entisestään. xD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako herra metsästyksen vastustajaa ahdistamaan, kun et saa trollata metsästys palstaa metsästys vastaisilla öyhötyksilläsi rauhassa? xD
Voi voi pyydätkö kotonakin äitiä aina apuun, kun et saa tahtoasi läpi? Kuvitteletko todella, että trolli saisi banneja aikaiseksi henkilölle joka puolustaa palstaa teiltä metsästys vastaisilta trolleilta? xD Ei auta edes itsesi kanssa käydyt keskustelut.
Olet kuin Putinin kremli. Hyökätään ensin itsenäisen maan kimppuun sotimalla ja kun alkaa puolustus syytetään puolustajaa hyökkäämisestä.
Alkaako siis pääsi pehmenemään entisestään. xDTrolli, taas sotkit tämän aloituksen!! Mene pois täältä äläkä sotke meidän metsästäjien keskusteluita.
- Anonyymi
Kommentoi herra metsästyksen vastustaja joka uhkaili minua, mutta vastaa keväällä tekemisiinsä oikeudessa. 😂
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950