Olen tutkinut 30 vuotta harrastuksena näitä klassisia tapauksia.
Miksi Arne alkoi puhumaan veljensä päälle ja syyllistämään tätä.
Miksi Runar selvästi oikeudessa vihastui kun kuuli veljensä nimen.
Oliko Arnella alibi. Suojeliko Runar veljeään joka oli kiero kuin korkkiruuvi.
Arne Holmström ja tulilahti
4
588
Vastaukset
- Anonyymi
Tutkituta kylähullu pääsi :)
- Anonyymi00003
Olen etsinyt Arnesta kuvaa.Yksi lehtikuvahan on olemassa.Joku kirja tuli googlella vastaan kun nimen googlasin.
- Anonyymi00004
Miten Runar olisi Arnen käynyt hakemassa tyttöjen leirintäalueen tuntumaan. Tulilahden surmien yhteyksissä puhuttiin MOPETI miehestä joka johdatti yleisövihjeiden kautta pikkurikollisen Runarin jäljille. Tulilahden surmia tutkinut poliisi ei saanut havaintoja kahden mopetilla ajelleesta miehstä mikä olisi saanut isomman huomion kaksi aikuista miestä ajellut tyttöjen tuntumassa yhdellä mopetilla eli voi olla Ruunar oli huonoon hetkeen liikkeellä olleena pakko haun kohde eli asian kanssa oot paininut 30-vuotta ihan suotta.
Terveisin Nikke Knattertön Junior.- Anonyymi00005
Toinen tytöistä oli riisuttu vaatteista mikä voisi kieliä eri aikaisesta kuolemasta. Miksi eri aikaan. Olivat neitsyitä mutta on voinut pitää hauskaa eri tavoin. Jos jos havainnot olleet oikeita Astman on liikkunut alueella sekä on tiennyt Tulilahden leirintä alueen mutta kummalista on Boddom järvellä tapahtumien yhteyksissä on Astman jälleen jopa kuvausen tarkalla havainnolla. Välimatkaa paikoilla on melkoisen paljon lerintäalueista uimarannoista mainitsemata ja Kyllikki Saari minkä väiten Astman olisi mukamas tunnustanut kerran vahinkona Kyllin jotuessa hänen auton tönäisemäksi. Uskomatoman tuntuisia silminnäkijä havaintoja tunnustuksia yhdestä henkilostä monessa paikassa saman murha asian puitteissa ss vartiasta jolla oli aina silti alibi mutta itse mopoileva pennitön omaisuusrikoksilla elänyt Runar joutui murhaajan housuihin silloisien poliitikkojen painostuksesta ratkaista nopeasti Tulilahden murhat siten että tekijä tuomitaan vankeuteen että siina mielessä eivät olleet ollenkaan onnettaren suosikkeja Runar Arne mikä voisi selttää Runarin hermostumisen veljestä puhuttaessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611