Minua on kiusattu mustasaaren keskuskoulussa ensimmäisestä luokasta yhdeksänteen, koko tämän ajan 90-luvulta 2000 luvun alkuun.
Kotimatkalla koulusta kotiin eräs kiusaaja pelotteli heittävänsä isolla kivellä päähän alikulkusillan päältä. Minua on pyydetty menemään seisomaan maton päälle ja se on vedetty niin että lensin selälleni. Sama henkilö kampitti niin että kaaduin.
Opettaja käski istua vaikeassa asennossa ruokalassa koska joku kiusaaja oli siirtänyt penkin vinoon kulmaan ja sitä ei saanut siirtää. Tipuin selälleni ja sen jälkeen söin vaikeassa asennossa lähes tippuen koko ajan.
Liikuntatunnilla minua lyötiin mailalla huuleen niin että siihen tuli verestävä kohta. Välitunnilla eräs ryhmä heitti minut ilmaan kahdella eri kerralla ja tipuin jäiseen maahan. Eräs kiusaaja heitti paperilennokilla jossa on ilmoitustauluneula olkapäähän niin että se jäi siihen.
Yläasteella minua alettiin solvaamaan homovastaisella sanalla. Joskus opettajat teki näin. Yläasteella eräs yritti murtaa pääni laittamalla pääni polvien väliin ja sitten yritti musertaa sen. Eräs toinen kiusaaja heitti minut maahan, piti nilkoista kiinni ja potki kylkeen.
Koulun päättäjäisissä viimeisenä vuotena joku aikuinen solvasi lujaa homovastaisella sanalla tilassa jossa jaettiin todistukset ja eräs kiusaaja kysyi toiselta jos minut pitäisi hakata siellä.
Mustasaaren keskuskoulussa on ollut koulukiusaamista
Anonyymi-ap
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832214
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1691937Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261596
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641459Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1831432Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711043
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni67988