Kuinka paljon muita rikosten uhreja löytyy jo nykyään, näille sairaille suomen poliisin vainoamis- häirintä- ja ihmisoikeuksien vastaisille rikoksille?
Miten nämä säälittävät itc-rikolliset suorittaa häirintää autojen elektroniikkaan? Onko se älypuhelimien yhteyksien kautta (bluethoot), vai onko autojen navigointitekniikan kautta, että satelliitit hakkeroidaan ja syötetään häirintää?
Koko autojen tietokoneohjelmisto myös todistetusti muutetaan täysin nopeutetuksi. Jopa autojen tehot muuttuu tämän johdosta tietyin väliajoin, kun ikään kuin autoon tulee "lastu" kun tietokoneohjelmisto hakkeroinnilla muutetaan. Sairasta että suomen poliisiorganisaatiolla löytyy näitä rikollisia poliiseja, joilla on aikaa suorittaa vapaa-ajallaan kaikkia sairaimpia rikoksia, vaikka muuten tämä oksettava rikollisjärjestö itkee julkisuudessa kamalasta resurssipulasta.
Poliisin ict-rikollisten häirintää älypuhelimien ja autojen elektroniikan suhteen
96
1212
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinulla on asiasta todisteita, voinet varmaankin julkaista ne? :D
Miksi poliisi suorittaa takaa-ajoja, jos poliisilla on kyvykkyys muuttaa auton ohjelmistoa (ja siten pysäyttää auto)? :D
Kerrotko, miten navigaatiosatelliitti hakkeroidaan siten, että sen lähettämä signaali kohdistuu yhteen tiettyyn autoon? :D
Mahdat olla tärkeä ihminen, kun poliisi väitetysti käyttää moisia resursseja sinun kiusaamiseesi :D- Anonyymi
Kyse ei ole teknologisesta tai juridisesta ongelmasta. Vaan yksinomaan lääketieteen keinoin ratkaistavasta asiasta....
- Anonyymi
Alkais olla korkea aika et tässäkin poliisirikollisvaltiossa nähdään kunnollisia terrori-iskuja kaikkien näiden rikollisten jätteiden seurauksina jotka poliisin ammatissa saitaita rikoksiaan tekee.
- Anonyymi
*sairaita.
- Anonyymi
Suomen poliisiorganisaatio ei ole vaan sairas rikollisjärjestö, vaan verrattavissa suureen terroristijärjestöön kaikilla sairailla rikoksilla mitä tässä ongelmajätelaitoksessa suoritetaan ihmisille.
Toivottavaa olis että mahdollisimman paljon enemmän itsemurhia nähdään pian poliisien joukossa, jokainen kuolema kun pitää olla kansanjuhla. - Anonyymi
Onhan se varmaan tosi vaikeeta poliisille, kun jotkut on keksiny kaikenlaisia turhia bluetooth yhteyksiä sun muuta nettiin liityvää, joilla voi suorittaa rankkaa rikollisuutta.
- Anonyymi
Ai että muka poliiseja vittu mitä enemmän rikoksia sitä enemmän rintapinsejä ai että poliisi😂😂😂😂😂😂😂😂😂🇫🇮😂😂😂😂🇫🇮😂😂😂😂
- Anonyymi
Näille laki ei oo iha tuttu mitä saa tehdä.
- Anonyymi
Joku on huomanut suomessa poliisin kartelliomaisen toiminnan ja nyt siitä olisi parempi alkaa puhua ennen kun jonkun he tappaa taas.
- Anonyymi
Ei se oo poliisi. Ilmota poliisille jos on näin.
- Anonyymi
Se on huijaus ne tappaa ihmisiä rahantakii.
- Anonyymi
Varokaa se on huijari. Ne tappaa ihmisiä poliisi varottaa.
- Anonyymi
Rahanpesu huijari olet suuressa vaarassa jos näin on.
- Anonyymi
Poliisin ict-lapsiperheitten tappaminen ja lasten ryöstäminen ja limavittu huoran ryöstö muista maksaa niin saa suomessa huoraa muuten jäät ilman niin kun mulla kävi häirintää
- Anonyymi
Ei se varmaan muita haittaa jos poliisi kiduttaa rääkkää valvottaa ihmisiä kotonaan mut eriasia se olisi jos he olisivat sinun kimpussa. Poliisi alkoi pestä rahaa pyörittää huorakartellia uhkailee ryöstää he on poliiseja muka. Roistot ja poliisit olikin väärinpäin.
- Anonyymi
Oletko herra itsensä kanssa keskustelija koskaan puhunut näistä "ongelmista" lääkärin kanssa? Saatat saada apua lähetteen muodossa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko herra itsensä kanssa keskustelija koskaan puhunut näistä "ongelmista" lääkärin kanssa? Saatat saada apua lähetteen muodossa....
Siitä kiinni. Palo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kuitenkin ehkä olla jo vähän useampia tän epävirallisen rikollisjärjestön uhreja tässä läpimädässä maassa. Tuskin ketkään huvikseen keksii tänne kirjoitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kuitenkin ehkä olla jo vähän useampia tän epävirallisen rikollisjärjestön uhreja tässä läpimädässä maassa. Tuskin ketkään huvikseen keksii tänne kirjoitella.
Jollain on aivot. Ja näkee teidän touhut mitä piilottelette. Se on puolivottoa jo. Se on se elinkautinen tulossa ja kun tollasta siipikarjaa pyöörittää niin se tarkoittaa tuplarangaistusta eli 30v .
- Anonyymi
Ei noi poliisit vaan mitään mahda rikollisille. Tai sitten taitaa ite poliisi olla rikollinen mikä on hyvin suuri todennäköisyys.
- Anonyymi
Taas nää poliisit uhkasi tappaa. He on poliiseja.
- Anonyymi
Taitaa olla poliisin pää vähä pipi ku luulee että ihmisiä saa tappaa iha muutenvaan vai mitä mielessä? Pillun lisäksi.
- Anonyymi
Poliisi tappaa lapsiperheitä eikä kukaan tee mitään.
- Anonyymi
Milloin te alatte tekemään töitä?
- Anonyymi
Suomessa koko poliisiorganisaatio perustuu rikosten tekemiseen. Suurimmat vielä oikeudenkäynneissä käymättä olevat ihmisoikeuksien vastaiset rikokset, voisi yhtä hyvin käsitellä sillä että kansalaiset yhdessä katsoisi että jokainen poliisin ammatissa oleva tapetaan. Sitä kutsuttais oikeudenmukaisuudeksi ja rahan säästämiseksi oikeudessa.
Sairas säälittävä rikollisjärjestö tämän läpimädän maan poliisi. Tulisi Putin ja Venäjä jo huomenna sotakalustoilla tähän viranomaismafian ulosteeseen. - Anonyymi
Suomalaisilla poliiseilla on vaan liian pienet vehkeet. Ei saa tosi rikollisia kii ….
- Anonyymi
Puhtaasti terrorijärjestöjä ainakin supo ja krp on suomessa. Muu roskaväki ja ongelmajätteet jokasessa kaupungissa, on jo viikko toisen jälkeen uutisissa paljastanu millanen säälittävä rikollisjärjestö täydellisesti koko tää oksettava ja säälittävä organisaatio on.
Hautoihin ihan kaikki! - Anonyymi
Poliisi ryöstää rahaa kotoasi huijaa perhesi hajalle ryöstää lapsia ryöstää tavaraa uhkaa raiskata lapsesi uhkaa hakata sinut kualiaaksi ampua päähän ryöstää työpaikan hajottaa sinut katkoo turhanpäiten sähköjä. se on se hyvä poliisi mikä suomessa pitää sinun turvallisuuttas. Se on poliisi vai rosvo.
Kuva huora kartelli teillä on ainakin. Mitä niille ootte valehdellu että ne tottelee töllasia paskakasoja eikö paskoilla ole naisia muutenkun viemällä ne kunnonmiehiltä vittu suomalainen mies on sitten kyllä äärinmäisen ruma rääpäle. Jos oikeen totuuksia aletaan lyömään pöytään👍 - Anonyymi
Mulla alkaa toi teidän ryöstäminen käymään hermoille.
- Anonyymi
Löytykö syy pää asialle?
- Anonyymi
luulen että hyvin epäluottettavia jotin internetin tiedot, en pitäisi määrä aamuiseen pissatesttiin jokainen poliisimies jotta ei ainakaan käytä esi kannapista, jokainen aamu kokainen poliisimies,
Aamuisin aina ennen tihin saapumista. - Anonyymi
jok,u GPS luulee että olen jossain hiton helsingildsdä, eli todiatweaebvo jostain GPS-jutusa on nolla
- Anonyymi
ei siis voi käyttää mitään GPS-satelliittien paikannustietoja millän tavoi oikeudsenkäynneissä laikaan,
- Anonyymi
Mielenkiintoista, kertoisittrko näistä, onko joku saanut poliisia kiinni näistä? Näitä on ympäri maailmaa nykyään.
- Anonyymi
Kertoisitteko
- Anonyymi
Koita arvata miksi…….
- Anonyymi
Totuus vittuilee
- Anonyymi
Kai tää on jostai leffasta. Mä arvaan kill bill.
- Anonyymi
Marko ojala raiskaa naisia ja hakkaa tämän kartellin voimin ja leikkivät jotain poliisia todellisuus on että he raiskaa naisia ryöstää naisia rahaa vapautta ja kertovat ihmisille että he on hyviä. Suomen poliisi raiskaa naisia ja lapsia jos koko hommaa ihan suoraan seuraa/katsoo
- Anonyymi
Eikä komisaario palmun oo kiva kuulla totuutta millä asialla he liikkuvat no limasen sumihuoran reijän perässa tietty. Mitä nuorempi suomihuora sitä parempi.
- Anonyymi
Operaatio valheella
- Anonyymi
Rahanpesukartelli saa kerrankin oikean käden ojennusta🤩
- Anonyymi
Todellisuudessa naiset lähtisivät juoksee karkuun kodeistaan jos tietäisivät millaisten sairaiden rääpäleiden kanssa asuvat.
- Anonyymi
Onkohan poliisilla mitään tietoa mitä tekee kun jakaa huria suomessa rääpäleille ja raiskaa naisia.)
- Anonyymi
nää jakaa huoria kadulla ja vie sinulta huoran naiset ovat pelkkiä huoria ja uskoo näiden rääpäleiden valheisiin koska onhan se kiva paneskella joka päivä eriä lima vittu huoraa
toiset jää ilman koska rääpäleet vievät naiset. kertokaa totuus raisaajat ei tollasten rääpäleiden kanssa ketään makaisi muuten. jos kerrotte totuuden kartellista ette saisi ikinä vitun rääpäleitä on miehet. nainen on pelkkä huora rahanpesukartellin haiseva vittu . mulle käytiin oikeen muistuttamassa että muista maksaa. kaksi kertaa muistutettiin maksusta vittu mä tapan teidät kaikki. loppu elämä linnassa ja muistelkaa siellä sitten mua......... ..!.. - Anonyymi
kyllä kohta joku alkaa tekemään asian eteen jotain että nämä vitun lapsiperhetappajat saadaan kiinni ai ette muka tiedä mitä teette onko se teidän alibi.......
- Anonyymi
te ette olisi saanut ikinä ees nähdä limavittua ol.ette niin vitun rumia. kenen kotiin tulitte.
- Anonyymi
nää leikkii jotain poliisi taitaa olla ihan toisin päin ei se vitun virkamerkki oo minkään arvonen tollasen rääpäleen rinnassa....
- Anonyymi
mäpä kerron teille vähän tulevaisuudesta: te olitte poliiseja...................
- Anonyymi
poliisit ryösti liikaa ja mä suutuin.
- Anonyymi
edellinen viesti kertoo kaiken teidän kauneudesta.....
- Anonyymi
pieni ratkaisu olisi tähän hommaan että täälläkin olisi hiukan huoraa...
- Anonyymi
Ottakaa ny jo pikkuhiljaa noi ammattimurhaajat kiinni/ naisten raiskaajat
- Anonyymi
3v
- Anonyymi
Heti
- Anonyymi
On noi vehkeet väärillä ihmisillä kasissä ryöstää tuhoaa varastaa tappaa ihmisiä. Millonin poliisi ottaa homman haltuun ja hävittää noi lapsiperheen tappajat ja ryöstäjät. Ootteko jotain salamurhaajia.
- Anonyymi
Poliisi tarvitsisi aivot tai sitten teidän pitää lopettaa huoraaminen ja rahanpesu.
- Anonyymi
Poliisi on siis oikeasti suomessa pillukartellin pyörittäjä.
- Anonyymi
Eikö ole hyvä että joku uskaltaa kertoa totuuden paskasta.
- Anonyymi
No kai he tietää mitä tekee he on ammattilaisa.
- Anonyymi
Onhan se nyt turvallinen olo ku poliisi tietää mitä he tekevät.
- Anonyymi
Meinasiko poliisi pitää minut vielä pitkään vituttomana etteköhän te sen limavittu suomihuoran omista niin olisiko mullekin ees yksi pillu ku nussitte niitä miten sattuu ja kuinkapaljon vaan haluttaa alkaa pikkuhiljaa minuakin panettaa nää limavitut kun ei oo ollu yhtään huoraa kohta 3 vuoteen
- Anonyymi
Olen miettinyt pääni puhki että mitä vittua te voitte keksii että selviätte tosta. Onhan toi kartelli nyt jo niin paljon ryöstänyt että millä vitulla te selitätte ton. Ei vittu vaan ymmärrä……………..
- Anonyymi
Noi leikkii jotai poliisii murtautuu koteihin. Tappo uhkailuja satelee jokapäivä eikö joku voisi pikkuhiljaa alkaa jäljittää ja ottaa noi kiinni elinkautinen iha varma heille. 3v vapauden riisto.
- Anonyymi
kuinka iso rikollinen on marko ojala kun ette saa sitä kiinni monesta murhasta.................
- Anonyymi
SATOJA TUHANSIA EUROJA RYÖSTETTY JA OLIISI SYÖ PELKKIÄ DONITSEJA OLISIKO POLIISIN AIKA RYHTYTÄ TOIMIIN EIKÄ VAAN PANESKELLA PIKKUTYTTÖJÄ . POLIISIN NÄLKÄPELI. MUN AVAIN??????? VITTU TE KUOLETTE. LUULETTEKO ETTÄ TE SELVIÄTTE TOSTA ..... VITTU TE OOTTE RÄÄPÄLEITÄ JA JOS KATTOO MITÄ NYKYPÄIVÄNÄ NÄÄ NAISET NUSSII NIIN EI IHME ETTÄ HE PELKKÄÄ.
- Anonyymi
Pomiisilla ei ole mitään tietoo mitä he tekee. Suomi tarvitsee nopeampia poliiseja eikä mitään lapsiperheen raiskaajia….. missä mun limavittu suomihuora on????????
- Anonyymi
Suuri kysymysmerkki on että miksi poliist saa ryöstää näitä huoria ja raiskata niitä missä min huora on?
- Anonyymi
Tarviihan ne munaa toistn maineella
- Anonyymi
Raiskaattenaisia toiSten maineella
- Anonyymi
Poliisi tuli kotiin ja hakkasi jääkaapin hyllyt rikki kuka korvaa.
- Anonyymi
poliisi ryöstää naisia rahaa viinaa ruokaa onko poliisi poliisi vai roisto?
se olikin toisinpäin.- Anonyymi
Se o joku muu,vale puvussa!Kyllä suomen poliisi on rehti ja kunnioittaa suomen ihmisiä!
Aattelin,ett ittestäs gubbe puhuu,joka varastaa,haukkuu muita,sairas niin paljon,ett kaipais psykiatria!
- Anonyymi
miksi minä en saa palkkaa tästä kun olen ottanut noi kiinni.
- Anonyymi
voi jumalauta ei se auta
- Anonyymi
sopii sopii meni rikki.
- Anonyymi
tunnusta saat pienemmän tuomion.......
- Anonyymi
ei ne taida saada muuten.....
- Anonyymi
vai oliko se poliisi hujaus jonka suoritti poliisi.
- Anonyymi
mun oli pakko puuttuu rikollisten toimintaan.......
- Anonyymi
oletteko muka armeeja. ryöstätte rikotte tuhoatte ihmisten omaisuutta ja ryöstätte rahaa.
on taidettu syntyy kultalusikka suussa ku luulaan että täällä saa tehdä mitä vaan vai oliko se venäjä? vitun hullut.......... - Anonyymi
oletteko niin suuria että sotakin on pelkää valetta................... suomihuorakartelli. mä tarvisin kanssa yhe huoran raiskattavaksi niin kun te teette joka päivä....... ei taida tietää tytöt teidän rahanpesuista...........
- Anonyymi
toi kyllä on selvää että ootte te kyllä paskoja minkä vitun verukkeen te aiotte keksii oikeuteen???????????????
- Anonyymi
Jos poliisin myyrät. Rikkoo lakia näillä vehkeillä niin ne voivat tappaa jonkun. Ilman jälkiä ja miksi minä en luota poliisiin. Miksiköhän poliisi??????
- Anonyymi
Tapetaan kaikki suomalaiset naiset lasten suojelun vuoksi
- Anonyymi
Miksi muilla onlimavittu huoraa mutta minä olen yksin????????
- Anonyymi
Suomen armeeja raiskaa lapsia suomessa ja jos olen väärässä niin kyllä täytyy olla raskaat syyt että miksi muka ei
- Anonyymi
Mua on seurattu koko mun elämä,. Mitä aatelitte keksiä vielä?????
- Anonyymi
Sä kyl joudat Niuvaan! Kiusaamasta ihmisiä!gubelle ja aplle tämä!+heidän rikostovereilleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kyl joudat Niuvaan! Kiusaamasta ihmisiä!gubelle ja aplle tämä! heidän rikostovereilleen!
Varkaat joutaaki saada kiinni!
- Anonyymi
koititteko tappaa mut rahanpesun takia. näettekö kuinka heikkoja te ootte nyt.
- AnonyymiUUSI
HEIDAN PITAA SAADA RAUHASSA RYOSTAA KUULEMA MUUTEN TAPETAAN SE ON SE POLLIISI SUOMESSA JOKA NYKYAAN TUNNETAAN.... SORI ET NOI PISTEET PUUTTUU.
- AnonyymiUUSI
poliisi ryösti multa taas 20e....... noi laitteet on väärissä käsissä.
- AnonyymiUUSI
Poliittisen urkintajärjestelmä työllistää ilmeisesti hyvin.
https://yle.fi/a/74-20175547
HS: Poliisi valvoi Elokapina-aktivistien puhelimia
Jos ict-laitteita on seurannassa ja kuuntelussa esim. 10.000 työllistää tuollainen jo 50.000 täyspäiväistä urkkijaa.
Presidentti Urkin aikaan tuota tehtävää hoitivat ns. sentraali-sandrat, toki NL:n ohjauksessa. - AnonyymiUUSI
on muuten viiminen kerta kun teet noita hommia......
- AnonyymiUUSI
heijän porukkaan kuuluu poliisejakin nyt lähtee poliisitkin jos tietää sanoo liikaaa.....
Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542419Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281779Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701464Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2481355- 1371219
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11973vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23958- 68943
- 61891