Mitä kadut elämässä?

Anonyymi-ap

Mitä kadut elämässä? Mitä olisit tehnyt toisin?

50

278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En olisi saanut ikinä avata mitään Alkon tuotteita.

• Anonyymi

Tupakanpolton aloittamista, kesti 22 vuotta ja seurauksena keuhkoahtaumatauti.

• Anonyymi

Voi se tulla muutenkin. Älä syytä itseäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi se tulla muutenkin. Älä syytä itseäsi.

Aika harvinaista on että tulee tupakoimattomalle.

• Anonyymi

Näillä nyky tiedoilla olisi pitänyt pysyä Suomen rajojen ulkopuolella, ja etenkin erossa suomalaisista naisista.

• Anonyymi

On hammaslääkärin muuttelemia ja korjaamia sellaisia loukkoja suussa, että normaali huolellinenkaan harjaus ei ole riittänyt enää 25 vuoteen. Eikä silloin vielä puhuttu hammasväliharjoista, korkeintaan hammastikuista eivätkä ne suuhuni riitä. Olisi pitänyt itse perehtyä asiaan juurta jaksain kuten nyt perehdyn. Eli ymmärtämättömyyttäni kadun.

• Anonyymi

"On hammaslääkärin muuttelemia ja korjaamia sellaisia loukkoja suussa, että normaali huolellinenkaan harjaus ei ole riittäny"

Selvä. Helppo korjata.

Korjausliike: Itse koronan tienoilla tein täyskorjauksen Hohteessa
        kesti noin vuosi+ ei siis mitään jatkuvaa, pitkiä taukoja esim. kesä jne

sveitsiläiset implantit tarkkuustyönä
        en viitsi nousta laskemaan montako mutta noin 5 implanttia
        ja muuta pientä valkaisua, hampaiden purentanostoa jne
        keskustelin paljon proteetikkojen kanssa teoriasta mm.
        - ei ikärajaa vaikka olisi 90 voi tehdä
        - ei ole suuta jota ei pystyisi korjaamaan jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"On hammaslääkärin muuttelemia ja korjaamia sellaisia loukkoja suussa, että normaali huolellinenkaan harjaus ei ole riittäny"

Selvä. Helppo korjata.

Korjausliike: Itse koronan tienoilla tein täyskorjauksen Hohteessa
        kesti noin vuosi ei siis mitään jatkuvaa, pitkiä taukoja esim. kesä jne

sveitsiläiset implantit tarkkuustyönä
        en viitsi nousta laskemaan montako mutta noin 5 implanttia
        ja muuta pientä valkaisua, hampaiden purentanostoa jne
        keskustelin paljon proteetikkojen kanssa teoriasta mm.
        - ei ikärajaa vaikka olisi 90 voi tehdä
        - ei ole suuta jota ei pystyisi korjaamaan jne

On implantteja ja silta. Ei voi enää laittaa implantteja, luusto on vetäytynyt, ikä on tehnyt tehtävänsä ja se että en ole voinut puhdistaa. Tämä on vain leukaluussa, muuten luustoni on kunnossa, ei siis mitään osteoporoosia. Juuri bakteerikanta, jota ei ole poistettu, on tuhonnut leukaluuta pitkän ajan kuluessa.
        Jos sinulla on kaksoisimplantti, pystytkö puhdistamaan molemmat sivut implantin altakäsin ja implantin juuren joka puolelta. Tämä on jäänyt tekemättä kun sinne ei ole päässyt itse. Jos olisin kyselyt enemmän, hammaslääkäri olisi ehkä kertonut silloin yli 20 v. sitten, että sen voi tehdä vain hammaslääkäri ja ja se pitää tehdä kerran puolessa vuodessa. Kun olen käynyt hammashoitajalle, ovat kehuneet puhdistustani ylettömästi mutta eivät ole itsekään ymmärtäneet näitä implantin alapuolella muhivia bakteereita. Nyt tiedän ja käyn mutta koko ajan on vaarana että hampaistossani kytee ns. hiljainen tulehdus, joka edelleen tuhoaa luustoa ja ehkä viimein irrottaa implantit leukaluusta. Sinulle varmaan on kaikki kunnossa, joten hyvät sinulle.

• Anonyymi

En oikeastaan yhtään mitään, kun asiaa oikein ajattelee.
      Totean.

• Anonyymi

Täytyy olla todella täydellinen ihminen, jos ei ole mitään kaduttavaa. Onnittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla todella täydellinen ihminen, jos ei ole mitään kaduttavaa. Onnittelen.

Monet ihmiset tekevät valintansa niin, ettei nimenomaan katumiseen ole syytä. Minä valitsin "väärin", kun lopetin soittamisen. Enää ei jaksa aloittaa, vanhana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kysymys mistään täydellisestä elämästä, vaan siitä, et ilman pettymyksiä tms. ei ole hyviäkään asioita oikeassa mitassaan. Katuminen on turhaa energian kulutusta.

• Anonyymi

Toista parisuhdettani kadun, ei olisi koskaan pitänyt luottaa narsistiin, mutta en sitä silloin tiennyt. Seuraukset olisivat voineet olla katastrofaaliset, onneksi "heräsin" ajoissa.

• Anonyymi

onnittelut

Korjausliike olisi: Itse seuraan tiukasta rikosohjelmia paateista = puhun niiden valkokaulusosastosta

kansainvälisiltä kanavilta jotta voisin ennustaa ne etukäteen enkä asettaa itsenäni niiden harkinnan varaan missään suhteessa
        (esimerkiksi taloudellisesti, sijoittamissa on ylimääräinen osa paatteja) psyko

• Anonyymi

Kun lopetin klarinetin soittamisen.

• Anonyymi

Elämäni on mennyt tähän asti niin hyvin, että en olisi nuoruudessani edes uskonut, että näin kävisi.

Oikeastaan ainut katuminen oli tiedon puute työpaikkani parikymmenvuotisen kostousvauriomikrobialtistuksen aiheuttamista tulevista terveyskrempoista.

Mikäli minulla olisi ollut tietoa tarpeeksi, niin olisin jo viiden vuoden altistuksen jälkeen, kun ensimmäiset krempat ilmenivät, vaihtanut kosteusvauriomiksobivapaaseen työpaikkaan.

Päätös, jonka teimme puolisoni kanssa kolmisen viikkoa sitten uuden auton ostamisesta saattaa olla sellainen päätös, että se voi osoittautua tulevaisuudessa minulle virheeksi.

Virheeksi minulle siksi, että välittömästi puolisoni kuoltua minä joutuisin muuttamaan omakotitalostamme kaupunkiin vuokra-asuntoon, koska fysiikkani on jo niin romuna, että en selviäisi omakotitalossa asumisen vaatimista töistä.

Vaikka pystyisinkin, niin kiipeilen jo kahdeksattakymmentä, joten ajokortinkin saaminen on kiikun kaakun silmieni takia.

Hyväkuntoinen puolisoni tarvitsee omakotitalossa asumiseen uuden auton, koska vanha on jo 14 vuotta vanha.

Bensa-auto on siis tilauksessa Saksasta.

Myyjän mukaan auton valmistuminen kestänee kolmisen kuukautta.
      Hups, Hups

• Anonyymi

Nuorena tehtyjä joitakin huonoja valintoja. Elämä ehkä olisi mennyt hiukan paremmin jos olisin jättänyt ne tekemättä ja pitänyt oman pääni. Turha niitä kuitenkin enää märehtiä sen enempää, olisi vaan pitänyt olla rohkeampi ja irtautua aikaisemmin siitä viimeisimmästä valinnasta.

• Anonyymi

Kadut ettet ollut rohkeampi. Varmaan aika yleistä katua sitä.

• Anonyymi

En mitään,

elämä kokobaisuutenaan on ja oli hyvä ,
      sain elää elämän koko kirjon kaikkine hyvine ja huonoine puolisneen ,

vaaka kupissa sain hyvää enemmän ja vähemmän huonoa,
      mutta
      kaikki elämäm kirjo on koettu
      kiitos luojalle kaiksesta !

• Kohtalo voi olla hetkestä kiinni, jälkeenpäin olisi moni asia voinut olla toisin, tässä vaiheessa elämää ei voi moittia ainoastaan en ottanut huomioon terveyttäni, terveenä olisi moni asia toisin. Terveenä olisi mökkeillyt veneillyt tähtäin 80-vuotiaana hellittää, en silti kadu olen vielä toiminta kuntoinen. Haluan nähdä mihin suuntaan maailma menee Suomessakin kuka voittaa seuraavat vaalit näämmekö talouden taloudessa muutosta parempaan.
      Me olisimme voineet olla syntymättä, synnyin, minuun tuli minuus minä olen minä ja sinä olet sinä, jälki polvi jatkaa meistä jotain, olen olen vielä elossa enkä kadu.

• Anonyymi

sinähän kerroit että et ota neuvoja keneltäkään joka on juuri se syy, miksi olet nyt keuhkoinesi kuusessa

• Anonyymi kirjoitti:

sinähän kerroit että et ota neuvoja keneltäkään joka on juuri se syy, miksi olet nyt keuhkoinesi kuusessa

Lääkäriä ja kuuntelen kehoani, älä syytä minua siitä kun et ole mihinkään tyytyväinen, syksyllä keuhkoni tutkittiin ei ole muutosta huonompaan että keuhkosi takia ei huolta mutta monta muuta sairautta niihinkin on tyytyminen. Koita päästä irti vihasta ja katkeruudesta vaihda puoluetta.

• Anonyymi

Kadut nyt ehkä samoin kuin moni muu sitä että olisi pitänyt jättää jotkut kadut kulkematta ja valita aivan toiset kadut joita kulkea !

• Anonyymi

Voitko tarkentaa vastausta

• Anonyymi

Etten lähtenyt Australiaan asumaan ja töihin. Kaverit ovat pärjänneet hyvin. Lomalla olen käynyt. Upea maa.

• Anonyymi

ei ole tosi. mihin olisit mennyt töihin, kaivoksiin?

• Anonyymi

Sehän on ihan hiton kaukana. Ei jaksais edestakaisi lentää suomi australia

• Anonyymi
      • Anonyymi

Köhä lähtee köhimällä. nuha lähtee nu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köhä lähtee köhimällä. nuha lähtee nu..

"Nälkä lähtee syömällä, vaimo juomalla"

• Anonyymi

Taitaa olla myöhäistä pohtia

• Anonyymi

Eniten kadun sitä, että yleensäkin tulin aikoinani tälle palstalle, kun kuvittelin täällä olevan halukkaita keskustelijoita ja joutoajan kuluttajia hauskoine juttuineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eniten kadun sitä, että yleensäkin tulin aikoinani tälle palstalle, kun kuvittelin täällä olevan halukkaita keskustelijoita ja joutoajan kuluttajia hauskoine juttuineen.

no joo
        itse kieltäydyn keskustelemasta natsittajaporukan kanssa ja nälvintälepukki van kanssa
        vilttuako teen täällä hesaripostauksia jne esittelevän tolon ja tahalista häirintää harjoittavan sairaan kanssa keskuseskelemassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no joo
        itse kieltäydyn keskustelemasta natsittajaporukan kanssa ja nälvintälepukki van kanssa
        vilttuako teen täällä hesaripostauksia jne esittelevän tolon ja tahalista häirintää harjoittavan sairaan kanssa keskuseskelemassa

Hyvä. Tervemenoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ratkaisu on käsillä: täältä voi poistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se häirikkö joka palstan joka päivä täyttää samoilla poliittisilla vääristelyillä, vois poistua, et saadaan keskustella normaalisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin voi tehdä nähdessään pahoinpitelyn...

• Nuorena ei tupakka keuhko sairaudet, tupakkaa ei ajateltu, suurin syy on kuitenkin tupakka, on muitakin joka altistaa, veljeni sai keuhkosyövän vaikka ei tupakoinut,
      Entä muut sairaudet syy ja seuraus kukaan ei voi elää ettei sairastuisi, tupakoisija voi elää sata vuotiaaksi. En ole ole tupakoinut 20 vuoteen ymmärrän sen seurauksen, terveys miten siihen on vaikuttamassa jos sen tietäisi yritämme kuitenkin elää terveellisesti.

• Anonyymi

Nuorena tuli liian kauan riiputtua yhden naisen helmoissa.

• Anonyymi

Joo joskus vaikea lähteä kun olisi parempi

• Anonyymi

Kun olin lapsi, niin leikittiin aina piilosta mummolassa.
        Yhden kerran menin piiloon mummon hameen alle, mutta minut löydettiinkin melkein heti.
        Sanoinkin kiukkuisena, että ette olisi löytäneet, jos ei mummo olisi pieraissut!

• Anonyymi

Minulla ei ole varsinaisia sairauksia ollenkaan

kolesteroli ei ole sairaus koska ihminen on riippuvainen k mutta
      käytän pientä statiiniannosta
      muuten ei mitään

minulla on kalkki- ja atr-salpaajaa varastossa ja tarkkailen verenpainetta
      vaikka hoidan verisuonilaajennuksen typpiyhdisteillä, useita vaihtoehtoja

minulla on systeemi jolla rakennan yli 5000 annosta aminohappo-mineraali-vitamiini -yhdistettä vuodessa henkeä kohden terveyden ylläpitämiseksi

• Anonyymi

Yi kahden kymppinen on terve ilman sairauksia älkää samaistako, hyväksyttekö sen.

• Anonyymi

viime vuonna 2024 en käynyt apteekissa kertaakaan

terveystuotteet ostan bodarityyppisistä kaupoista isommissa erissä
        kolme erää ostin viime vuonna

täällä ei voi kirjoittaa terveysasioista tulee listapskaa ovista ja ikkunoista

• Anonyymi

Oikeastaan en voi katua mitään tekemisiäni, jos muuttaisin jonkun asian, saattaisi käydä vielä hullummin.

• Nuorena "naimista". Ois pitänyt elää nuoruutta pidempään. Ehkä olis kokemusta myöhempiin valintoihin ollut enemmän.

• Anonyymi

ai säolet näitä jauhelihaa paistamaan pensapojan kotirouvia
        oliko mielenkiintoinen elämä nyrkin ja hellan välissä

• Anonyymi kirjoitti:

ai säolet näitä jauhelihaa paistamaan pensapojan kotirouvia
        oliko mielenkiintoinen elämä nyrkin ja hellan välissä

No väärin arvattu. Nyrkistä ei ole tullut.
        Muutoin ois voinu elää nuoruutta pidempään.

• Voi nuoruus

• Anonyymi
      UUSI

Tapsahan lauloi et, enpäivääkään vaihatisi pois, vaik Luoja mun uudelleen lois....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4313
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2445
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      2019
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      392
      1642
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1495
    6. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      182
      1494
    7. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      32
      1474
    8. 250
      1315
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      83
      1237
    10. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      30
      1206
    Aihe