sillä, että sähkön hinta on mahdollisesti keskimäärin 5 centtiä tai varmasti 11 centtiä kWh, jos kuukausikulutus n. 200 kWh (kerrostaloasunto)?
Tarkoitan, että kannattaako valita pörssisähkö- vai kiinteähintainen sopimus?
Kuinka paljon eroa EUROISSA
Anonyymi-ap
5
411
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa valita perusmaksuton pörssisähkö, pelkkää säästöä. Euroissa nyt ei kerrostalossa järisyttävistä hinnoista puhuta, mutta miksi maksaa turhasta.
- Anonyymi
Eka 10 egee toka 22 egee
- Anonyymi
Tätä kannattaa kysyä useammankin kerran...
- Anonyymi
Eihän kiinteitten sopimusten kWh-hinta ole enää lähelläkään tuota 11 cnt/kWh. Pienellä kulutuksella perusmaksu nostaa äkkiä hintaa lähes 2 cnt/kWh.
Vertailemalla asia selviää, ei voi suoralta kädeltä sanoa kumpi kannattaa. - Anonyymi
Ota pörssi, koska lämmitys kuluihin ei mene sähköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716